Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flashing Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hoor hier negatieve verhalen... Meerdere versies in omloop? Ik heb er die knallen rpima met een zilvere tail gevolgd door een zilver boeket. Niks mis mee !

    Comment


      #47
      Wat een gave single shot zeg, het boeket er bij is ook echt goed!!!
      Groeten...:)

      Comment


        #48
        ik had een paar pakjes genomen om uit te proberen, vond het boeketje wel leuk, maar niet echt geweldig, en de knallen waren in vergelijking met de andere singleshots die ik had , zoals sick6/thunderking katan/whistling thunder queen katan/thunderking lesli/asian thunder gbv, toch duidelijk het minst, voor mij persoonlijk geen aanrader voor volgend jaar

        Comment


          #49
          Ik had ze ook, maar voor de knal moet je ze inderdaad niet nemen. Ik vond het boeketje namelijk erg mooi en dat zie je niet vaak in zoeen single shotje. Maar de knal valt inderdaad in het niets met Asian thunders, Binkies, Sick6 en de China red Thunder.

          Comment


            #50
            Ik moet mezelf toch gaan verbeteren de knal was inderdaad niet zoals een binkie gek genoeg dachten wij dat toch echt de 30ste. Dit komt denk ik mede door het feit dat ik na alle berichten over de binkie toch een hardere knal had verwacht. En mede door het grote boeket wat van de flashing thunder af komt was ik toch wat te positief over de knal. Volgend jaar komen deze single shots zeker weer in de collectie.

            Comment


              #51
              Bij ons kosten deze 9.95 per 40 stuks

              Comment


                #52
                Is deze nou een beetje hard te noemen? Sommigen zeggen van wel, sommigen van niet. Iemand die ze afgelopen jaarwisseling heeft gehad, en kan zeggen hoe deze knalt in vergelijking met andere single-shot mortiertjes?
                The 31st of December..

                Comment


                  #53
                  Knallen goed, minstens even hard als de meeste andere singleshots.

                  Comment


                    #54
                    had dit jaar 80 van deze mortiertjes, erg tevreden over de knal!

                    Comment


                      #55
                      Had er 40 gehaald. Leuk sier-effect, echt een leuk boeketje voor die 8 gram die er in zit. Knal is redelijk te noemen, niet bijzonder hard maar toch wel aardig.
                      The 31st of December..

                      Comment


                        #56
                        Ik heb drie jaar deze thunderkings gekocht, drie jaar waren het echt toppers. Grote boeketten en keiharde knallen.
                        De enige die er boven uitkomt is de ti versie van de thundershock van cafferata.

                        (disclaimer, Ik kan natuurlijk alleen vergelijken met wat ik getest heb: thundershock g/r peony (Cafferata), thundershock ti effect (Cafferata) , shockmania (Wolff), bulkpack singleshot (Vuurwerktotaal), decibulls (Vuurwerktotaal), thunderking (Katan), epic shock (Cafferata).)
                        Laatst aangepast door broodjekaas; 19 December 2016, 18:42. Reden: disclaimer
                        Keep it legal!

                        Comment

                        Working...
                        X