Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wellicht dat het effect is toegevoegd om van voldoende vonkoverslag te voorzien?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Timitraat Bekijk bericht
      Wellicht dat het effect is toegevoegd om van voldoende vonkoverslag te voorzien?
      De effecten horen juist bij een batteria. En ze vallen onder P1 en niet onder F2. Ik vind het ook maar vaag met P1, er zou maar 10 gram kruit in kunnen zitten maar de interpretatie ligt blijkbaar zo vaag dat het 10 gram flash kan zijn met effectlading er nog eens bij ( als je kijkt naar de P1 'knalpijlen' van Zena ). Dus ook bij deze matjes kan er dus blijkbaar 10 gram flash in zitten en nog eens effectlading.

      Comment


        Iemand die de proef op de som wil nemen? Ik ga pas maart die kant op
        45 *0.75 is 33.75 best aan de prijs.
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          *uit de oude doos*

          Wat een geweldig stuk vuurwerk.
          Jammer dat hij niet meer verkrijgbaar is bij zena, Reactie van het publiek zegt genoeg!

          Comment


            Was zeker een mooi stukje vuurwerk! Al had ik persoonlijk liever hardere klappers gehad in plaats van meer meter. Want 120 meter verkoopt natuurlijk beter dan 80 meter met meer flash per knaller. Wij hadden deze een keer in de straat en ik vond het persoonlijk net niet heftig genoeg.

            Comment


              De oude verzie van pyrostar was beter

              Comment


                Zena is ook met nieuwe traca’s/mascleta bezig dus ik ben benieuwd !!
                Kruitkoorts !

                Comment


                  Weet iemand waar je de mascleta B509 nog kunt kopen?
                  Jankoka, fireworksfreak

                  Comment


                    Helaas al enkele jaren niet meer te koop

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
                      Helaas al enkele jaren niet meer te koop
                      Deze is toch te koop bij pyroshop in Belgie? Alleen dan 200 Meter.
                      Weet alleen niet of de vlinders aan de mat dezelfde inhoud hebben als destijds met de Mascleta?

                      Comment


                        Hoe komt het dat deze nergens meer verkrijgbaar zijn? Ook de korte versies niet. Ik kocht eind 2020 nog een 10 meter, als ik toen had geweten dat dat het laatste jaar was kocht ik wel een karton tegelijk.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
                          Hoe komt het dat deze nergens meer verkrijgbaar zijn? Ook de korte versies niet. Ik kocht eind 2020 nog een 10 meter, als ik toen had geweten dat dat het laatste jaar was kocht ik wel een karton tegelijk.
                          Hier ook van de kortere mogen genieten , de lokatie was dan ook hetgeen wat ze kon maken of breken.
                          Dit was voor mij toen de beste klankkast

                          Natural Born Pyro

                          Comment

                          Working...
                          X