Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eagle

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eagle



    Artikelnummer: DC89
    Artikelnaam: Eagle
    Aantal Schoten: 63
    Effectomschrijving: 63 schots supercake in V-vorm waarbij de schoten met crackling kleurstaarten de lucht in knallen met zeer speciale sterren en kometen.
    Richtprijs: 52,50
    Film 1: Diamond-Collection.eu
    Film 2: Demo Avond 2007
    O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Jeko; 30 October 2008, 16:16.

    #2
    Mooi ding op zich. Goede uitwerkingen en een aangename duur.
    Maar als eerder aangehaald, men kan dit een eentonig blok vinden. En wederom een prijs waar je je twijfels bij kan trekken. Persoonlijk denk ik dat dit product het voordeel van de twijfel verdient, mits je van crackling houdt en wat centen over hebt voor dit dingetje.

    Comment


      #3
      Diamond - Eagle

      Comment


        #4
        En hoe vond je hem? Was hij het geld waard? Heb je er een filmpje van ?

        Comment


          #5
          Ja inderdaad hoe vond je deze pot? Ik ben persoonlijk niet echt een diamond fan maar ben er wel eens benieuwd naar hoe andere het diamond vuurwerk ervaren waaronder deze pot.

          Comment


            #6
            zeer mooie pot de buurman aan de overkant stak er vorig jaar een af , ik ga ehm zker weten dit jaar ook bestellen , ik ben namelijk nogal fan van draggon eggs en deze pot heeft veel shoten met dit effect.

            Comment


              #7
              zeker wel een mooie pot, vooral de tails waren erg goed en groot, maar zoals al vermeld is duurt hij niet zo lang en is daarom eigenlijk wat te duur (maar dat is bij meer dan 90% van alle 500-grams zo) maar als je het geld ervoor hebt en toch een 500-grams wilt is dit zeker geen slechte keuze.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                En hoe vond je hem? Was hij het geld waard? Heb je er een filmpje van ?
                Vond hem voor dat geld toch te duur. Het is een soort van Cry Crackling van Bonbridge alleen duurder en totaal geen tempo. Dacht op gegeven moment dat hij het niet meer deed en het duurde gewoon te lang voordat er een nieuw salvo begon. Ook geen finale, had ik wel mooier gevonden.

                Comment


                  #9
                  Filmpje van de demo avond van schuurmans is in de beginpost geplaatst


                  Ik vind hem appart, vooral de mooie tails in Z-shape vind ik mooi uit de verf komen bij deze cake. Hij schiet in een mooi constand tempo en de crackling is zeker goed.

                  52.50 is best veel maar ik vind hem niet véél te duur, wellicht eens het kopen waard.
                  Once a pyro, always a pyro

                  Comment


                    #10
                    dit jaar krijg je dit product gratis als je boven de 200 euro aan vuurwek koopt..
                    mooie actie
                    Laatst aangepast door Lesli; 25 October 2008, 20:40.

                    Comment


                      #11
                      ik vind het een machtige cake door die bulderende staarten die het heeft.
                      errug netjes alleen die vertraging tussen de series is nogal traag.

                      Comment


                        #12
                        het lijkt mij een mooie pot (gelukkig krijg ik hem gratis bij mij bestelling

                        Comment


                          #13


                          Geschoten afgelopen jaarwisseling.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment

                          Working...
                          X