Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemene ervaring/mening SkyLine Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Algemene ervaring/mening SkyLine Fireworks

    Post hier jouw ervaring en/of mening over het merk SkyLine Fireworks in het algemeen.

    Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor de SkyLine Fireworks in het algemeen.

    #2
    Uitsluitend goede ervaringen met Sky Line. Over het algemeen stuk voor stuk goede producten en er zitten echt toppers bij. Moet zeggen dat het krantje dat ik gisteren kreeg even schrikken was, want een aantal producten was behoorlijk duurder geworden dan dat ze eerst waren. Kan natuurlijk ook de wens zijn van de detailist, dat weet ik niet. Maar verder al jaren Sky Line gehad en altijd tevreden over geweest. Hebben tevens ook originele dingen erbij.

    Uiteraard heb je hier ook enkele producten bij die niet helemaal hun geld waard zijn, maar de prijskwaliteit verhouding is veel minder krom dan bij andere merken.

    Zeker in combinatie met voorheen Blue Moon en nu met Master Blaster kan je bij een Beko dealer een zeer leuke selectie producten samenstellen. Voor mensen met een beperkt budget veel intressanter dan dealers die uitsluitend Lesli, Cafferata en Schuurmans leveren.

    Comment


      #3
      Heb nu enkele dingen van SkyLine gezien, voornamelijk de cakes uit de prijsklasse van 10-20 euri, zeer netjes, kan er niets anders over zeggen. Voor het eerst SkyLine meegemaakt dit jaar en ben zeer tevreden, zeker een merk waar ik vaker van ga kopen!

      Comment


        #4
        Skyline zit altijd vast in mijn collectie! Moooi vuurwerk heeft me nooit teleurgesteld..
        Behalve toen het de boom invloog maar dat was mijn domme fout

        Comment


          #5
          Filmpjes BEKO Skyline Collectie

          Goedenmorgen,

          We hebben een aparte pagina op onze site staan met een overzicht
          van div. LEGALE consumenten artikelen welke zijn geschoten tijdens
          de demo avonden bij div. vuurwerk importeurs in Nederland.

          Ook de SKYLINE serie van BEKO is hier te bekijken.

          Hier de link naar de Consumenten pagina op Pyro reports.

          Knallende groeten
          Theo de Vuurwerkjunk
          Laatst aangepast door Gerwin; 17 December 2007, 08:50.
          Vuurwerk, vuurwerk, en nog eens VUURWERK!

          Comment


            #6
            Weet iemand ook een dealer wat in Overijssel skyline verkoopt??? vroeger was het nog intratuin maar die doet dat ook al niet meer heeft iemand enig idee???

            Mvg michel

            Comment


              #7
              Ik heb bij Salon Roger zo'n pakketje gekocht voor 25 euro met 3 skyline potten, genaamd: Red clacking Dragon, Crimson en iets met golden Palm. Ben benieuwd hoe die gaan. Iemand ervaring?

              Comment


                #8
                Kan mij deze lijn nog zeer goed herinneren : kwalitatief behoorlijk goed en voor mij toch het mooiste label wat ik ooit heb gezien, de labels en het rode papier aan de bovenkant. Nostalgisch gevoel kreeg ik er altijd bij, en nog steeds als ik naar de afbeeldingen kijk
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Kan mij deze lijn nog zeer goed herinneren : kwalitatief behoorlijk goed en voor mij toch het mooiste label wat ik ooit heb gezien, de labels en het rode papier aan de bovenkant. Nostalgisch gevoel kreeg ik er altijd bij, en nog steeds als ik naar de afbeeldingen kijk
                  dit jaar nog 2 dozen talking stone kunnen inkopen, de laatste die er zijn, mocht je belang hebben..

                  Comment

                  Working...
                  X