Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 107

Discussie: Dominator

  1. #61
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Wij hadden in de avond 2x de 2010-versie geschoten, ging prima, lekker constant en nog een leuk tempo erin.
    's Nachts hebben we hem inderdaad per 4 geschoten, de 2009-versie was dat en daarvan was inderdaad het tempo sneller.

    Gewoon een topper en 100% zeker dat we die volgend jaar weer moeten halen.

  2. #62
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ik had het tweelingzusje Black Out. Hele vette bak... goed lang opbouwend met de effecten één voor één schietend, daarna alle effecten in salvo's afgesloten met 2 salvo's cracklingeffecten. Keiharde bursts, enorme effecten en de eindsalvo's vulden de lucht grandioos waardoor het een prachtig bruut eindspektakel van mijn show vormde! Topper!

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Dit was echt een topper, begon steeds sneller te schieten en op het eind ging hij helemaal los. Dikke boeketten niet al te hoog, iedereen was hier zeer te spreken over!

  4. #64
    VWC-Lid Rembo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    333
    Thanks
    8
    26 waarderingen in 13 posts
    Echt een beest deze bak! Ik was er erg tevreden over en hij zal volgend jaar dan ook zeker weer in mijn collectie verschijnen
    H.C. Pyrotechnics

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    [...] goed lang opbouwend met de effecten één voor één schietend, daarna alle effecten in salvo's afgesloten met 2 salvo's cracklingeffecten. Keiharde bursts, enorme effecten en de eindsalvo's vulden de lucht grandioos waardoor het een prachtig bruut eindspektakel van mijn show vormde! Topper!
    Precies! Zo hoort hij te gaan!
    Maar bij mij ging het totaal anders... er was helemaal geen opbouw, maar hij begon meteen per 4/5 te schieten. En de finales kwamen ook niet goed uit de verf. Al met al was het binnen 10 seconden voorbij. Nee, dit was niet de absolute topper waar ik in '09/'10 zo uitzinnig over was. Echt ontzettend jammer. Gelukkig zie ik hier dat de meeste mensen wel de goede versie hadden, dus ik hoop dat mijn bak gewoon een foutje was. We zullen het volgend jaar weten.

  6. #66
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Bom Bekijk bericht
    Precies! Zo hoort hij te gaan!
    Maar bij mij ging het totaal anders... er was helemaal geen opbouw, maar hij begon meteen per 4/5 te schieten. En de finales kwamen ook niet goed uit de verf. Al met al was het binnen 10 seconden voorbij. Nee, dit was niet de absolute topper waar ik in '09/'10 zo uitzinnig over was. Echt ontzettend jammer. Gelukkig zie ik hier dat de meeste mensen wel de goede versie hadden, dus ik hoop dat mijn bak gewoon een foutje was. We zullen het volgend jaar weten.
    Die van mij was ook snel voorbij. Hij bouwde niet zo mooi op naar een climax als op de filmpjes. Hij begon al vrij snel, waardoor het einde eigenlijk meer op een standaard finale met crackling leek. Het gaf voor mij minder het 'wow' effect ik had gehoopt.
    Voor de rest wel gewoon een prima cake, want de boeketten waren groot, de kleuren mooi en de burst lekker!

  7. #67
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Misschien toch verschil met nieuwe jaargang Dominator (van Star dus) en dat ik oude jaargang Black Out had misschien? Want ik vermoed dat beide cakes in 't zelfde hokje in China gemaakt worden dus een nieuwe versie Black Out ook versneld zou zijn. Klinkt bijna wel als een Vuurwerktotaal/Barely Legal Dominator zoals jullie 't omschrijven...!

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    [...]Klinkt bijna wel als een Vuurwerktotaal/Barely Legal Dominator zoals jullie 't omschrijven...!
    Ehm...ja, dat had gekund, maar dat zou me wel zijn opgevallen denk ik, aangezien de vuurwerktotaal-versie zo'n bruin labeltje heeft en iets goedkoper is. Nee, ik bedoel echt de zwarte met zo'n blauw randje en een logo van Star erop. Enige verschil is dat er dit jaar Wolff op stond en geen B&W.

  9. #69
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Heerlijke pot/blok zeg. Tempo was geweldig en het effect ook erg mooi.

    Volgend jaar weer in de collectie.
    Groeten...:)

  10. #70
    VWC-Lid thomaz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    W.Brabant
    Berichten
    429
    Thanks
    184
    372 waarderingen in 141 posts
    Dominator

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Grote boeketten met mooie kleuren, voornamelijk het opbouwende tempo sprak mij erg aan.

  11. #71
    VWC-Lid patrick1974's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte
    Berichten
    575
    Thanks
    403
    147 waarderingen in 58 posts
    Wat een topper zeg
    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

  12. #72
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Hele gave pot. Hij bleef maar gaan Effecten heel erg breed en fel. Bursts waren ook lekker hard. Film van afgelopen jaarwisseling:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  13. #73
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Wow wat een vette bak!
    Al die schoten achter elkaar ziet er ramvet uit!
    Jammergenoeg voor mij iets te duur voor 1 cake... (***budget!)
    Offline!

  14. #74
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    vuurwerkbieb

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts
    Bedankt voor je filmpje Vuurwerkbieb! Nu is duidelijk te zien dat de Dominator dus verschillende uitwerkingen kan hebben. Die linkse is de cake waar ik twee jaar geleden verliefd op werd. Goeie opbouw en fantastisch eind. Die rechtse begint meteen met salvo's gevolgd door wat losse schoten en schiet daarna in één ruk leeg. Geeft weliswaar veel geweld, maar komt een stuk rommeliger over en is veel eerder afgelopen.
    Ik twijfel dus nog of ik 'm dit jaar ga nemen, want voor de "rechtse" versie zijn genoeg alternatieven.
    Laatst gewijzigd door De Bom; 7 december 2011 om 09:23

Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •