Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DEMO Alphen a/d Rijn 28-12-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    DEMO Alphen a/d Rijn 28-12-2009

    28 December 2009 Vuurwerk DEMO te Alphen a/d Rijn

    Plaats : Alphen a/d Rijn
    Provincie : Zuid Holland
    Wie : Xena Vuurwerk
    wat : demonstratie consumenten vuurwerk
    waar : omgeving J.A. Leegwaterweg
    tijd : omstreeks ??.?? uur
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

    #2
    het begint om 19:30. moet een flinke demo worden 500 kg vuurwerk.
    Bovendien heeft De Vuurwerkwinkel Melvin Kabalt als enige in de regio Alphen Bonfireworks in zijn assortiment waarvan ook enkele cakes op de demo zullen worden geschoten. ik ben zeker van de partij!

    in zijn folder zit trouwens een vuurwerkbon twv 2,50 euro die te besteden is bij een bestelling vanaf 20 euro
    Laatst aangepast door thunderlizzard; 14 December 2009, 18:03.
    pyrotechnics is our business

    Comment


      #3
      maar 2,50 bij DB zat er een bon van 9 euro bij

      En ik wist niet dat Melvin ook Bonfireworks heeft????


      Ik heb die folder niet eens gehad en ik woon er 2 kilometer vandaan

      En even een correctie, de demo is morgen...

      19.00 of 20.00 uur, kon het niet goed lezen op het reclamebord
      [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

      Comment


        #4
        1e kerstdag een demo?

        Demo morgen? Welke wanhopig om werk verlegen schieter gaat dit klaarspelen dan?
        Kan er niets over vinden op i-net...


        Oorspronkelijk geplaatst door Pijltjes Bekijk bericht
        maar 2,50 bij DB zat er een bon van 9 euro bij

        En ik wist niet dat Melvin ook Bonfireworks heeft????


        Ik heb die folder niet eens gehad en ik woon er 2 kilometer vandaan

        En even een correctie, de demo is morgen...

        19.00 of 20.00 uur, kon het niet goed lezen op het reclamebord

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pijltjes Bekijk bericht
          maar 2,50 bij DB zat er een bon van 9 euro bij

          En ik wist niet dat Melvin ook Bonfireworks heeft????


          Ik heb die folder niet eens gehad en ik woon er 2 kilometer vandaan

          En even een correctie, de demo is morgen...

          19.00 of 20.00 uur, kon het niet goed lezen op het reclamebord

          De Demo is 28-12-2009 om 19:30 staat namelijk ook op de borden !!!!!!

          Comment


            #6
            raar er stond toch echt vrijdag hoor
            [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Pijltjes Bekijk bericht
              En ik wist niet dat Melvin ook Bonfireworks heeft????
              Kleine collectie , iig de earcatcher , outrageous , wodka blue , New
              kids on the block en nog enkele.

              Rocket Boom van Beko heeft Melvin ook nog

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Pijltjes Bekijk bericht
                maar 2,50 bij DB zat er een bon van 9 euro bij

                En ik wist niet dat Melvin ook Bonfireworks heeft????


                Ik heb die folder niet eens gehad en ik woon er 2 kilometer vandaan

                En even een correctie, de demo is morgen...

                19.00 of 20.00 uur, kon het niet goed lezen op het reclamebord
                Bij DB koop ik nog geen slof rotjes! wat een ballentent. ze kunnen niet rekenen en hebben geen verstand van vuurwerk. Ow had ik daarom een verkeerde bestelling ontvangen
                pyrotechnics is our business

                Comment


                  #9
                  Nou grappig dat jij dat zegt...

                  Ik bestel daar nu al zo'n 6 jaar en altijd is alles tip top in orde...

                  Meer gratis vuurwerk dan de bedoeling is, alles is altijd op voorraad en er zijn wel degelijk gasten die er daar verstand van hebben...


                  Daarintegen Melvin Kabalt

                  Veel te duur, bestellingen kloppen nooit, je moet veel te lang wachten en een eigenaar die er ook geen verstand van hebben en je alleen maar grote, veels te dure cakes aan wilt smeren
                  [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

                  Comment


                    #10
                    komen er nog meer freaks vanavond\straks?
                    pyrotechnics is our business

                    Comment


                      #11
                      Man man wat een eentonige show..

                      Er zaten een paar mooie blokken tussen en de bursts waren zeker goed, maar ik zag voornamelijk peony's..

                      Maar de finale daarintegen, die was echt super!!

                      Wat een geweld al die blokken tegelijk!!!
                      [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

                      Comment


                        #12
                        Bonfire blies Breeschoten/Beko finaal van tafel (schietveld)
                        Lekkere finale trouwens...........

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
                          Bonfire blies Breeschoten/Beko finaal van tafel (schietveld)
                          Lekkere finale trouwens...........
                          Klopt mek. Breeschoten had geen schijn van kans. Bij de finale moest het publiek een stuk naar achteren gaan. Toen de finale begon was het me pas duidelijk. TOP TOP TOP finale. Zelden zo'n goede finale gezien bij consumenten vuurwerk.

                          Comment


                            #14
                            film

                            Heeft er nog iemand gefilmd eigenlijk of foto's gemaakt.

                            Voor mij was het de eerste keer dat ik producten van Bonfire schoot en moet zeggen dat andere importeurs daar een voorbeeld een kunnen nemen.
                            Ik heb sind jaren eindelijk eens iets anders gezien.
                            Kleine potjes goede grote effecten voor een goede prijs.
                            Ik kan je zeggen dat Bonfire bij ons in de consumenten shows het komende seizoen gebruikt gaat worden.
                            Zal voor onze show een welkome afwisseling worden.

                            Dat het begin van de show zo saai was daar kan ik natuurlijk niks aan doen.
                            Wij krijgen een standaard pakket van BKV die wij moeten schieten op deze demo.

                            Ben blij dat in ieder geval de finale bij jullie goed is aangekomen.
                            Wel nog even de kanttekening dat ik hierbij alleen BKV producten heb geschoten.
                            Ik zij nog tegen mij collega Andre dat ik er van baalde dat we niet ook producten van Bonfire hadden in de finale.
                            Dieter www.pyroevents.nl

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door dieter Bekijk bericht
                              Heeft er nog iemand gefilmd eigenlijk of foto's gemaakt.

                              Voor mij was het de eerste keer dat ik producten van Bonfire schoot en moet zeggen dat andere importeurs daar een voorbeeld een kunnen nemen.
                              Ik heb sind jaren eindelijk eens iets anders gezien.
                              Kleine potjes goede grote effecten voor een goede prijs.
                              Ik kan je zeggen dat Bonfire bij ons in de consumenten shows het komende seizoen gebruikt gaat worden.
                              Zal voor onze show een welkome afwisseling worden.

                              Dat het begin van de show zo saai was daar kan ik natuurlijk niks aan doen.
                              Wij krijgen een standaard pakket van BKV die wij moeten schieten op deze demo.

                              Ben blij dat in ieder geval de finale bij jullie goed is aangekomen.
                              Wel nog even de kanttekening dat ik hierbij alleen BKV producten heb geschoten.
                              Ik zij nog tegen mij collega Andre dat ik er van baalde dat we niet ook producten van Bonfire hadden in de finale.
                              Complimenten voor het uitermate akkuraat schieten van deze demo Dieter

                              BKV heeft natuurlijk geen slecht spul , alleen met de prijs/ kwaliteitsverhouding heb ik heel veel moeite.
                              Ik weet dat deze demo gefilmd is en zal desbetreffende persoon vragen
                              of hij dit wil delen.
                              Ik had btw al van Hans gehoord dat jullie behoorlijk onder de indruk waren
                              van Bonfireworks
                              Fantastisch dat jullie deze produkten ook gaan gebruiken in shows.

                              Comment

                              Working...
                              X