Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 218 van 260 EersteEerste ... 118168208216217218219220228 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.256 t/m 3.270 van 3895
  1. #3256
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    Weet niet of het zo bij Valk is, maar ik weet (persoonlijke ervaring) dat veel winkels de bestellingen gewoon klaarmaken als jij komt afhalen en dus niet van te voren. Of het echt zo bij de meeste gaat kan ik geen uitspraak over doen. Maarja, kan begrijpen dat het k*t is om in januari te bestellen en je bestelling gewoon niet volledig te krijgen, maar het wel toen op voorraad was

  2. #3257
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
    Weet niet of het zo bij Valk is, maar ik weet (persoonlijke ervaring) dat veel winkels de bestellingen gewoon klaarmaken als jij komt afhalen en dus niet van te voren. Of het echt zo bij de meeste gaat kan ik geen uitspraak over doen. Maarja, kan begrijpen dat het k*t is om in januari te bestellen en je bestelling gewoon niet volledig te krijgen, maar het wel toen op voorraad was
    De gewone bestellingen hebben ze klaar staan, en het grotere spul pakken ze erbij. Vwpd moeten ze alles pakken

  3. #3258
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2013
    Berichten
    519
    Thanks
    0
    173 waarderingen in 105 posts
    dit jaar voor het eerst bij VWPD besteld en als ik reacties lees ben ik toch benieuwd of alles er is op de 28ste , mocht dat niet zo zijn dan zullen ze toch echt met goede en vergelijkbare producten moeten komen of anders gewoon de centjes terug , nogmaals heb geen ervaring met Valk en ga er ook gewoon vanuit dat het allemaal in orde is , ben benieuwd naar andere reacties wat Valk betreft

  4. #3259
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
    dit jaar voor het eerst bij VWPD besteld en als ik reacties lees ben ik toch benieuwd of alles er is op de 28ste , mocht dat niet zo zijn dan zullen ze toch echt met goede en vergelijkbare producten moeten komen of anders gewoon de centjes terug , nogmaals heb geen ervaring met Valk en ga er ook gewoon vanuit dat het allemaal in orde is , ben benieuwd naar andere reacties wat Valk betreft
    Ik bestel nu al zo'n 5 jaar bij Valk. In al die 5 jaar maar 1x een tegenvaller gehad De Visions of Ecstasy kreeg ik niet mee omdat deze zogenaamd afgekeurd zouden zijn. Ik denk dat hij op was. Ik kreeg een vervanger waar ik het niet mee eens was omdat die goedkoper zou zijn. Dit heb ik ook tegen René gezegd. Het was geen probleem en ik mocht er gewoon nog wat bij uitzoeken. Ook heb ik wel eens wat producten niet gehad maar omdat ik alles buiten check liep ik gewoon naar binnen en kreeg ik het alsnog.

    Vergis je niet, ze zijn echt ONTZETTEND druk daar. Als er om de een of andere reden iets niet is dan kan je dat gewoon aangeven. Het wordt altijd netjes opgelost. Dus ik zou gewoon afwachten want het heeft toch geen zin om je daar druk over te maken.

    P.S.hoop dat die knappe meid er dit jaar weer werkt ;)
    Vuurwerk is een passie!

  5. #3260
    VWC-Lid knallbahr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2017
    Berichten
    166
    Thanks
    30
    52 waarderingen in 32 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Ik bestel nu al zo'n 5 jaar bij Valk. In al die 5 jaar maar 1x een tegenvaller gehad De Visions of Ecstasy kreeg ik niet mee omdat deze zogenaamd afgekeurd zouden zijn. Ik denk dat hij op was. Ik kreeg een vervanger waar ik het niet mee eens was omdat die goedkoper zou zijn. Dit heb ik ook tegen René gezegd. Het was geen probleem en ik mocht er gewoon nog wat bij uitzoeken. Ook heb ik wel eens wat producten niet gehad maar omdat ik alles buiten check liep ik gewoon naar binnen en kreeg ik het alsnog.

    Vergis je niet, ze zijn echt ONTZETTEND druk daar. Als er om de een of andere reden iets niet is dan kan je dat gewoon aangeven. Het wordt altijd netjes opgelost. Dus ik zou gewoon afwachten want het heeft toch geen zin om je daar druk over te maken.

    P.S.hoop dat die knappe meid er dit jaar weer werkt ;)
    Haha ja dat was echt een publiekstrekker he ,

    Vorig jaar ook wat productjes alsong gekregen werd ook totaal geen punt van gemaakt en had t zelfde probleem als de Visions ban jou ben er ook mee teruggegaan en kreeg wat ik wilde toen.

  6. #3261
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ik kreeg afgelopen zaterdag een folder van mijn plaatselijke Rubro-dealer met extra acties erin. Een aantal kleine cakes van Valk onder andere, wat ik vreemd vond want zover ik weet worden valk producten nergens anders aangeboden.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. #3262
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik kreeg afgelopen zaterdag een folder van mijn plaatselijke Rubro-dealer met extra acties erin. Een aantal kleine cakes van Valk onder andere, wat ik vreemd vond want zover ik weet worden valk producten nergens anders aangeboden.
    Die bombs had vwdiscount vorig jaar ook al. Zijn wel meer winkels die ze verkopen

  8. #3263
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Die bombs had vwdiscount vorig jaar ook al. Zijn wel meer winkels die ze verkopen
    Ah oke, dat wist ik nog niet.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  9. #3264
    VWC-Lid subarufreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 januari 2007
    Berichten
    977
    Thanks
    660
    1.538 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Ik bestel nu al zo'n 5 jaar bij Valk. In al die 5 jaar maar 1x een tegenvaller gehad De Visions of Ecstasy kreeg ik niet mee omdat deze zogenaamd afgekeurd zouden zijn. Ik denk dat hij op was. Ik kreeg een vervanger waar ik het niet mee eens was omdat die goedkoper zou zijn. Dit heb ik ook tegen René gezegd. Het was geen probleem en ik mocht er gewoon nog wat bij uitzoeken. Ook heb ik wel eens wat producten niet gehad maar omdat ik alles buiten check liep ik gewoon naar binnen en kreeg ik het alsnog.

    Vergis je niet, ze zijn echt ONTZETTEND druk daar. Als er om de een of andere reden iets niet is dan kan je dat gewoon aangeven. Het wordt altijd netjes opgelost. Dus ik zou gewoon afwachten want het heeft toch geen zin om je daar druk over te maken.

    P.S.hoop dat die knappe meid er dit jaar weer werkt ;)
    De visions of ecstasy was niet zogenaamd afgekeurd , hij was weldegelijk afgekeurd waardoor valk hem niet mocht uitleveren , dus het was niet zo dat hij uitverkocht was want er stonden er voldoende van met de verkoopdagen in de bunker maar ze mochten tot nader order niet weg ivm eventuele terugroep van het product.
    en Je kan nagaan dat als jij als winkelier die opdracht krijgt om ze uit de verkoop te halen en je doet dat NIET dan ben je in overtreding en dat is iets wat valk niet doet dus heeft hij goed gehandeld lijkt mij.

  10. Deze gebruiker waardeert subarufreak voor het bericht:


  11. #3265
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    hetzelfde gebeurde met de salute cake van Vulcan, melding kwam te laat... had mooi een doosje

  12. #3266
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2016
    Berichten
    84
    Thanks
    2
    19 waarderingen in 13 posts
    Voor het eerst hier geweest vanmorgen. Besteld op vuurwerkperdoos, dus dat betekende buiten in de rij zonder kopje koffie op de spullen wachten.

    Alleen de doos van de Jackhammer was de rit al meer dan waard. Wat een enorm ding.
    De Double Star is een bescheiden doosje en mijn verwachtingen lopen steeds verder terug over dit product.
    Verder was alles voorradig en wat ik hoorde kwam vanmorgen de laatste levering binnen bij hen.

  13. #3267
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    746
    Thanks
    612
    787 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
    Voor het eerst hier geweest vanmorgen. Besteld op vuurwerkperdoos, dus dat betekende buiten in de rij zonder kopje koffie op de spullen wachten.

    Alleen de doos van de Jackhammer was de rit al meer dan waard. Wat een enorm ding.
    De Double Star is een bescheiden doosje en mijn verwachtingen lopen steeds verder terug over dit product.
    Verder was alles voorradig en wat ik hoorde kwam vanmorgen de laatste levering binnen bij hen.
    Mijn vermoeden is dat het hetzelfde blokje is als de sledgehammer van rubro

  14. #3268
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    De super 9-16 en 9-19 vallen ook erg klein uit.
    Denk dat je ze kunt vergelijken met de Dynasty Heavy 5.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  15. #3269
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    746
    Thanks
    612
    787 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
    De super 9-16 en 9-19 vallen ook erg klein uit.
    Denk dat je ze kunt vergelijken met de Dynasty Heavy 5.
    Heb je een foto ter vergelijking?

  16. #3270
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2016
    Berichten
    84
    Thanks
    2
    19 waarderingen in 13 posts
    Naam: IMG_1213.JPG
Bekeken: 457
Grootte: 129,2 KBNaam: IMG_1214.JPG
Bekeken: 470
Grootte: 111,7 KBNaam: IMG_1215.JPG
Bekeken: 477
Grootte: 96,0 KB

    Op verzoek van een aantal de fotos.

  17. Deze 2 gebruikers waarderen rko voor het bericht:


Pagina 218 van 260 EersteEerste ... 118168208216217218219220228 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •