Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Original Fireworks] Ugly Joe L02

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Die fluit doet et em juist..

    Ik vind hem kwa knal te vergelijken met chooet banger inderdaad..!
    Is leuk als je er een paar pakkies voor erbij hebt..
    Mvg, Landinho

    Comment


      #17
      Ik vind dit toch wel een leuke knaller en dat mensen zeggen dat je hem met een chooet banger kan vergelijken vind ik niet waar ik vind deze knaller toch wel harder
      Laatst aangepast door R@lph; 30 June 2013, 15:58.
      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

      Comment


        #18
        Ik vind dit echt een leuk ding, hij knalt goed en die fluit is lache. Die fluit is ook een vorm van vertraging, !!Let op ik ga zo knallen!!

        Comment


          #19
          Ik had 2 pakjes ervan. Ik vind ze wel leuk, maar de knal verschilde heel erg. de ene leek wel een chooet banger en de andere een tumping thunder. Het zou ook wel leuk zijn al ze grotere pakken ervan hebben en acties zoals 10 pakken voor 30 euro.
          Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

          Comment


            #20
            Zo te horen wordt dat nog een stukje lopen waard! Ik was al fan van de Atomicos, maar aangezien die niet bij onze buren wordt verkocht word deze knaller maar de vervanger!
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              #21
              Eigenlijk een dubbele vertraging met waarschuwing. 1 van de lont, en 1 van de fluit alszijnde alarmsignaal want hij gaat zo knallen.

              Ps. De afbeelding van de Ugly Joe is eigenlijk afgeleid van een foto van Ramon toen hij net van de tandarts kwam om zn verstand te laten trekken...

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door sisser Bekijk bericht
                Filmpje met veel Ugly Joe's.

                http://www.youtube.com/watch?v=F6rtCU9Bb-Q
                Dammmnn man, me koptelefoon ontploft bijna!

                Comment


                  #23
                  Goeie knaller, zeer goede kwaliteit, heb vorig jaar geen weigeraars gehad!
                  Laatst aangepast door Viva la Bang; 20 August 2010, 13:28.

                  Comment


                    #24
                    lekkere knal

                    mooie fluit

                    en ik vind hem helemaal niet zo duur wat veel wel vinden
                    jekrijgt mooie nitraten voor je geld
                    youtube chanel= kermisje

                    Comment


                      #25
                      harde fluit, beste knal...

                      toppers!

                      Comment


                        #26
                        Hele leuke dingen, vandaag getest en zeker dat geld waard.

                        Comment


                          #27
                          Zeker een van mijn favoriete. Luide fluit goeie knal top orginals
                          no Pyro no Party....

                          Comment


                            #28
                            Deze knaller komt zeker bij mij in de collectie van dit jaar, het is ook zeker een van mijn favorieten.

                            Comment


                              #29
                              vind het leuke knallers om erbij te hebben, vooral door de schelle fluit vantevoren

                              Comment


                                #30
                                Laatste post van mij hier staat 2 posts boven deze, 'n jaar geleden bijna...
                                Ik kan de post nog wel een keer herhalen dat ik ze dit jaar zeker weer in mijn collectie wil hebben, maar dat zou een beetje dubbel zijn... Maar toch!!

                                Comment

                                Working...
                                X