Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Pyrostar] Supero's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik heb op petfood zitten googelen, maar krijg alleen dierenspeciaalzaak ????
    De site is: Petfood
    Fireworks... The best a man can get!

    Comment


      #32
      deze knallen erg hard en dof, haal ze dit jaar bij loots 3 pakken voor 25 euro

      Comment


        #33
        ik zeg 1 ding : Heeeerlijke knal !
        Het mooiste werk is, vuurwerk!

        Comment


          #34
          Erg lekker knallen deze vlinders! +- als een Fenix nitraat, alleen wat minder druk maar ook zonder beton wat weer een + punt is.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
            Erg lekker knallen deze vlinders! +- als een Fenix nitraat, alleen wat minder druk maar ook zonder beton wat weer een + punt is.
            Nou, een Fenix - knal is wel overdreven, eerder de knal van een La Bomba, maar de La Bomba heeft meer druk. Maar goed, het zijn topvlinders!
            [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

            Comment


              #36
              zijn naar mijn mening de beste vlinders van 2009
              mooie afwerking lijkt op de trueno's en kanller heerlijk
              en prijs technisch zijn ze ook goed
              en natuurlijk die enorme dozen van pyrostar waar ze in zitten
              [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Marizon Bekijk bericht
                zijn naar mijn mening de beste vlinders van 2009
                mooie afwerking lijkt op de trueno's en kanller heerlijk
                en prijs technisch zijn ze ook goed
                en natuurlijk die enorme dozen van pyrostar waar ze in zitten
                hmm, prijstechnisch vind ik ze toch echt bagger. je betaalt wel mooi bijna een euro voor één knaller die even hard is als een la bomba waarvoor je in tsechie hooguit 25 cent per knaller voor betaalt. dan voel ik me toch echt wel een beetje genaaid.. dan hebben we het nog niet eens over de fenix die nog goedkoper en nog ietsje harder is.

                maargoed ik heb ze zelf ook gekocht omdat ze toch wel erg mooi waren

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Johnno Bekijk bericht
                  hmm, prijstechnisch vind ik ze toch echt bagger. je betaalt wel mooi bijna een euro voor één knaller die even hard is als een la bomba waarvoor je in tsechie hooguit 25 cent per knaller voor betaalt. dan voel ik me toch echt wel een beetje genaaid.. dan hebben we het nog niet eens over de fenix die nog goedkoper en nog ietsje harder is.

                  maargoed ik heb ze zelf ook gekocht omdat ze toch wel erg mooi waren
                  Thanks was een foutje van mij.

                  Ik betaal liever 1 euro per knaller, waar geen beton in zit.
                  Dan 0,25 cent voor een knaller waar wel beton in zit.

                  En ik weet ook, dat de knallers van Pyrostar, wel gecontroleerd wordt op kwalitiet.

                  En Tjechische knallers zijn natuurlijk een stuk goedkoper, omdat Tjechie veel goedkopere is qua prijs is dan Nederland en Belgie.
                  Voor een lekkere glas bier van een halve liter, betaal je in Tjechie ook maar 0,50.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #39
                    Dit zijn prima vlinders hoor, je maakt je geen zorgen om bentoniet stoppen die tegen je aan komen, maar in mijn ogen te duur. Doe mij maar liever La Bomba's/Fenix die iets 'gevaarlijker' zijn
                    Laatst aangepast door R@lph; 18 July 2013, 09:46.
                    [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

                    Comment


                      #40
                      Echter praat iedereen wel heel makkelijk over de Fenix en La Bomba's, maar dan moet je of een dealer hebben of in Polen/Tsjechië een winkel vinden.
                      Niet iedereen heeft deze mogelijkheid en kan zich alleen permitteren om naar de Belgische winkel te gaan.
                      Ik geef toe, ze zijn slim de vuurwerk importeurs in België. Je laat de klant gewoon meer betalen voor een hardere knaller. (die je 5 jaar geleden voor dezelfde prijs met 10 stuks meer in de verpakking kon krijgen. )

                      Maar dit is gewoon een toppertje van een knaller.
                      Zoals vele al hebben gezegd, geen beton en dat scheelt vele blauwe plekken.
                      (heb een stuk beton uit de Fenix nitraat tegen mijn hoofd gehad, doet pijn!!)
                      Veelal zijn er aanbiedingen rondom deze knaller en dan valt de prijs weer mee.
                      Het leven is een feest!

                      Comment


                        #41
                        Deze kun je dus bij Pyrostar halen?

                        Hoe duur is 1 pak op dit moment?
                        Mvg, Landinho

                        Comment


                          #42
                          8.50 - 9 euro.
                          Had je ook zelf kunnen vinden.
                          Het leven is een feest!

                          Comment


                            #43
                            Later dit jaar zal de verpakking van de Supero's iets aangepast worden.
                            er komt dan ook een grotere verpakking op de markt met 50 stuks in.
                            Wat veel mensen nog niet weten is dat je de supero's ook kan gebruiken op/in het water de lont blijft gewoon branden, en uiteraard goed knalt.

                            Comment


                              #44
                              beste pyro pim heel leuk zoon box van 50 supero,s!
                              maar nu mijn vraag..
                              levert het ook een voordeel op kwa prijs voor ons de liefhebbers?

                              Comment


                                #45
                                Bedankt voor de update Pim,lijkt me ideaal voor de eventuele grootverbruiker.

                                Comment

                                Working...
                                X