Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Eind oktober, begin november wordt deze Mascleta weer verwacht (afhankelijk van de vertragingen die de boot eventuaal op zou kunnen lopen)!

    Comment


      #62
      we gaan het zien, en weer kopen =D
      [B]D e c e m b e r ! ![/B]

      Comment


        #63
        Zijn deze dit jaar nou in verschillende lengtes verkrijgbaar? De dummy van dit product hangt aan het plafond in Olen en daaraan hingen kaartjes met verschillende lengtes. Ik ben even in verwarring.

        Comment


          #64
          Neen, deze mat blijft voorlopig nog in 1 lengte beschikbaar. De kaartjes die in Olen hangen geven een indruk van hoe lang deze mat wel niet is. Misschien is dit inderdaad een beetje verwarrend en moeten ze daar maar wat aan doen.

          Comment


            #65
            Wat een gruwelijke mat. Er hangt een prijskaartje aan maar dat mag ook wel voor zon speciale mat :>
            https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

            Comment


              #66
              Volgens de laatste info is de Mascleta als alles volgens planning verloopt begin November binnen.
              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

              Comment


                #67
                zijn ze al binnen?

                Comment


                  #68
                  Neen.

                  Comment


                    #69
                    Gaat naar verwachting begin december worden.
                    Vol verwachting klopt ons hart.
                    Word lid van de [B]LVC.[/B]

                    Comment


                      #70
                      Wordt dus nog maar de vraag of ik dit jaar er nog één krijg :(

                      Comment


                        #71
                        Jammer dat zo'n mat waar geen ander product tegenop kan ( op het moment in belgie ) nog steeds niet verkrijgbaar is! Had hem ook graag in mijn straat gehad

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Jammer dat zo'n mat waar geen ander product tegenop kan ( op het moment in belgie ) nog steeds niet verkrijgbaar is! Had hem ook graag in mijn straat gehad
                          Hij is weer op voorraad.
                          Gelukkig maar,ik werd ook een beetje

                          In deze container zit/zat ie:

                          Word lid van de [B]LVC.[/B]

                          Comment


                            #73
                            Grappig, dat je dat zo kunt volgen, hoe weet je precies welke container dit is?

                            Of is het zo dat er maar 1 keer om de zoveel tijd een container komt, met een bepaald product?
                            Oud en nieuw is alweer voorbij. Ik kan niet wachten op de volgende!

                            Comment


                              #74
                              Hoi corne,
                              Is de mascleta op voorraad ???
                              Ik heb omstreeks 16.30 uur naar original gebeld en er werd gezegd dat deze al uitverkocht was en dat maandag nieuwe zouden komen ???

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door 333deejay333 Bekijk bericht
                                Grappig, dat je dat zo kunt volgen, hoe weet je precies welke container dit is?

                                Of is het zo dat er maar 1 keer om de zoveel tijd een container komt, met een bepaald product?
                                In elke container zitten meerdere items en ik krijg via mail welke container ik op moet pikken
                                Word lid van de [B]LVC.[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X