Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 63

Discussie: Hindoe rol

  1. #1
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts

    Hindoe rol

    Klassieke rol uit het verre oosten:


    prijs: ongeveer 34,95 euro

    Heeft hier iemand meer informatie over?
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 3 november 2009 om 16:50 Reden: Link van plaatje deed t niet

  2. #2
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Hij wordt ingevoerd door Brave en Wichers Verder lijkt het me een gewone chinese plofmat zoals je er wel meer in Nederland tegenkomt

  3. #3
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Oke bedankt.

    Maar wat is de lengte of aantal knallers?

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Je kan toch ook zelf een beetje research doen? alle info die je nodig hebt is wel op de site te vinden dacht ik zo..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de signal rocket Bekijk bericht
    eeh weten jullie welke vuurwerk winkel in NL nog shockwaves verkopen!;)
    On-topic:

    Deze rol ziet er toch wel verleidelijk uit. maar ik heb geen zin in een paar minuten plofjes in de straat...
    ..

  5. #5
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Heb deze rol vorig jaar 3x gekocht, was toen een aanbieding bij Vuurwerkland Lelystad. De rol is 14 meter lang en knalt met een goed tempo, volume is wel iets harder als de 90s matjes e.d., maar niet denderend.

    Ik had er eentje meegegeven aan mijn ouders (die vierden het ergens anders), die hebben hem volledig afgerold, was toch wel even een paar minuten knallen hehe, zij vonden hem erg goed en leuk. Zelf was ik wat lui, niet afgerold, filmpje komt nog online haha, maar dat vlamde aardig door zeg maar.

    Gewoon een leuke tussenstap qua prijs en kwaliteit tussen de normale matjes en de Chinese rollen die je in Nederland kunt kopen.

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Heb deze rol vorig jaar 3x gekocht, was toen een aanbieding bij Vuurwerkland Lelystad. De rol is 14 meter lang en knalt met een goed tempo, volume is wel iets harder als de 90s matjes e.d., maar niet denderend.

    Ik had er eentje meegegeven aan mijn ouders (die vierden het ergens anders), die hebben hem volledig afgerold, was toch wel even een paar minuten knallen hehe, zij vonden hem erg goed en leuk. Zelf was ik wat lui, niet afgerold, filmpje komt nog online haha, maar dat vlamde aardig door zeg maar.

    Gewoon een leuke tussenstap qua prijs en kwaliteit tussen de normale matjes en de Chinese rollen die je in Nederland kunt kopen.
    Oke, wat ik meestal doe met zulk soort rollen is ze opgerold laten en ze in een tunneltje leggen of (we hebben hier hofjes met poorten er naar toe) ze in een poortje leggen.. Geeft ook een leuk effect want t lijkt meteen 2x zo hard
    ..

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Heb deze rol vorig jaar 3x gekocht, was toen een aanbieding bij Vuurwerkland Lelystad. De rol is 14 meter lang en knalt met een goed tempo, volume is wel iets harder als de 90s matjes e.d., maar niet denderend.

    Ik had er eentje meegegeven aan mijn ouders (die vierden het ergens anders), die hebben hem volledig afgerold, was toch wel even een paar minuten knallen hehe, zij vonden hem erg goed en leuk. Zelf was ik wat lui, niet afgerold, filmpje komt nog online haha, maar dat vlamde aardig door zeg maar.

    Gewoon een leuke tussenstap qua prijs en kwaliteit tussen de normale matjes en de Chinese rollen die je in Nederland kunt kopen.
    Ah, goed om te horen. Maar hoe zit het met het rode tapijt? Wil dat nog een beetje lukken bij deze mat?
    Mijn dealer gaat hem ook verkopen, lijkt me toch wel leuk zo'n mat voor 10:00 's ochtends. Helemaal als de rest van de dag de straat er rood uitziet

  8. #8
    VWC-Lid sammod1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    143
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik zou ook voor deze mooie rollen gaan nice tempo en mooi knallen dus ik zou hem nemen als je hem kan krijgen
    Geniet vandaag want wie heeft er jouw beloofd dat er een morgen is?

  9. #9
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crowncollection Bekijk bericht
    Ah, goed om te horen. Maar hoe zit het met het rode tapijt? Wil dat nog een beetje lukken bij deze mat?
    Mijn dealer gaat hem ook verkopen, lijkt me toch wel leuk zo'n mat voor 10:00 's ochtends. Helemaal als de rest van de dag de straat er rood uitziet
    Een rood tapijt zal het niet opleveren, maar zeker wel een flink aantal rode snippers en halve rotjes haha, helaas klappen ze niet zo uit elkaar als met een rol met flash. Zoals de gewone rollen in Nederland dus, veel resten, geen enorm snipperfestijn.

  10. #10
    VWC-Lid vuurwerk zevenaar crew's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2009
    Locatie
    zevenaar
    Berichten
    42
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 6 posts
    volgens mij is het gewoon een normale mat/rol zoals die van 4 jaar geleden van 10.000 klappers tegenwoordig zijn de chinese rollen er gekomen en zie je dit soort matten niet meer zo vaak. Het is denk ik gewoon een mat met geen super harde knallers zoals de welbekende illegale hindoe rollen van 3.000 en 4.000 stuks. Denk gewoon soort knallertjes als die van en 100 shots matje of knock out crackers.

  11. #11
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk zevenaar crew Bekijk bericht
    volgens mij is het gewoon een normale mat/rol zoals die van 4 jaar geleden van 10.000 klappers tegenwoordig zijn de chinese rollen er gekomen en zie je dit soort matten niet meer zo vaak. Het is denk ik gewoon een mat met geen super harde knallers zoals de welbekende illegale hindoe rollen van 3.000 en 4.000 stuks. Denk gewoon soort knallertjes als die van en 100 shots matje of knock out crackers.
    Aan denken hebben we weinig.
    Feit is dat deze rotjes zéker dikker zijn dan de 90schots matjes e.d. en dat ie ook zeker wel iets beter knalt.

  12. #12
    VWC-Lid vuurwerk zevenaar crew's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2009
    Locatie
    zevenaar
    Berichten
    42
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Aan denken hebben we weinig.
    Feit is dat deze rotjes zéker dikker zijn dan de 90schots matjes e.d. en dat ie ook zeker wel iets beter knalt.
    dat zal zeker zijn maar dikkere rotjes als bij de chinese 10 20 en 50 duizend knallers zijn ze niet. Denk dat dit gewoon een kleine legale versie is van de welbekende belgische hindoe rol is maar dan met minder grote knallen.

  13. #13
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ze zijn net zo dik als de kleine rotjes op een Chinese rol, zijn dezelfde rotjes gewoon. Enige wat bij de hindoerol mist zijn die dikke klappers én deze rol heeft maar aan 1 zijde knallers, niet aan beide kanten met een lont in het midden dus, maar 1 rits met de lont bovenop.


  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2009
    Berichten
    51
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Iemand een idee hoe groot de doorsnee is?

  15. #15
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob- Bekijk bericht
    Iemand een idee hoe groot de doorsnee is?
    Rol zelf is 48cm in doorsnee, 4cm dik en de rotjes zijn dus 4cm lang en 8mm dik.


Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •