Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 99
  1. #31
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    @MasterBsc, ik heb ze zelf nog niet kunnen testen. Ben zelf ook erg benieuwd naar ervaringen.

    @mollyman, jouw reactie begrijp ik eigenlijk niet zo goed. De matten bevallen je onder andere niet omdat vele anderen er enthousiast over zijn? Dus als genoeg mensen deze mat afraden, wordt hij voor jou interessanter?

    Natuurlijk knallen ze niet bizar hard, daar koop je bijvoorbeeld nitraatmatten voor. Andere prijsklasse en een andere kwaliteit. Een TB om 12 uur afsteken is als een kroket voor avondeten gebruiken. Het kan, maar je wordt er niet heel erg blij van. Maar als tussendoortje is zo'n kroket weer niet te versmaden. Slechts ter illustratie natuurlijk. Maar misschien zie ik het wel verkeerd. Mijn standaarden zijn waarschijnlijk niet zo hoog als de jouwe

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  2. #32
    VWC-Lid mollyman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2006
    Berichten
    568
    Thanks
    262
    220 waarderingen in 72 posts
    @ cameo: dat van die kroket was een erg mooie vergelijking! Mijn eerste zin is misschien wat krom opgesteld, maar ik probeerde te zeggen dat mijn verwachtingspatroon te hoog was door alle goede verhalen over de matten.
    Het kwam er inderdaad niet lekker uit.

    Toch blijf ik erbij dat ik het gewoon geen bijzondere matten vind, ook niet voor overdag of tussendoor. Zelfs niet als kroketje.
    Op andere fora: bloodwake / mollyman

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    Meerdere van deze matten gezien en dan de 400s versie. Ik moet zeggen aan de ene kant leuke matjes voor dat geld maar aan de andere kant gingen ze te vaak uit bij mij! ophangen ging stukken beter! En voor de wijsneuzen. De folie is afgelopen oud en nieuw bewust eromheen gelaten vanwege de vochtige grond!

  4. #34
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mollyman Bekijk bericht
    ... Toch blijf ik erbij dat ik het gewoon geen bijzondere matten vind, ook niet voor overdag of tussendoor. Zelfs niet als kroketje.
    Tja, dat kan ook gewoon natuurlijk. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Bedankt voor het aanbrengen van de nuance.

    Een internetkennis, die werkzaam is in een Chinese fabriek waar ze (onder meer) deze matten maken, vertelde me dat ze daar bekend staan als de "poor mans cracker". Ze zijn ook daar uitzonderlijk goedkoop en daardoor zeer toegankelijk voor iedereen. Deze matten worden daar bijna net zo standaard bij een bestelling gekocht als een aansteeklontje in Nederland

    @djara, daar zijn wij (VWM) ook nog niet helemaal uit. We hebben massa's van die dingen gestookt, maar inderdaad vallen ze af en toe spontaan stil. We proberen dit te voorkomen met allerlei slimme trucs, zoals een dubbele laag of een zelfs een soort "aorta" langs alle matten. Dit lijkt te helpen, maar toch klappen ze soms gewoon uit, of ze nu met of zonder folie worden afgestoken.

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  5. #35
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Kijk dit zijn leuke matjes ja maar ik ben overgestapt op de 1000farts van original.
    Waarom....
    Nou de snipper factor van de Thunderbomb is beduident minder dan die van de 1000farts
    Daarbij is het bekent dat de Thunderbomb matjes regelmatig zonder aanlijding uit gaan.
    Ook vind ik de 1000 farts ten opzichte van de Thunderbomb beter geknoopt.
    Oja en niet geheel onbelangerijk ik vind de 1000Farts tog net wat beter kwa tempo en hard heid!
    Dit alles maakt dat ik de 1000Farts liever koop dan de Thunderbomb matjes.

    Helaas is de 1000Farts wel weer duurder dan de thunderbombs.
    Ik ga persoonlijk tog liever voor de kwaliteid en koop daarom de 1000farts.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2009
    Berichten
    129
    Thanks
    33
    36 waarderingen in 28 posts
    Ik had waarschijnlijk de nieuwe versie (1000s). Ik was enthousiast geworden van de films van de Museumdudes. Ik stak deze af om 10:00 uur om de buurt een beetje op te warmen. Hij was in 30 seconden weg.Ik had hem ook opgehangen. Een beetje teleurstellend. De andere 2 stak ik om 0:00 uur af en ook deze waren supersnel. Toch dit jaar weer proberen of het een batch was die zo snel ging of dat het ligt aan de nieuwe fabrikant.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2009
    Locatie
    Regio Utrecht
    Berichten
    59
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Weet één van jullie de lengte en de duur van de 800s versie? Loots had helaas nog niet de 1000s op voorraad. Moest het doen met de 800s. Als ik zo de berichten lees ga ik ervan uit dat ik me er goed mee ga vermaken.
    Laatst gewijzigd door Vliegend lontje; 15 juli 2011 om 09:58

  8. #38
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    uit gevouwe lengte zal een meter of 2,5 zijn.
    de 1000 is ongv 3m a 3,5m

  9. #39
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Iemand die nog nieuwe filmpjes heeft? Vind het zelf een leuk product alleen altijd beetje wazige filmpjes kunnen vinden...
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  10. #40
    VWC-Lid sisser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Berichten
    490
    Thanks
    457
    417 waarderingen in 100 posts
    2 X Thunderbomb 800
    1 X Hindu 1000 met eindbom.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

  11. #41
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Video van 1 keer de 1000 overlopend in een 10k.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Raaddebom.nl

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2009
    Locatie
    Regio Utrecht
    Berichten
    59
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik had 4x de 600 shots versie. Niet verwacht dat de knallen zo fel waren. Zeker voor je prijs die je betaald krijg je prima matjes. Voor de komende jaarwisseling kijken om 1000 shots versie te kopen. Deze was afgelopen zomer bij Loots al uitverkocht.

  13. #43
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    ik had een karton 800, nog 4 stuks over, ze knallen echt super voor de prijs.
    in mijn 10uur show gebruikt onder een brug (a8) , de knallen zijn zo goed !!
    075 zaantjee

  14. #44
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Top matjes, kosten niks en de knallen waren erg goed te doen!
    Raaddebom.nl

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    inderdaad had de 800sh versie gister afgestoken, heerlijke knaller kwamen er vanaf. en dat voor die prijs. Ook de hele tijd leuke flitsen

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •