Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dominator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Productvideo van Wolff:

    Comment


      #92
      Toch is er echt een salvo verdwenen aan het eind, of ben ik nou gek.

      Comment


        #93
        Toch vind ik deze beter dan zijn opvolger, de dominator II aangezien deze gewoonweg veel meer geweld geeft en de dominator II alles in salvo's schiet zonde echt aan een climax te komen.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #94
          Ook gisteren ramde hij weer lekker!

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #95
            Ik vind hem zo op filmpje niet zo indrukwekkend over komen als ik hem ken eigenlijk.
            Vind het tempo oa redelijk laag.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #96
              Ook geweldig! Per 4 geschoten in m'n prefinale. Wat een geweld.
              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                #97
                echt een beest hoor ook per stuk

                Comment


                  #98
                  Wat een rammer weer. Had weer een kartonnetje gescoord en per 4 geschoten.. Berg je maar als deze los gaat want niets overtreft dat. Echt onwijs zonde dat deze uit het assortiment is :(
                  Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    #99
                    Blijft inderdaad eeuwig zonder dat deze er uit is, wat een cake was dit.
                    Mocht er nog een winkel zijn die hem heeft dan hoor ik het graag.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                      Blijft inderdaad eeuwig zonder dat deze er uit is, wat een cake was dit.
                      Mocht er nog een winkel zijn die hem heeft dan hoor ik het graag.
                      Ondertussen nostalgie, wat zijn deze vaak gestookt tijdens de jaarwisselingen! Heerlijke cake met een geweldig tempo!

                      Comment


                        Hier één van de laatste Dominators ooit in Nederland geschoten. Het was een geweldige bak, mooie opbouw, heerlijk voor in shows.


                        (Geknipt uit mijn vuurwerkshow, zie: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...Show-2016-2017)

                        Comment


                          Vanavond bij Kuiper werd de dominator van wolff geschoten. Maar nu lees ik hier dat ie al een paar jaar niet meer wordt verkocht? In mijn mening was dit echt een super bak hele dikke burst en grote effecten tijdens de demo!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                            Vanavond bij Kuiper werd de dominator van wolff geschoten. Maar nu lees ik hier dat ie al een paar jaar niet meer wordt verkocht? In mijn mening was dit echt een super bak hele dikke burst en grote effecten tijdens de demo!
                            Ik vermoed dat jij vanavond de Dominator uit de Dynasty-lijn hebt gezien.

                            Comment


                              De dominator van vanavond is een andere. Die zit in de Wolff Selection lijn. Die staat hier nog niet op de site volgens mij ...
                              1744 - Dominator van de Wolff Selection vuurwerk collectie van importeur Wolff Vuurwerk op vuurwerkbieb.nl

                              Comment


                                Aah dat verklaart, was in ieder geval een mooi ding!

                                Comment

                                Working...
                                X