Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 103

Discussie: Spinning Salute

  1. #46
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Er zijn nog demo's voor de 29ste hoor. Voor mij geldt ook dat ik het de 29ste tot oud en nieuw te druk heb voor VWC, dus voor die tijd zou handig zijn.
    Laat ze anders een doosje naar Roenhorst sturen b.v.
    Die heeft de 27ste een demo, en wil ze vast graag gebruiken voor de finale in de demo.
    Dan zal ik filmen en reviewen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk bericht
    Helaas is deze cake wat aan de late kant binnengekomen. De demo's van Zena en ook van andere winkels waren toen al geweest. Vandaar dat deze cake nog niet aan het publiek getoond is.

    Helaas is het niet zo gemakkelijk om hem zo 123 ff te testen zoals jullie begrijpen ;) Ik neem hem iig zeker mee dit jaar.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    @Pieter: Ik neem hem waarschijnlijk ook nog steeds mee, maar ik twijfel wel.. Vooral omdat ik voor dat geld een mooie andere 500 grammer kan halen waar ik geen twijfels bij heb.. Ik haal mn vuurwerk bij Pronk en die heeft ook een erg mooie collectie..

    Verder ben ik het met Heartworm eens dat er nog zat demo's zijn voor de 29e, waarom wordt hij daar dan niet geschoten? Stuur ff een mooi doosje op zou ik zeggen :-P Daarnaast zou het me echt niks verbazen dat de Spinning Salute puur uit commercieel oogpunt nog niet geschoten is.. Maarja, de tijd zal het leren..

    Groet

  3. #48
    VWC-Lid Pieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    315
    Thanks
    111
    547 waarderingen in 151 posts
    Er zijn inderdaad nog genoeg demo's, maar niet van Zena verkooppunten. Het lijkt me logisch dat een zaak met alleen maar gbv spullen niet opeens een spinning salute ertussen gaat zetten.

    Verder zijn wij van Zena volgens mij heel open en eerlijk over de meeste zaken. Maargoed het is nu gewoon een drukte van belang met leveringen, webshops en straks ook de losse verkoop erbij. We zijn zelf ook heel benieuwd natuurlijk
    www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

  4. #49
    Banned
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    als ze em demonsteren kopen jullie em niet meer hahahah

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Koop dat kreng gewoon en laat je verrassen..... hoe kan een pot met zilveren spinners nou tegenvallen, dit effect zie je zelden in Nederland... je koopt zowiezo iets speciaals en niet iets standaards.
    Ik zag laatst nog de goeie oude vertrouwde Golden Glory van Star Collection hier in de buurt de lucht in gaan... JAAA die spinners blijven geweldig om te zien

  6. #51
    Banned
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    voor 44 euro zijn er maar weinig mensen die de gok durven nemen hoor!

    gr

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Toch heb ik er 4 besteld, als ze echt tegenvallen of duidelijk veel minder zijn als op de film die we te zien hebben gekregen krijgt original daar zeker een reactie op van mijn kant. Ik heb vertrouwen in ze en als ik iets niet goed vond dan laat ik het ze ook weten.

  8. #53
    VWC-Lid Pieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    315
    Thanks
    111
    547 waarderingen in 151 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 200mm Bekijk bericht
    als ze em demonsteren kopen jullie em niet meer hahahah
    Ben je altijd zo negatief? of valt dat wel mee?

    Hier een film van de Spinning Salute; http://movies.vuurwerknederland.com/nl/hol013.wmv

    Ik vond het zelf een erg vette cake, je hoort de spinners echt 'zoeven' in de lucht. De knallen zijn ook dik in orde. In de straat komt hij natuurlijk beter tot zijn recht.
    www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Hi Pieter,
    Top dat je een filmpje gepost hebt. Alleen na het zien van het filmpje weet ik dat ik deze cake van mn bestelling af ga halen, vind hem toch echt anders dan op het eerste filmpje van Tjark.
    Daarom ben ik je dankbaar voor het maken en posten van een filmpje, want weet echt dat ik teleurgesteld was geweest en dat ik het zonde van mn geld had gevonden.
    Ga nu voor een mooie 500 grammer van Pronk..

    Merry Xmas

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    zuid
    Berichten
    357
    Thanks
    808
    214 waarderingen in 79 posts
    ik ben blij dat ik hem besteld heb, word een mooie afsluiter met 4x13sh.gold to goldstrobe van salon roger daarvoor en dan doorgelont.

  11. #56
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Zoals ik eerder heb gezegd vind ik het concept heel goed. Spinners en een goede knal. Alleen zoals hij op de film vanuit China stond is hij niet in werkelijkheid (zoals we vaker gewend zijn van films uit China, waar Original niets aan kan doen). Maar toch vind ik het een goede cake. Schiet in een leuk tempo, knallen zijn ook goed te toen. De spinners vallen wat tegen maar geeft toch een gaaf effect.

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Helaas niet zoals ik had verwacht. Ik had liever een cake gehad waarvan de knallen wat minder waren dan op film uit china dan dat er flink is ingeleverd op de spinning tail. Dat is een grote doorslag geweest voor mij om hem te kopen.

  13. #58
    Banned
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    de staarten in china waren oogverblindend, deze kan je doorheen kijken hahaha

  14. #59
    VWC-Lid kaboom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2007
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    365
    Thanks
    13
    85 waarderingen in 37 posts
    Ben na het zien van het filmpje ook een beetje teleurgesteld.
    Had de cake eigenlijk besteld voor de mooie volle spinning tails en die vallen toch best wel tegen zeker voor een 15 gram per tube
    Over de knallen valt natuurlijk niet veel te zeggen nu.Misschien valt het in de straat allemaal best wel mee we zullen zien.Gelukkig heb ik maar 30,- betaald voor deze cake dus dat verzacht de pijn een beetje

  15. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    26
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Is inderdaad een mooie cake!
    Wat me vooral opviel waren niet de harde knallen maar het harde geluid van het spinnen.... dat had ik niet verwacht!!!!

Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •