Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Original Fireworks] 1000 Farts

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Original Fireworks] 1000 Farts

    Artikelnaam: 1000 Farts
    Artikelnummer: Z123
    Importeur: Original Fireworks
    Aantal per verpakking: 1 stuk
    Kartoninhoud: 18/1
    Effectomschrijving: Zilverkruitmat van 1000 schoten.
    Prijs: € 10,00
    Film:


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.
    Laatst aangepast door R@lph; 20 January 2015, 15:42.

    #2
    Is de thunder bomb 1000 beter dan deze of niet?

    Comment


      #3
      Zonder enige twijfel is de Thunder Bomb naar mijn mening beter qua knal, maar ook snippers.

      Cameo
      -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
      Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

      Comment


        #4
        heb deze gehaald lijkt me wel lachen om uit te proberen
        avm

        Comment


          #5
          Knalt deze wel de nederlandse ratelbanden eruit?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Knalt deze wel de nederlandse ratelbanden eruit?
            Ligt eraan, er zijn enkele 100.000 (Nederlandse) klappers die hem er wel uitknallen.
            Maar als alleen aan de matjes met kleine knallers denkt (90,120,240) dan knal de 1000 Farts hun er wel uit.

            Comment


              #7
              Nieuwe prijs is 10 euro. Voor dat geld een hele leuke mat!

              Comment


                #8
                Jep dat zijn ratelbanden de bekende 90shots en je hebt grotere versie's. 100.000 klappers dat zijn chinese rollen. Dus dat we wel weten waar we het over hebben

                Okee als ze die eruit knallen is het voor het geld zoiezo wel een aanrader. Maar weetje wat het verschil in nederland is met ratelbanden en chinise rollen, de ratelbanden knallen lekker fel, en de chinese rollen die ploffen maar een beetje.

                Aangezien deze ook fel knalt wou ik de vergelijking even weten. Dankje!

                Comment


                  #9
                  vond dit heerlijk fellematjes. vouw ze altijd even dubbel en knoop ze dan aan een 10.000schots chineserol, zeker niet laten liggen deze dinge voor dat geld vind ze beter dan de thunderbomb matjes van loots

                  Comment


                    #10
                    Waren zeker goede matjes.
                    Filmpje van mijn kant,
                    Laatst aangepast door jawe; 18 January 2011, 20:55.
                    DVD 20120-2013 https://vimeo.com/57275213

                    Comment


                      #11
                      Ik was echt zo erg onder de indruk! Had dit totaal niet verwacht. Het tempo is vrij rustig maar de knallen zijn gewoon echt hard, denk bijna zo hard, en zo niet, even hard als een hindoe3000, alleen door het tempo van de hindoe3000 ervaarde ik hem harder. Na afloop heb je nog best veel snippers.

                      Deze samen met de Black salute vond ik de beste mat van ons oud en nieuw, kwa prijs/kwaliteit verhouding.




                      Even op mijn eerdere post terug komen, die van oktober 2010. Ja, hij is zeker te weten harder dan een nederlandse ratelband.

                      Comment


                        #12
                        dit is wel het matje van belgie!
                        Voorheen had ik altijd de thunderbomb maar nu tog voor de 1000scheten gevallen.
                        Waarom: Na mijn idee gaat deze tog een stukje sneller en weigerd minder vaak dan de TB.
                        Ook vind ik de 1000scheten net een tikje harder (kan door het tempo zijn)
                        Ojah en rode snippers

                        Deze mat word een terug kerend ritueel!

                        Comment


                          #13
                          Best leuke mat. Wel had ik de indruk dat ze wat minder intens waren dan in 2009. Voor het formaat absoluut leuk, dat staat buiten kijf.


                          Hij kan net zo hard zijn als een slechte hindo 1000. En die heb ik afgelopen jaar ook voorbij zien komen. Maar uit ervaring weet ik dat hindorollen over het algemeen wel beter zijn. Dus om nou te stellen dat deze zo hard gaat als hindorollen gaat mij dan weer te ver.

                          Comment


                            #14
                            Ik had hier nog nooit beeldmateriaal van gezien maar wat ik net zag overtrof mijn verwachting. De knallen zijn flink tot goed te noemen, tempo is redelijk tot snel, maar wat Jupiler ook al in de post hiervoor zei is dat hij het niet haalt bij de Hindoe, maar hij komt behoorlijk in de buurt.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Ik had hier nog nooit beeldmateriaal van gezien maar wat ik net zag overtrof mijn verwachting. De knallen zijn flink tot goed te noemen, tempo is redelijk tot snel, maar wat Jupiler ook al in de post hiervoor zei is dat hij het niet haalt bij de Hindoe, maar hij komt behoorlijk in de buurt.
                              Heb afgelopen jaar een hindo 1000 gezien en die was wel bedroevend slecht zeg. Met een beetje tempo loopt de 1000 farts lekkerder ondanks dat de Hindo net iets harder was. Snelheid compenseert in dat geval de hardheid.

                              Comment

                              Working...
                              X