Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Hong Deng Long] Hindoe 4000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Hong Deng Long] Hindoe 4000

    Artikelnaam: Hindoe 4000
    Artikelnummer: R501
    Importeur: Original Fireworks
    Aantal per verpakking: 1 stuk
    Kartoninhoud: 3/1
    Effectomschrijving: Hindoerol van 4000 schoten.
    Prijs: € 42,00



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.
    Attached Files
    Laatst aangepast door R@lph; 22 June 2013, 12:44.

    #2
    de wind speelt een erg grote rol bij dew snelheid vd rol. denk dat dit ook het verschil in rol is bij deze filmpjes.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door remio Bekijk bericht
      de wind speelt een erg grote rol bij dew snelheid vd rol. denk dat dit ook het verschil in rol is bij deze filmpjes.
      Ik zou eerlijk gezegd niet weten of het in 2006 ook Hong Dong Leng was maar het wordt verkocht als Hindoe 4000. De 2006 versie heeft gewoon een snellere lont erin verwerkt. Maar inderdaad wind heeft er ook mee te maken maar ook of je hem legt of hangt

      Comment


        #4
        Zonde dat ze zo'n goede mat naar de kl*te hebben geholpen, er zit gewoon geen tempo meer in. Wordt tijd dat ze hem, net als de chooet chain, een beetje gaan opvoeren...dan koop ik er gelijk een zooi.

        Echt, de oude versie vond ik zo waanzinnig goed, stond echt op eenzame hoogte. Zelfs de chain deed ZWAAR onder naar mijn mening.

        Het jaar daarna een filmpje gezien van de nieuwere versie, en daar werd ik zwaar gedeprimeerd van. De Mandarin 2000 leek de oplossing, maar die ging (bij mij) net zo traag maar dan zonder eindbom. Zat ik echt van te balen

        Dit jaar de nieuwe versie van de 100.000 gekocht, daar vind ik tot nu toe nog het beste tempo in zitten, maar ik hoop echt dat de Hindoe 4000 weer in zijn oude glorie terugkomt. Ik wil gewoon weer oorlog in de straat
        'War does not determine who is right, only who is left.'

        Comment


          #5
          Nieuwe Hindu 40000.
          Opname van de knallende eindbom is wat dichtbij.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Laatst aangepast door sisser; 17 November 2010, 00:18.
          Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

          Comment


            #6
            Had de laatste enkelgelaagde versie hiervan, zelf dubbelgevouwen en dikke losse eindbom d'r aan. Was op en top genieten, heerlijk constant tempo. In 't begin klonk het nog niet zo hard, maar hij ging maar dooor en dan was 'ie zeker hard op den duur. Liep perfect over in de bruut grote eindbom, dus goed spektakel, wat de omstanders ook leken te vinden

            Comment


              #7
              ik ga hem zeker halen voor oud en nieuw 10/11 ;)

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door sisser Bekijk bericht
                Nieuwe Hindu 40000.
                Opname van de knallende eindbom is wat dichtbij.

                http://www.youtube.com/watch?v=5_4Kg1QTdoQ

                haha, mooi filmpje vooral bij de eindbom waar het geluid vervormde

                Comment


                  #9
                  Weet iemand de afmetingen van de hindoe 4000 (Dus 1 doos, niet een karton)? Plox?

                  Edit: Heb het op vuurwerkbelgie.com gevonden.

                  De afmetingen van 1 hindoerol (in de doos dus) zijn 35x35x27 (LxBxH).
                  Laatst aangepast door ColourThunder; 25 September 2010, 00:27.
                  sqrt(-1)

                  Comment


                    #10
                    ziet er wel netjes uit zeker in mijn assortiment dit jaar !

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                      haha, mooi filmpje vooral bij de eindbom waar het geluid vervormde
                      Die eindbom was wel lekker warm op die koude dag.
                      Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

                      Comment


                        #12
                        Dikke aanrader deze mat. Flink tempo harde knallen en een mooi eindsalvo.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #13
                          Absoluut een aanrader!! Had hem om 1.30 in de straat gelegd, dan hoor je hem ten minste goed. Wat een knallen zeg, goede piep in de oortjes na afloop.

                          Had ook de nitraat 500 van Pyrostar, die is 20,- en de Hindoe 39.-. Vond hem het geld dubbel en dwars waard!!

                          Comment


                            #14
                            Ik denk dat ik dit toch maar eens een paar hindoe rollen ga proberen. Ik heb elk jaar een stuk of 2 100k maar die ken je onderhand toch wel. Verder heb ik de nitraatmatten 2000shots ook gehad en eigenlijk nog nooit geen enkele hindoe rol!

                            Terwijl het mij een hele goeie mat lijkt. Als ik er 2achterelkaar leg dan ben je bijna net zoveel kwijt als een 100k alleen wat gaat nouw harder???

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door buldog Bekijk bericht
                              Ik denk dat ik dit toch maar eens een paar hindoe rollen ga proberen. Ik heb elk jaar een stuk of 2 100k maar die ken je onderhand toch wel. Verder heb ik de nitraatmatten 2000shots ook gehad en eigenlijk nog nooit geen enkele hindoe rol!

                              Terwijl het mij een hele goeie mat lijkt. Als ik er 2achterelkaar leg dan ben je bijna net zoveel kwijt als een 100k alleen wat gaat nouw harder???
                              Een 100K en een hindoerol verschillen heel veel van elkaar kwa knal. Bij een hindoerol gaan de knallertjes vaak wat sneller achter elkaar af, en de knallen zijn aan de felle kant.

                              Bij een 100K heb je de kleine en grote knallers waardoor je wat verschil hebt in geluid, en de knallen zijn wat doffer als bij een hindoe.

                              Ik vind chinese rollen persoonlijk beter, maar een hindoerol kan ook erg goed zijn

                              Comment

                              Working...
                              X