Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Hong Deng Long] Black Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Hong Deng Long] Black Salute

    Artikelnaam: Black Salute
    Artikelnummer: AB38
    Importeur: Original Fireworks
    Aantal per verpakking: 1 stuk
    Kartoninhoud: Volgt
    Effectomschrijving: 88 shots Knalmat/lineal met middelgrote knallers
    Prijs: € 7,00



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.
    Laatst aangepast door R@lph; 25 May 2013, 15:48.

    #2
    leuke mat en gaat redenlijk hard!
    zeer leuk product voor ebij!
    ja de knallen zijn redenlijk en het snippert goed!
    de prijs anno 2010 is 7e

    Comment


      #3
      Ik had er ook nog één bewaard die ik twee jaar geleden gekocht had. Deze was dus lekker gedroogd hier, toen ik hem openmaakte was hij ook aardig aan de stoffige kant maar dat drutke de pret niet. Hij knalde goed. Het tempo was ook dik in orde. En voor die prijs zou ik hem eerder kiezen dan een Celebration Cracker 5.000, maar dat is een persoonlijke keuze.
      Laatst aangepast door R@lph; 25 May 2013, 15:48.

      Comment


        #4
        Hier een film van Black Salute van 2 jaar gelden o&n 08-09.

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        heerlijke knalmat die snelle tempo heeft.

        Comment


          #5
          Ik had deze mat ook 2 jaar terug, en ik vond hem eigelijk een beetje tegenvallen.

          De knallen waren erg dof, maar niet hard. Het tempo was best sloom.

          Alleen de snippers zijn ERG veel.

          Ik zou persoonlijk eerder de 5.000 klapper van Original nemen. Meer geweld, en de snippers zijn misschien iets minder.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Ik had deze mat ook 2 jaar terug, en ik vond hem eigelijk een beetje tegenvallen.

            De knallen waren erg dof, maar niet hard. Het tempo was best sloom.

            Alleen de snippers zijn ERG veel.

            Ik zou persoonlijk eerder de 5.000 klapper van Original nemen. Meer geweld, en de snippers zijn misschien iets minder.
            Dat is meer een rol, dit is een nitraatmat. Zit wel wat verschil tussen.
            Guess who's back?

            Comment


              #7


              Heerlijk matje, niet te vergelijken met een rol of nitraatmat. Heel anders. Zeker een aanrader.

              Comment


                #8
                ik vind um wel erg goed over komen op het filmpje van Pyromaniac!
                ik vond um goed en zou deze ook eerder kiezen dan een 5 k!
                en wat is de karton inhoud? 20st? tog?

                kost 7e aar zowat elk jaar doet original hele leuke acties met deze mat!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyro-power Bekijk bericht
                  Dat is meer een rol, dit is een nitraatmat. Zit wel wat verschil tussen.
                  Dit is absoluut geen nitraatmat

                  Dit zijn de grote knallers van bijv. een 5.000 klapper. En deze mat is ook bedoelt om lekker veel snippers achter te laten, wat een 'nitraatmat' oftewel een chainthunder niet doet. En de knallen zijn gewoon veel zachter dan een 'nitraatmat', en zo kan ik wel doorgaan.

                  Tuurlijk zit er verschil tussen de 5.000 klapper en de black salute. Maar mijn voorkeur gaat gewoon naar de 5.000 klapper. Ze zijn kwa prijs een beetje met elkaar te vergelijken, en geven allebei snippers af, en zijn ook ongeveer even groot dus daarom vergelijk ik ze met elkaar.

                  Comment


                    #10
                    Wellicht kun je`t zien als een metertje Big Bang?!
                    Voor `n klein matje, voor niet al te veel geld (5 voor 25, afgelopen jaar in de aanbieding), vind ik het een topper. Leuk voor `n feestje ofsoo...

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Dit is absoluut geen nitraatmat

                      Dit zijn de grote knallers van bijv. een 5.000 klapper. En deze mat is ook bedoelt om lekker veel snippers achter te laten, wat een 'nitraatmat' oftewel een chainthunder niet doet. En de knallen zijn gewoon veel zachter dan een 'nitraatmat', en zo kan ik wel doorgaan.

                      Tuurlijk zit er verschil tussen de 5.000 klapper en de black salute. Maar mijn voorkeur gaat gewoon naar de 5.000 klapper. Ze zijn kwa prijs een beetje met elkaar te vergelijken, en geven allebei snippers af, en zijn ook ongeveer even groot dus daarom vergelijk ik ze met elkaar.
                      Het is inderdaad geen nitraatmat, hoewel sommige hem er mee vergelijken qua hardheid van de knal.
                      Zoals Robert jonh jaqcues schrijft "een klein stukje van de Bigbang" is inderdaad wel een goede vergelijking.
                      Hij heeft ook alleen de grote knallers van een chinese rol.
                      Deze is bij `De bunker`altijd in de aanbieding.

                      Grtz Toon.

                      Comment


                        #12
                        Klopt. De mat zelf is 40/45 centimeter lang, zit dubbelgevouwen in de doos.

                        Comment


                          #13
                          Filmpje.


                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Laatst aangepast door Ruben; 13 July 2010, 11:37.
                          Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

                          Comment


                            #14
                            ik vond hem zwaar tegenvallen afgelopen jaar:(
                            DVD 20120-2013 https://vimeo.com/57275213

                            Comment


                              #15
                              Waarom vondt je dat?Hoor er anders alleen maar positiefs over.
                              Laatst aangepast door jawe; 1 October 2010, 21:56.

                              Comment

                              Working...
                              X