Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 71
  1. #16
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Als je alleen naar de knallen alleen zou kijken komt de 1000farts zeker in de buurt. Maar door het tempo van de hindoe3000 en dat je er een eindbom bij krijgt ( die niet al te goed is, maar dat terzijde ) is de hindoe3000 zeker harder en beter.

    Maar dan krijg je natuurlijk ook het prijsverschil. De hindoe3000 is 3 x zo duur als de 1000farts. Hier even simpel een verhouding:

    Hindoe3000--------------------------------------1000 farts
    Tempo: Redelijk snel tot snel-------------------Traag ( maar niet storend )
    Snipperfactor: Redelijk, geen rode--------------Redelijk goed tot goed, rode
    Knal: Goed, lekker hard en fel------------------Redelijk goed tot goed, lekker hard en fel



    Het is maar wat je leuker vind, en wat je budget is. Ik vind de 1000farts echt wel hindoe-waardig om het maar even zo te noemen, dus voor de mensen die geen geld hebben voor een grote hindoerol is de 1000farts aan te raden.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Of deze mat nu wel of niet in de buurt van een Hindoerol komt, bij het zien van de films kan ik er toch heel enthousiast over de Thousand Farts zijn.
    Absoluut een leuk product voor een heerlijke prijs.

  3. #18
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Ik heb um zelf gehad!
    En kan het beamen!
    Dit is een zeer lekker matje wat je niet mag laten liggen!
    Ik vind zeker dat dit matje meer onder de aandacht mag komen

  4. #19
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Zeker dat deze mat trager is dan de hindoe, maar als je er 2 op elkaar legt en tegelijkertijd afsteekt is hij denk ik weer sneller dan de hindoe en duurt hij waarschijnlijk een stuk langer en is hij in verhouding goedkoper. Het feit dat je dan geen eindknal hebt moet je dan maar voor lief nemen.
    Mij heeft deze zeker overtuigd, mede omdat er een zeer mooi prijskaartje aan hangt.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Zijn leuke matjes,ze zijn ook ideaal daarbij om de hele dag tussendoor wat van deze matjes te knallen.
    Laatst gewijzigd door jawe; 21 maart 2011 om 08:59

  6. #21
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Lekkerste is om deze af te maken met een 5k. Wat je ook kan doen, is het einde van deze mat oprollen. Dan krijg je een soort eindbom, dat doet het hem wel hoor!

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2010
    Berichten
    425
    Thanks
    28
    17 waarderingen in 15 posts
    Bij de topicstart staat dat hij 9 euro is maar bij zena is hij nu alweer 12 euro.

  8. #23
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Alweer 12 euro?


    Hij is ze geld alsnog wel waard! Echt een super ding. In verhouding de beste mat in mijn ogen.

  9. #24
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    12 euro vind ik wel een grove prijs stijging!
    bedoel in eens 3euro duurder!
    De concurent bied een gelijk waardig product aan voor 7euro.
    tsja ik ben erg fan van de 1000farts maar ik vind 12e in eens wel iets te hoog.
    Ja het is het matje nogsteeds waard maar als je een karton haalt dan is het overwegen bij de concurent wel aanwezig.
    @ Original... Waarom?
    Waarom is hij in eens 3euro duurder?

  10. #25
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Prijsstijging van 33,3%
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  11. #26
    VWC-Lid knalvuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Berichten
    466
    Thanks
    68
    178 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    12 euro vind ik wel een grove prijs stijging!
    bedoel in eens 3euro duurder!
    De concurent bied een gelijk waardig product aan voor 7euro.
    tsja ik ben erg fan van de 1000farts maar ik vind 12e in eens wel iets te hoog.
    Ja het is het matje nogsteeds waard maar als je een karton haalt dan is het overwegen bij de concurent wel aanwezig.
    @ Original... Waarom?
    Waarom is hij in eens 3euro duurder?
    Inderdaad, 9euro was een mooie prijs, maar voor dit geld heb je bijna 2 matjes van de concurrent.
    En al helemaal als je een karton haalt. Wanneer je die dan nog eens op elkaar legt overtreft hij zeker dit matje.

  12. #27
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Een karton prijs vergelijken met een stuksprijs is appels met peren vergeleken. Als je hiervan een karton haalt gaat de prijs ook zeker omlaag.

    Ik snap je punt, alleen je beredenering is een beetje fout. In zijn klasse word hij wel te duur. Maar ik had vorig jaar zulke goede ervaringen met deze mat, dat ik zoiets heb van: wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur.

    Maarja dat ben ik, en ik begrijp dat het voor ieder persoon anders is.

  13. #28
    VWC-Lid knalvuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Berichten
    466
    Thanks
    68
    178 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Een karton prijs vergelijken met een stuksprijs is appels met peren vergeleken. Als je hiervan een karton haalt gaat de prijs ook zeker omlaag.

    Ik snap je punt, alleen je beredenering is een beetje fout. In zijn klasse word hij wel te duur. Maar ik had vorig jaar zulke goede ervaringen met deze mat, dat ik zoiets heb van: wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur.

    Maarja dat ben ik, en ik begrijp dat het voor ieder persoon anders is.
    Achja, een karton TB 1000shots (20matten) is 80 a 85 euro. En ik geloof niet dat wanneer je een karton thousand farts koopt, je ook 4 euro per stuk betaald, wanneer de stuksprijs op 12euro ligt.
    Oh en hierover:

    '' wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur''

    Tuurlijk zijn ze beter dan de matten in Nederland, en heb je ze daar niet, maar ik vergelijk deze toch ook met een andere Belgische mat, wat mij nogal logisch lijkt . Ook al heb ik een redelijk fors budget, dan maken die euro's mij alsnog veel uit, en blijf ik altijd op zoek naar de beste en meest voordelige producten.
    Het enige wat ik doe is speculeren over een vervanger, aangezien een prijsstijging van bijna 35% wel heel fors is.

  14. #29
    Banned
    Geregistreerd
    23 juli 2011
    Berichten
    240
    Thanks
    62
    80 waarderingen in 40 posts
    @knalvwfreak

    Ik ben het helemaal met je eens, 12 euro voor een 1000 shots matje is erg prijzig en dat maakt de thunderbomb in dat opzicht alleen maar goedkoper.

    Thunderbomb kost nu 85 euro per overdoos en voor dat geld kan ik ze niet laten liggen.

    Gr

  15. #30
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
    Achja, een karton TB 1000shots (20matten) is 80 a 85 euro. En ik geloof niet dat wanneer je een karton thousand farts koopt, je ook 4 euro per stuk betaald, wanneer de stuksprijs op 12euro ligt.
    Oh en hierover:

    '' wat maken die paar euro's extra uit? In nederland heb je het niet. Het is maar 1 x in het jaar. En vuurwerk is zoiezo veelste duur''

    Tuurlijk zijn ze beter dan de matten in Nederland, en heb je ze daar niet, maar ik vergelijk deze toch ook met een andere Belgische mat, wat mij nogal logisch lijkt . Ook al heb ik een redelijk fors budget, dan maken die euro's mij alsnog veel uit, en blijf ik altijd op zoek naar de beste en meest voordelige producten.
    Het enige wat ik doe is speculeren over een vervanger, aangezien een prijsstijging van bijna 35% wel heel fors is.
    Ik snap dit stukje niet. Dit stond los van jouw bericht. Dat is zoals ik denk: Beter een mat van 12 euro die ik geweldig vind, dan dat ik hem oversla en een ratelband in Nederland ga halen.


    We kunnen beter verder gaan praten over het product, de uitwerking ervan etc. en stoppen over de prijsstijging.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •