Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Next-Generation] Some Like It Hot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zijn het 3 verschillende potten ? lijken ze veel opelkaar? wie kan mijn vragen beantwoorden ?
    alvast bedanktt !

    Comment


      #17
      Het zijn drie potten even groot en ongeveer gelijk effect. Begint met zilverfontein die later over gaat in crackling. Daarna komen de 10 kometen die allen met een gouden tail opstijgen en dan uiteenbarsten in rode/groene of blauwe peony's met crackling.

      Volgens mij waren de kleuren zo:
      Virus: Rode peony met crackling
      Hot Fever: Blauwe peony met crackling
      Poison: Groene peony met crackling

      Comment


        #18
        echt bedankt ! zal ze maandag gelijk bestellen

        Comment


          #19
          en mijn allerlaatste vraag :P : hoe groot zijn deze potten ongeveer ?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door grotejongen. Bekijk bericht
            Zijn het 3 verschillende potten ? lijken ze veel opelkaar? wie kan mijn vragen beantwoorden ?
            alvast bedanktt !
            Alle potten hebben als effect: beginnend met een fontijn, daarna 10 schoten.
            Een pot in het rood
            Een pot in het groen
            Een pot in het blauw

            Dus dezelfde effecten.. maar in andere kleuren!

            Comment


              #21
              oke bedankt !, had ze net nog besteld

              Comment


                #22
                heb ze binnen, ik ging mijn bestelling ophale met de fiets, die zak scheurde door de gewicht van deze potte , ze zijn best groot

                Comment


                  #23
                  Ik heb ze ook besteld en zojuist opgehaald, zijn inderdaad aardige potten van formaat.

                  Comment


                    #24
                    Geweldige potten dit.
                    Jammer dat ze altijd zo duur waren, want voor een lagere prijs waren ze veel beter geweest.
                    Als het goed is ziten deze dit jaar dan ook niet meer in de collectie van Next-Generation.
                    Afgelopen jaar is er een aanbieding van gemaakt, om de voorraad in heel Nederland op te krijgen, en dat is gelukt. Want op de laatste verkoopdag waren er geen pakketten meer te verkrijgen voor ons, winkels.
                    Een aantal klanten hebben we dus ook met een vervanging naar huis moeten sturen. (2temptations, 1thriller, 1night blitz, 1mystery mines)

                    Maar voor een lagere prijs.. perfecte potten, met een mooie fontijn en leuke luchtuitwerkingen.

                    Comment


                      #25
                      Ik vond dit werkelijk geweldige potten, die crackling, geweldig hoog kwam die...
                      Voor 10e per pot zeker de moeite waard, idd wat pyroboy al zegt: ze waren al snel uitverkocht.
                      Gelukkig had ik nog een pakket bemachtigd

                      Comment


                        #26
                        Hierbij al eens vast één straatfilmpje van mij!

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #27
                          Ach hup dan.. nog een straatfilmpje van mij:P

                          Hierop steek ik 2 potten van de Some Like it Hot tegelijk af!


                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #28
                            jeezes, dat ik dit niet eerder heb gezien, jammer...
                            dit waren echt de beste potten die lesli ooit heeft gehad!
                            eerst een fontijn van ± 1 minuut, en dan 10 mooie boeketten!!!!
                            DarkSoul is soms een inspiratierover!

                            Comment

                            Working...
                            X