Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 63

Discussie: Hindoe rol

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2009
    Berichten
    259
    Thanks
    63
    23 waarderingen in 12 posts
    Ja zeker veel rotzooi. Maarliefst 9 meter rotzooi.
    Kennis had hem gekocht omdat hij wist dat ik ook altijd hindorollen heb en die knallen erg lekker

    Nou ik was best benieuwd dus half 12 hij dat ding aangestoken en het was toch een sneu hoopje Ongelooflijk. Dat ze hieraan de naam hindoerol geven zeg. Je zou ze moeten aanklagen voor naam misbruik.

    In Nederland moet je gewoon geen knalvuurwerk kopen. Dat is gewoon allemaal ***. En je kan zeggen wat je wilt maar het is zo.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 juli 2005
    Berichten
    18
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door looney Bekijk bericht
    Ja zeker veel rotzooi. Maarliefst 9 meter rotzooi.
    Kennis had hem gekocht omdat hij wist dat ik ook altijd hindorollen heb en die knallen erg lekker

    Nou ik was best benieuwd dus half 12 hij dat ding aangestoken en het was toch een sneu hoopje Ongelooflijk. Dat ze hieraan de naam hindoerol geven zeg. Je zou ze moeten aanklagen voor naam misbruik.

    In Nederland moet je gewoon geen knalvuurwerk kopen. Dat is gewoon allemaal ***. En je kan zeggen wat je wilt maar het is zo.
    Weet ook niet wat jij ervan verwacht heh, je had het al over dat jij ook altijd een hindoerol had.
    Dat zullen dan hoogstwaarschijnlijk illegale versies geweest zijn met flash.
    Dan zijn je verwachting denk ik te hoog geweest want ik heb alleen maar positieve ervaringen gehoord over/gehad met deze rol.
    In nederland hoef je, zoals je terecht aangeeft, niet veel meer te kopen als je puur voor de knal gaat.
    Dan zul je toch echt moeten kijken naar tempo bijv. en dat is bij deze mat erg goed te noemen.

    Natuurlijk ervaart natuurlijk iedereen een knal/mat anders.

    Gr.

    P.S. voor de mods, moet dit topic niet naar overig vw B&W?

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2009
    Berichten
    259
    Thanks
    63
    23 waarderingen in 12 posts
    Ik bedoel te zeggen dat een kennis die rol had gekocht omdat hij er hindoerol bij zag staan. Ikzelf wist natuurlijk al dat het prut was maar was toch wel benieuwd naar wat dat ding zou doen.

    En dat was gewoon niet meer dan een lang Nederlands matje wat iets sneller gaat.
    Moet wel zeggen dat het een goed alternatief is voor de NL matjes van 5m of 10m. Deze gaat wel Sneller.

    Maar vind het de naam hindoerol totaal onwaardig, snap niet dat ze er zo'n naam op durven plakken. Blijkt maar weer dat B&W totaal alleen maar aan winst en mensen naaien denkt..

  4. #34
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Ik heb deze rol zelf ook gehad en zoals al verwacht geen succes,Maar ik had hem dan ook echt alleen voor de lol

    Heb de rol ook gewoon zo aan gestoken zonder af te rollen en dan is het nog eenigzins wat korte acrie.
    Wat mij wel opviel was de hoeveelheid lege hulsjes de overbleven,Leek wel een heel dun plastic.
    Extreme Pyromaniac for life.

  5. #35
    VWC-Lid aartvanmaren's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    delft
    Berichten
    217
    Thanks
    112
    134 waarderingen in 59 posts

    hindoerol


    deze hindoerol is legaal in nederland ik heb het in vuurwerkland den haag gekocht voor 32.50 10 meter lang ik vond het een lekker tempo hebben

    i hoop dat dit genoeg info is


    flimpje hier onder

    Laatst gewijzigd door aartvanmaren; 28 augustus 2010 om 18:21
    avm

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Dr zit inderdaad een lekker tempootje in moet ik zeggen! Vind het niet tegenvallen voor Nederlandse begrippen, hij ratelt goed door en ook de knallen zijn aardig te noemen, wat ik van het filmpje mag vernemen

  7. #37
    VWC-Lid aartvanmaren's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    delft
    Berichten
    217
    Thanks
    112
    134 waarderingen in 59 posts
    me zwager had al wat op aan bier en stak het grijze londje aan hij heeft veel massel gehad hier bij
    avm

  8. #38
    VWC-Lid maikel89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2007
    Berichten
    198
    Thanks
    24
    197 waarderingen in 46 posts
    Dit was best een goed rolletje ja, een vriend van me had hem maar hij had het tot de helft afgerold omdat hij er minder van verwacht had ,
    Klik hier voor het filmpje
    vdrvuurwerk.nl

  9. #39
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Zoo tempo zit er zéker in bij het eerste filmpje! Zeker voor nederlandse begrippen inderdaad.

    Zijn deze beter dan de nederlandse 100.000 klappers?

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2009
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    350
    Thanks
    4
    61 waarderingen in 34 posts
    zo deze ziet er erg goed uit , lekker tempo zo te horen geen slechte knallen

    staat al op het lijstje vooor dit jaar bij mijn :P
    no Pyro no Party....

  11. #41
    VWC-Lid aartvanmaren's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    delft
    Berichten
    217
    Thanks
    112
    134 waarderingen in 59 posts
    ik neem dit jaar 2 stuks ey 2x 10 meter en een lekker tempo
    avm

  12. #42
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts

  13. #43
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Had er zelf ook 1 en verwachte er niet veel van,Daarom opgerolt afgestoken
    De rol viel voor Nederlandse begrippen zeker niet tegen,Enige wat ik jammer vond is dat de rol totaal niet snippert.
    Ik had namelijk de straat vol met lege hulsjes liggen....Meer mensen die dit hadden?
    Extreme Pyromaniac for life.

  14. #44
    VWC-Lid VW-fanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juli 2010
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Ik heb een paar filmpjes hiervan bekeken en voor Nederlandse begrippen zeg ik: Wow dit had ik niet verwacht.
    Lekker snel tempo er in en de knallen zijn, denk ik persoonlijk door de tempo zelf, goed te noemen.

    Jammer dat er geen dealer te vinden is in mijn omgeving die de collectie van Brave & Wichers verkoopt, anders had ik zeker eentje gekocht.
    [B]Oud maar goud:[/B] Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!

  15. #45
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Hmmm, beetje gemengde berichten die ik hier lees. De 1 zegt dat ze niet goed zijn, en de andere weer wel. En over het tempo zie ik ook berichten dat het niks is, maar op de filmpjes zie ik een hard tempo, en zeker voor NL matten.

    Ben eigenlijk wel van plan zo'n mat te halen, en dan 3/4 normaal af te steken en het laatste deel opgerold.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •