Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful Crosette

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat was me dit tog een mooie bak met kleur!
    Alleen was het tempo wat opgevoerd in vergelijking met de eerdere filmpjes.
    Dit vond ik niet zo erg.
    mog meer mooie crossette's in de lucht
    wat een gaaf ding!
    Kan deze cake iedereen aanraden.

    Comment


      #17
      Eens, ik vond hem ook erg tof, mooie heldere kleuren en ook echt 4 sterren crosettes, waar het nog wel eens aan wil schorten bij andere blokjes.
      Ook uitstekend geschikt om in projecten te verwerken, komt er eind dit jaar weer in, en ik denk meer dan 1

      Comment


        #18
        ik weet niet wat er met die bak hier boven aan de hand is maar zo hoord hij niet tegaan..
        Gelukkig waren mijn ervaringen met deze cake beter!

        Comment


          #19
          zo dan...deze is echt dramatisch slecht geworden zeg....veel crossettes die gewoon niet afgaan of erg laag gaan of maar half....jammer, want deze cake stond nog altijd op een wishlistje om te proberen.

          Comment


            #20
            Mensen niet te druk maken, dat was inderdaad een exemplaar die niet deugde: de crossettes raakten de grond etc. (weer eens wat anders haha)

            Maar ik heb nog eentje gefilmd later in de avond die ging perfect hoor. Sterker nog alle 3 andere van het 4delige karton schoten perfecto. dus niet te druk maken. twas maar 1 "mis-hit" cake-je ;)
            vuurwerkbieb

            Comment


              #21
              Post dan maar gouw de goeie versie om misverstanden te voorkomen\

              Comment


                #22
                Nee, ik vind 'm toch slap en laf qua schietwijze, en er zijn teveel crossettes die niet goed uit de verf komen. Jammer.

                Comment


                  #23
                  Ik heb hem dit jaar ook tweemaal gehad en deel jouw mening Richardus.
                  Hoewel de kleuren zeer mooi waren, vond ik het toch wat rommelig in de lucht en zag ik weinig mooie grote crossettes voorbij komen.

                  Comment


                    #24
                    Ik had deze cake dit jaar voor het eerst, dus kan het niet vergelijken met eerdere ervaringen. Wat ik wel weet is dat die crossettes met een flinke knal uit de cake de hoogte in schieten. Echt mooi geluid, tleek wel een soort kanon haha en in de lucht die prachtige "plllop" en mooie kleuren, wel genieten geblazen hoor.
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      Heb dit jaar de Splitting Comets van Bonfire gehad, maar zat ook te twijfelen om deze te nemen. Als ik dat filmpje bekijk van Vuurwerkbieb, dan denk ik dat dit jaar de Splitting Comets beter was, al weet ik goed dat het niet echt vergelijkingsmateriaal is, een film en een live-ervaring.

                      Comment


                        #26
                        nou jongens als ik naar de film van vuurwerk bieb kijk gaat mijn voorkeur
                        naar de splitting comets want die heeft veel grotere crossetes
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #27
                          Grotere crosette's is zeker waar bij de Splitting comets, maar dit is mijn ultieme crosette bak door de plopjes en de mooie pastelkleuren.
                          Dat niet all ecrosette's mooi opengaan boeit me niet echt, en die chaos in de lucht vind ik juist mooi.
                          't is maar goed dat smaken zo kunnen verschillen.

                          Comment


                            #28
                            Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                            Comment


                              #29
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #30
                                Nieuwe versie gekomen van deze cake.

                                Hieronder de oude versie (2014) met 49 schoten. Heerlijk tempo en de crosette's gaan uitstekend open:


                                En hier de nieuwe versie [2016]. Is goedkoper, maar heeft ook maar 30 schoten. Tempo is onregelmatiger en crosette's openen minder lekker.

                                Comment

                                Working...
                                X