Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Supreme [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Ps. excuses voor de kwaliteit vd beelden van mijn "onder het water" cam
    vuurwerkbieb

    Comment


      #17
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #18
        Heerlijk pakket dit, gisteravond weer gezien op de demo. Filmpje komt z.s.m. online!

        Comment


          #19
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          vuurwerkbieb

          Comment


            #20
            Waarom schieten ze die waaier niet?
            toch bedankt voor het filmpje, heeft mijn keuze veel makkelijker gemaakt.
            wat een geweldig pakket!

            Comment


              #21
              Zeker een mooi pakket! Zit te twijfelen tussen dit pakket of toch wat losse cakes. Dit is natuurlijk wel goedkoper per cake, maar ik vind niet elke cake even mooi.

              Comment


                #22
                Dit jaar heb ik dit pakket gehad. Alle potten waren echt super mooi.
                Helaas heb ik de 300grams pot maar voor de helft gezien want toen viel hij ineens om doordat een kogel aan de onderkant eruit schoot!
                Gelukkig is dat goed afgelopen, maar ik denk dat ik daarom volgend jaar toch maar voor een ander pakket ga...
                Vuurwerkpap

                Comment


                  #23
                  Ik snap dat je daarom ff niet hetzelfde pakket zou willen.
                  Maar het is en blijft handwerk. Dus dat kan met elk pakket gebeuren.
                  Ik zou je keuze daar niet door laten bepalen.
                  Wat je wel kunt doen is de boel echt goed vastzetten met een vuurwerkklem.
                  Dan heb je ook weer iets meer zekerheid.
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #24
                    Filmpje van dit pakket, gisteren gefilmd bij de demo van Mooij vuurwerk en ik was aangenaam verrast, oordeel zelf :

                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      Hij was geweldig, voor die prijs dat ik em had.. echt een topper. was veel mooier dqan op de demo's en met mooie was ze hadden allemaal een reserve lont. Dus kon ze allemaal doorverbinden en in de doos late..

                      Sorry voor de kwaliteid video, ten eerste was het iets te dichtbij en daarna had ik druppels op mijn lens.

                      Weet wel dat ik volgend jaar een goeie camera neem.


                      Comment

                      Working...
                      X