Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 87
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Dit moet inderdaad beter kunnen, vind het vreemd dat er met zon kaliber/sas zo weinig uit komt.

  2. #62
    VWC-Lid TenJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    761
    Thanks
    89
    95 waarderingen in 41 posts
    Jammer dat zo'n goed idee zo slecht is uitgevoerd. Ik ben blij dat ik de gok zelf dit jaar niet heb genomen, van die 39 euro heb ik gelukkig iets beters gekocht. Hopelijk komt er dit jaar een verbetering of andere importeur die op dit idee verder borduurt.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

  3. #63
    VWC-Lid Blitzzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2007
    Berichten
    377
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 10 posts
    De afwerking de mortieren zelf en de doos is echter wel subliem. We hadden de verpakking niet in de showroom omdat er geen dummy was, maar als ik dan een gevulde verpakking haalde dan zag je de klanten gelijk met grote ogen kijken en glimlachen. 9 van de 10 klanten kocht ze dan ook direct. Helaas zegt ook in de geval het uiterlijk niets over innerlijk. Ik hoop dat andere importeurs dit concept oppakken en het wel op een goede manier uitvoeren, want er moet toch meer te doen zijn met 2" en 50 gram SAS.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    592
    Thanks
    408
    783 waarderingen in 219 posts
    Helemaal mee eens ik had ze ook alle 6 en heb er zelfs nog 1 over. Ik vond ze egt benedenpijl de efecten waren wel groot maar wat kan je anders verwachten met een
    2" maar er mag van mij wel een stuk minder crackling inzitten en dan een goeie thunder. Ze moeten niet hetzelfde blijven wand dan word dit product egt een afknapper

  5. #65
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buldog Bekijk bericht
    Helemaal mee eens ik had ze ook alle 6 en heb er zelfs nog 1 over. Ik vond ze echt benedenpijl, de effecten waren wel groot maar wat kan je anders verwachten met een 2". Er mag van mij wel een stuk minder crackling inzitten en dan een goeie thunder. Ze moeten niet hetzelfde blijven want dan wordt dit product echt een afknapper
    Het idee wordt niet een afknapper, het is helaas al een afknapper voor mij.
    Er is idd veel meer mogelijk met dit kaliber en aantal gram SAS. Hier heeft Zena helaas de plank misgeslagen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #66
    Banned
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Mannen, nu ik dit hoor ben ik blij dat ik ze vergeten ben met de aankopen.

    Ik was er al bang voor!


    gr

  7. #67
    VWC-Lid robdewit79's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    thuis
    Berichten
    116
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Nu ik dit hier allemaal lees ben ik ook blij dat ik ze niet gekocht heb. Maar ja als ze hem gaan aanpassen zijn er dan nog mensen die de gok nemen na zo'n slechte start???

  8. #68
    VWC-Lid Vadha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Berichten
    375
    Thanks
    1.959
    158 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robdewit79 Bekijk bericht
    Nu ik dit hier allemaal lees ben ik ook blij dat ik ze niet gekocht heb. Maar ja als ze hem gaan aanpassen zijn er dan nog mensen die de gok nemen na zo'n slechte start???
    Ja, de mensen met wat minder verstand van vuurwerk zullen ze dan gewoon kopen. Voor de freaks alleen als ze per stuk worden verkocht en/of goede indruk maken op demo's. Probleem met de demo's is alleen dat singelshots vaak niet geschoten worden.

  9. #69
    VWC-Lid zyzal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 januari 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    248
    Thanks
    173
    77 waarderingen in 27 posts
    ik denk gewoon dat ze normaal veel beter horen te zijn maar dat ze gewoon verkeerd zijn opgeslagen want als je dat test filmpje ziet zijn ze veel beter

    volgens mij zijn ze dit jaar een stuk beter omdat ze nu wel goed opgeslagen zijn en goed vervoerd (als zena hun fouten kwa opslag inziet en er mee aan de slag gaan)

  10. #70
    VWC-Lid defqon1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Berichten
    279
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 5 posts
    beetje duur. Effecten zijn wel mooi, maar voor dat geld schiet ik liever 3 inch ofzo. Dan zijn de effecten groter.
    Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

  11. #71
    VWC-Lid robdewit79's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    thuis
    Berichten
    116
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    tja alleen is dat niet voor de normale consument weg gelegd.

  12. #72
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruben fransen Bekijk bericht
    beetje duur. Effecten zijn wel mooi, maar voor dat geld schiet ik liever 3 inch ofzo. Dan zijn de effecten groter.
    Is natuurlijk een totaal verkeerde vergelijking. Dit is goedgekeurd, LEGAAL, consumentenvuurwerk. 3" is professioneel vuurwerk wat niet voor consumenten bedoeld is!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #73
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Haal de crackling weg en besteed AL het kruit aan één effect. Dat zou al een heleboel schelen.
    Bij dit soort producten liggen er kansen om grote effecten aan te bieden aan particulieren. Dat is uiteindelijk ook wat een voor gemonteerde mortier met 2" shell van 50gram onderscheidt van een 30mm cake met 15 gram effect lading. Streef daar dan ook naar.

  14. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3307 Bekijk bericht
    Haal de crackling weg en besteed AL het kruit aan één effect. Dat zou al een heleboel schelen.
    Bij dit soort producten liggen er kansen om grote effecten aan te bieden aan particulieren. Dat is uiteindelijk ook wat een voor gemonteerde mortier met 2" shell van 50gram onderscheidt van een 30mm cake met 15 gram effect lading. Streef daar dan ook naar.
    Ze hadden in mijn ogen ook beter al het sas aan één effect kunnen besteden. Als de duur van het effect al word verlengd, krijg je al meer waard voor je centen

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    592
    Thanks
    408
    783 waarderingen in 219 posts
    Ja daar ben ik het ook mee eens. We zullen afwachten of dat er wat veranderd zo niet dan geef ik hier niet meer mijn geld aan uit.

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •