Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Bonbridge] Chainthunder 500

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    In het begin de toppers onderv de nitraatmatten!

    Comment


      #17
      Het is al vaak gezegd, maar het is ook gewoon waar. De oudste lichtingen van deze matten waren echt de beste. Ik heb dit vorig jaar nog kunnen testen, toen ik een recente en een versie uit 2004 achter elkaar aanstak. Het verschil is zonder toelichting waarneembaar. Het publiek stapte bij de oude mat enkele stappen extra naar achteren. Eigenlijk vind ik alleen de Coloured Kings Cracker (Original) in de buurt komen van de oude chainthunder. Wel een tikkie duurder, maar desondanks voor mij de beste op dit moment.
      -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
      Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

      Comment


        #18
        Cameo,

        Grote kans dat je ook de pyrostar chainthunder hebt getest.
        Komt deze een beetje in de buurt van de 2004 alpeco ct?

        Op filmpjes vind ik de pyrostar versie namelijk erg goed overkomen, maar kan altijd anders zijn in het echt.

        Comment


          #19
          Tja, wat moet je zeggen van zo'n ding, keertje kopen en oortjes dicht?
          Ik heb de oude nooit meegemaakt, heb alleen de 100 shot meegemaakt paar jaar geleden.
          Wel een leuk verhaal, ik zag een filmpje waar een gast een chainthunder heel hoog had hangen, stak hem aan en liep eronder door, al die knallers in zijn kraag, ik zo tegen mijn broer, ja jij mag hem afsteken. Deed het lontje het niet, visco brande op maar stak dat witte lont niet aan. Dus mijn vader en mijn broer afstand en aansteeklontje ertegenaan dat ding dreunde er gelijk vol op los. Opnieuw aansteken was misschien niet slim, maar hij hing al klaar en wel sonde om hem niet af te steken.
          Ik vond hem in iedergeval wel lekker gaan.

          Comment


            #20
            Oude versie was echt super inderdaad, chain 500 van chooet komt het meest in de buurt vind ik. De recente versie van deze rol is echt ver achteruit gegaan.
            Raaddebom.nl

            Comment


              #21
              Inderdaad de aller beste in z'n soort. Hier nog een oud filmpje van 06-07

              Laatst aangepast door R@lph; 18 May 2013, 15:12.

              Comment


                #22
                Is deze mat onder P1 niet te realiseren dan? Ik mis deze mat wel hoor...
                Gouwe ouwe onder de matten en tja nu ook alweer van vroegah..

                Comment


                  #23
                  blijven monsters, tip... leg hem ver genoeg van je vandaan... springen altijd nitraten vanaf.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
                    Is deze mat onder P1 niet te realiseren dan? Ik mis deze mat wel hoor...
                    Gouwe ouwe onder de matten en tja nu ook alweer van vroegah..
                    Gijs vertelde dat er waarschijnlijk een 500sh nitraatmat komt bij Zena.

                    Comment


                      #25
                      Man, wat heb ik vanaf-denk ik me te herinneren- het jaar 2000 genoten van deze mat.
                      En zelfs nu is er geen goed alternatief beschikbaar in Belgie. Dat was nog ens oorlog in de straat!
                      Al zou Bonbridge/Sinomax niet meer bestaan (?) Jammer dat er geen producent op ingehaakt is in 2018. Ja, Original en Choêt vorig jaar, maar zijn niet meer verkrijgbaar, zelfs niet onder P1 nu.
                      Ik koop tegenwoordig enkel legaal, maar mocht deze mat ooit terug komen, komtie in mijn collectie en ben ik maar ff stout -

                      Comment


                        #26
                        Deze viel uit een doos toen ik de schuur opruimde laatst. Goeie ouwe tijd

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20220211_144753.jpg
Vertoningen:1
Grootte:102,5 KB
ID:	1592930

                        Comment

                        Working...
                        X