Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder Rockets [Vuurpijl ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thunder Rockets [Vuurpijl ass.]

    Artikelnummer: 2330
    Artikelnaam: Thunder Rockets
    Bruto Gewicht: 232 gram
    Netto Kruitgewicht: 10.2 gram
    Aantal Stuks: 6 stuks
    Effectomschrijving: Extreem harde knalpijlen
    Tijdsduur: 5 seconden
    Stijghoogte: 30 meter
    Richtprijs: €8,99



    Laatst aangepast door Scav; 30 January 2017, 22:01.

    #2
    Bij mijn dealer word deze verkocht voor 6,95 (om even een indicatie te geven wat de adviesprijs ongeveer is).
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

    Comment


      #3
      Nieuw product ! ben benieuwd, weet iemand bij wie de importeur is of waar je ze kan aanschaffen ?

      Comment


        #4
        Vuurwerkcrew.nl > Nederlands vuurwerk > Cafferata Vuurwerk > Overig Vuurwerk
        Thunder Rocket *Nieuw 2009*
        VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
          Bij mijn dealer word deze verkocht voor 6,95 (om even een indicatie te geven wat de adviesprijs ongeveer is).
          Oke! Bedankt ik zal de prijs gelijk toevoegen. Interesant product vind ik het ..

          Comment


            #6
            Bent benieuwd wat deze dingen doen, aangezien ik dit jaar wat meer klein spul ga kopen, ga ik toch maar eens kijken of de cafferata dealer hier deze pijltjes heeft.
            ..

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
              Bent benieuwd wat deze dingen doen, aangezien ik dit jaar wat meer klein spul ga kopen, ga ik toch maar eens kijken of de cafferata dealer hier deze pijltjes heeft.
              Ik ben ook benieuwd, echter nog geen echte effectbeschrijving. Maar als ze gaan zoals de sky thunder pijlen van Broekhoff, neem ik ze zeker mee. Alleen zullen we dat niet weten voordat we ze evt. kopen denk ik.

              Zou best kunnen dat dit zo'n thunderschock in een pijl is. Een beetje het idee Thunder pijl van Evuco. hmmmm.. als mn dealer ze verkoopt neem ik wel een pakje mee. Mss zijn eht wel toppers

              Comment


                #8
                Is er ook een filmpje van? Ik denk dat het gewoon een soort tolle lola/ silver thunder zal zijn
                Kabeng Boeff!!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyrojoe Bekijk bericht
                  Is er ook een filmpje van? Ik denk dat het gewoon een soort tolle lola/ silver thunder zal zijn
                  Ik heb ze besteld, denk niet dat deze ook een fluit hebben want cafferata heeft al tolle lola's in het assortiment welke ik ook besteld heb, kan ik mooi de knal vergelijken.. als ze beide even hard knallen vind ik het een miskoop aangezien fluit en knal beter is dan alleen knal en je voor de tolle lola's meer dan een euro minder betaald..
                  ..

                  Comment


                    #10
                    Er staat *nieuw 2009*, waren deze er niet vorig jaar ook al?
                    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door xavilolo Bekijk bericht
                      Er staat *nieuw 2009*, waren deze er niet vorig jaar ook al?
                      Nee, wel andere pijlen, die ook werden verkocht onder de naam 'Thunder Rockets'

                      Comment


                        #12
                        Oke, ik dacht al, heb ik deze niet eerder bij cafferata gezien...
                        conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                        Comment


                          #13
                          Zojuist een getest. Leuke pijlen hoor! Harde knal met een redelijk crackling boeket.
                          Als je ze kunt kopen: neem mee!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door DeDeu122 Bekijk bericht
                            Zojuist een getest. Leuke pijlen hoor! Harde knal met een redelijk crackling boeket.
                            Als je ze kunt kopen: neem mee!
                            Kijk eens aan, dat klintk wel goed. Doet me een beetje denken aan de Extreme bang rockets.

                            Helaas zijn deze hier niet verkrijgbaar.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door DeDeu122 Bekijk bericht
                              Zojuist een getest. Leuke pijlen hoor! Harde knal met een redelijk crackling boeket.
                              Als je ze kunt kopen: neem mee!
                              Oke, zijn het dan niet gewoon omgelabelde extreme bang rockets?

                              edit: ilvan was me net voor.
                              ..

                              Comment

                              Working...
                              X