Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Folder Meester vuurwerk (2008/2009)

    Ik had in het begin van het jaar al beloofd om de folder in te scannen maar ik was het helemaal vergeten. Richardus heeft me eraan herinnerd en ik heb het nu dus wel ge-upload (alleen de pagina's waarop vuurwerk uit de Master Collection staat.
    De folder geeft jullie een beetje een indruk in de prijzen en het soort vuurwerk dat wordt aangeboden door Meester Vuurwerk. Vaak kost het vuurwerk aardig wat maar je krijgt er zeker wel kwalitatief goed vuurwerk voor terug. De filmpjes van Master Collection zijn te vinden in de aparte product topics.













    www.jekovuurwerk.nl

  2. #2
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Geweldig, bedankt voor 't werk!

    't Is inderdaad duur vuurwerk, en met de vage filmpjes waar we 't mee moeten doen krijgen we er niet een goed beeld van. Dan wagen niet veel mensen zich aan zulke prijzige producten, terwijl de info aangeeft dat we hier wel degelijk met kwaliteitsspul te doen hebben!

    Ik hoop in een van de komende jaren voldoende budget en vervoer te hebben hier eens in te kopen. Ook hoop ik dat ze eens betere filmpjes maken, of laten maken tijdens een demo.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •