Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Demo Borculo 19-12-2009

    Waar: Borculo
    Wanneer: 19 december 2009
    Wie: Katan Vuurwerk
    Opdrachtgever: Willem Sierbestrating/Vuurwerk Berkelland
    Wat: demo consumentenvuurwerk
    Locatie: weiland, gelegen aan de Hesselink Es/Hekweg te Borculo
    Tijdstip: 20.30 uur
    Collecties: Wolff-Lesli-Bonfireworks


    http://www.vuurwerkberkelland.nl/

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    BORCULO – De vuurwerkshow die zaterdagavond werd gehouden bij Willems Sierbestrating was in de wijde omtrek goed te horen en zelfs te zien. Voor de vijfde keer laten vader (Jan) en zoon (André) Willems hun producten zien doormiddel van een show.

    Honderden mensen uit Berkelland en daarbuiten kwamen op de vuurwerkshow af. In een weiland naast het bedrijf aan de Hekweg werden de sierpotten afgestoken. Het siervuurwerk was afkomstig van Wolff vuurwerk uit Twello.

    Er ontstond geen verkeerschaos, de leden van de Scouting Cycloongroep Borculo regelden het verkeer. De ondernemers hebben bij de Provincie netjes een vergunning aangevraagd. Het verzoek werd goedgekeurd.

    Voor meer informatie kijk op www.vuurwerkberkelland.nl
    foto,s:

    http://www.nieuwsuitberkelland.nl/20...trek-te-horen/

  3. #3
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    ik was hier gisteravond ook naartoe geweest, ondanks de ontzettende kou
    Heb wel een leuk showtje gezien en de finale was, ondanks een kleine pauze in het midden, om te smullen!
    Mijn toppers waren: Monster trio, Concerto Rosso, Silver salute () en de Temple of Stone!
    Tegenvallen vond ik: Planet Explosion en het feit dat er van de andere collecties niets is geschoten een gemiste kans eerlijk gezegd want willems heeft best wel mooie collecties waaronder: bonfire (beide lijnen) en pyroshopper.

    voor de volledigheid nog even de schietlijst:
    - Fire Balls & Crackling Fountain
    - Amazing
    - Navy Seals
    - Jet Attack
    - Peacock Fountain
    - Heavy 3
    - Super 4-16
    - Monster trio
    - Concerto Rosso
    - Fire Surfer
    - Stars over Paris
    - Silver Salute
    - Eagle Flight
    - Panter
    - Planet Explosion
    - Sniper
    - Temple of stone
    - Crackling Venice

    - Finale

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2007
    Locatie
    Achterhoek-Noord
    Berichten
    50
    Thanks
    54
    20 waarderingen in 10 posts
    De demo was goed verzorgd. Genoeg verkeersregelaars, mensen die de schietlijsten uitdelen en een "kar" waar mensen op kunnen staan om verhoogd de demo te kijken. Gelukkig was ook de zaak open om de collecties te kunnen bekijken, maar op deze avond misschien nog wel belangrijker om WARM te blijven. Ook verrasten een aantal producten, zoals: Fire Balls en Crackling Fontain. Op zich eenvoudige producten maar de fire balls knalde lekker (10 schoten zou beter zijn) en de crackling fontain brandde een mooie tijd. Daarnaast was de al veel besproken Silver Salute heerlijk om te horen, prachtig blokje! En over de al bekende producten als Sniper, Panter en Concerto Rosso hoeft niks meer te worden gezegd
    En de finale van de demo heeft mij weer ideeën opgedaan over het gezamenlijk schieten van enkele blokjes (sniper/silver salute o.a.)

    Ik probeer de schietlijst nog te plaatsen. Maar helaas mislukt het uploaden van het pdf-bestand steeds.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •