Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 35
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    succes ermee en hopelijk word je straf niet zo zwaar als in het bericht vermeld staat. zo kom je er wel achter wie je vrienden zijn. Maar goed, uiteindelijk is niemand te vertrouwen als het er op aan komt.
    ..

  2. #17
    VWC-Lid illegaal vuurwerkfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2006
    Berichten
    126
    Thanks
    6
    5 waarderingen in 5 posts
    bedankt mensen voor jullie steun .

    Ja ik had dit ook totaal niet van hem verwacht, want 3 dagen ervoor was ik nog op ze verjaardag toen die die pakjes van me kreeg, ik zou ook ditjaar weer met hem en ze broer oud en nieuw vieren, wat nu dus effe niet meer doorgaat.....

    hij heeft nu al gewoon alles voor me verziekt, want hier thuis zijn ze ook allerminst blij met wat er is gebeurd....

    Ik heb een gezond verstand en weet dat ik dit spul normaal niet op me kamer had laten liggen, maar toen ik met 39graden koorts en een keelontsteking op bed lag dacht ik daar nou niet echt aan nee.

    een wijze les voor in de toekomst zal ik het dan maar noemen.
    we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.896
    Thanks
    401
    439 waarderingen in 202 posts
    Lekkere vriend is het dan Illlegaal vwfan, succes gewenst,

    zo zie je maar weer hoe erg media ook kan overdrijven..

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Bedankt voor het plaatsen van je verhaal, enorm erg de je bent veraden door je eigen vriend ookal zegt hij dat hij alleen je voornaam heeft genoemd. Ze hebben je gewoon in de gaten gehouden nadat je naam was genoemd en daarom pas een tijd later zijn binnengevallen.

    Ik zou duidelijk vermelden dat je het vuurwerk aan hem hebt gegeven voor zijn verjaardag en het dus niet verkocht hebt dus geen handel hebt gedaan. Dat hij het dan gaat verkopen is zijn probleem dan is hij de handelaar.

    We horen graag hoe het af gaat lopen.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Sterkte ermee, en hopelijk val de straf hard mee. ***lig dat je op zo'n manier verraden wordt, door een vriend nog wel.
    Nogmaals sterkte.
    Laatst gewijzigd door Nitraat12; 9 november 2009 om 18:31

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    thuis
    Berichten
    223
    Thanks
    16
    7 waarderingen in 5 posts
    Ik heb maar even gereageerd op telegraaf.nl, ik kon die kansloze reacties niet aan zien!!

    Sterkte vent en go get him!!

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mi-shell Bekijk bericht
    Ik heb maar even gereageerd op telegraaf.nl, ik kon die kansloze reacties niet aan zien!!

    Sterkte vent en go get him!!
    pff idd, je ziet het wel vaker. Al die kansloze reacties. De meeste mensen die zo zeiken staan al op je te schelden als je een scheet laat op 31-12. Heb zelf ook maar een reactie geplaatst.
    Laatst gewijzigd door genius; 9 november 2009 om 11:02
    ..

  8. #23
    VWC-Lid illegaal vuurwerkfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2006
    Berichten
    126
    Thanks
    6
    5 waarderingen in 5 posts
    deze mensen hebben echt geen benul van de situatie, de ernst van de zaak of hebben ook maar uberhaupt verstand van vuurwerk. Ook wordt ik weer hier afgeschilderd alsof ik een HANDELAAR bent met een HEEL arsenaal aan vuurwerk ONDER me bed, terwijl helemaal niet onder me bed lag.

    die hele 1kg's die ze gevonden hebben maken nogal een indruk om het in de telegraaf, teletekst, rijnmond.nl en vast en zeker meerdere sites te zetten....

    En waar ze ook het lef hebben om over mijn ouders te praten, dat vind ik nog het meest storende!
    Laatst gewijzigd door illegaal vuurwerkfan; 16 juni 2010 om 21:31
    we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Ik zou er ook pissig van worden als er zo'n bericht over mij verschijnt in de media en dan de mensen die er op reageren die geen kont weten van de situatie of van vuurwerk. Maar het fenomeen "zeurende mensen" zal alleen maar verergeren de komende jaren met de opkomende vergrijzing. En dan heb je ook nog de mensen met dieren die zeuren terwijl ik het hele jaar last heb van hun hondenstront op het voetbalveld of kattenschijt in de tuin. Het imago van vuurwerk en de mensen die het hebben zal ook nooit meer beter worden met alle negatieve berichtgeving.
    Laatst gewijzigd door genius; 9 november 2009 om 11:42
    ..

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Tjah de telegraaf is nu ookwel echt een sensatie krant. Zoiets trekt ookwel bepaalde lezers aan eh.
    Maar het is heel vervelend die reacties te lezen, het zegt alleen veel meer over de personen zelf.

    Die vriend van je, weet je al wat voor straf hij heeft of nog gaat krijgen?

  11. #26
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Daar zal je goed ziek van zijn denk ik
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  12. #27
    VWC-Lid pyro-power's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Op het bureau
    Berichten
    587
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 6 posts
    Ik zat op die website, en zag daar echt belangelijke posts staan.
    Hier een kleine greep van de meest storende berichten:

    Ik hoop altijd zo dat het giet van de regen en flink vriest tijdens de jaarwisseling... mijn feest thuis gaat altijd lekker door, maar m'n auto's hoef ik de volgende dag niet door de wasstraat te halen. Wat ik tot nu ieder jaar weer zie, zijn de kinderen met vuurwerk, daarnaast een hoop trieste lui die helemaal los gaan op wat knalletjes. Best meelijwekkend als je dat ziet.
    Bert, Rotterdam 9 november 2009 om 11:06



    Kansarme mensen altijd met dat (illegale) vuurwerk... en als er wat fout gaat, mag de maatschappij weer klaarstaan met kostbare hulpdiensten en zorg, onderhoud, een uitkering en als het nog even kan héél veel aandacht. Tegen de muur en... vuur!!!
    Bert, Rotterdam 8 november 2009 om 21:28

    Guess who's back?

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Berichten
    45
    Thanks
    2
    3 waarderingen in 3 posts
    Als het dan opgehouden is met regen en het nog lekker flink aan het vriezen is houd ik die kop van bert lekker lang tegen de grond aan gedrukt tot dat ze kop aan de grond vast gevroren is kijken of het feest bij hem binnen dan nog steeds lekker door gaat

  14. #29
    VWC-Lid illegaal vuurwerkfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2006
    Berichten
    126
    Thanks
    6
    5 waarderingen in 5 posts
    tot nader order i.v.m prive redenen is het verhaal eraf gehaald, excuses.

    gr. illegaal vuurwerkfan
    we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    38
    Thanks
    38
    8 waarderingen in 6 posts
    illegaal vuurwerkfan, ik snap dit volkomen en ik denk dat ik dat ook voor de rest van alle fora kan zeggen.
    We zouden eigenlijk eens een super grote actie moeten houden over dit gezeik van iedereen, bijv een film waar we de vergelijkingen eens inzetten en de mensen eens duidelijk maken dat ze zich nog beter woest kunnen maken om de wiet lucht van de buren!stelletje ****** leijers.
    Heel veel sterkte jongen en beterschap!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •