Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brocade Pine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Net in het echt gezien op een demo en moet zeggen dat dit één van de toppers is van de pyrostar collectie is. Mooie grote effecten voor een goede prijs.

    Comment


      #17
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      vuurwerkbieb

      Comment


        #18
        Als je alle aandacht in de straat wil trekken, steek dan deze maar af. Ongelooflijk breed en ontzettend mooi, een regelrechte topper.
        'War does not determine who is right, only who is left.'

        Comment


          #19
          Heerlijk waaier vind ik!

          Straatfilmpje;
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #20
            Wij hadden er hier ook 3 van, wat een geweldige cake. Super grote effecte en lekker breed. Helaas is de cake snel afgelopen maar langzamer moet die ook niet gaan, misschien een langere versie hier van, alhoewel het dan twijfelen word over de prijs haha.

            Hierbij nog het filmpje:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Ik heb er nog 2 gefilmt, 1 in combinatie met Xtreme machine. Dat was echt GEWELDIG! de weinige mensen die in de straat stonden gingen zelfs klappen, dat was de eerste en laatste keer, terwijl wij super veel mooie cake's hadden afgeschoten


            gegroet<3

            Comment


              #21
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #22
                Meer informatie over de Brocade Pine: http://vuurwerkbieb.nl/catalogus/ps6300-brocade-pine/Meer info op: www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.com/vuurwerkbieb
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #23
                  Volgens mij hetzelfde als de Crown King uit de Crown Collection van Broekhoff. In Belgie kreeg ik die een keer mee als vervanger van de Brocade Pine.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door A2Racer Bekijk bericht
                    Volgens mij hetzelfde als de Crown King uit de Crown Collection van Broekhoff. In Belgie kreeg ik die een keer mee als vervanger van de Brocade Pine.
                    Klopt Pyrostar is Broekhoff. Supermooie bak dit...

                    Comment

                    Working...
                    X