Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spinning Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Inderdaad een applaus waard. Vette, beheerste spinners met een goede dreun en, minstens zo belangrijk; een solide, constant tempo met een goed finalesalvo. En een goede prijs voor zo'n 500grammer. Kleine kans dat ik deze kan laten staan dit jaar...
    Laatst aangepast door Richardus; 14 October 2009, 18:34.

    Comment


      #17
      Hele mooie cake hoor, met zeer nette spinners en ook een aardige knal! Prijs is netjes voor deze cake. Zelf ga ik nog twijfelen om deze te gebruiken in mijn show want 1 is gewoon niet genoeg dan natuurlijk en dan vind ik de silver salute van dynasty toch meer in verhouding staan met het aantal schoten en de prijs.

      Desalniettemin vind ik deze cake gewoon goed hoor, het gaat er om hangen of deze toch mee gaat of niet.

      Comment


        #18
        Oeeh donders wat knalt deze lekker hard!!!

        Comment


          #19
          Mwa ik heb zo mijn twijfels of de echte net zohard overkomt in het echt als op deze film. Lijken nu wel 3 inch salutes zoals het geluid hoort Eerst zien in het echt dan pas kan ik oordelen. Want zoals ie nu overkomt bij mij gaat ie wel erg hard.
          Gerwin

          Comment


            #20
            tja het zou inderdaad kunnen dat de knallen minder hard zijn.

            maar die silverspinning tails zien er prachtig uit, dus een miskoop zal ik er niet aan hebben denk ik.

            Comment


              #21
              ja dit is een leuke pot voor in de collectie

              Comment


                #22
                Nog geen demo filmpjes beschikbaar?
                VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                Comment


                  #23
                  nope, wachten is op de winkeldemo's

                  Comment


                    #24
                    Normaal hoor je mij nooit klagen over prijzen, dat heeft weinig nut namelijk, maar dit vind ik toch wel een achtelijk hoge prijs. 44 euro voor een 30shots cake met alleen knallen. In mijn ogen kan je beter silver salute nemen van Dynasty, die is exact de helft goedkoper en heeft ook nog meer shots. Enige verschil is de silver tail die onbreekt bij de silver salute... maar om daar nou 44 euro voor te betalen... nee next.
                    [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

                    Comment


                      #25
                      En het filmpje is nog vanuit China, dus hij zal vast minder zijn op een demo hier in Nederland.

                      Comment


                        #26
                        De spinning tail is nou net wat deze cake zo speciaal maakt en waarmee hij zich onderscheidt van de andere knalcake's en in mijn ogen mits mooi uitgevoerd en met het kenmerkende geluid van de spinners 1 van de mooiste effecten.
                        Prijs is wel extreem hoog maar wil hem toch wel graag uitproberen vanwege de bijzondere combinatie.
                        https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                        Comment


                          #27
                          is hij ondertussen al geschoten ?
                          https://youtube.com/c/EindjePyro

                          Comment


                            #28
                            Ik las op fpm dat ie de 20e of 21e (ff kwijt) pas aankomt

                            Comment


                              #29
                              nee helaas deze vanavond ook niet geschoten op de demo van vwland steenbergen.

                              Comment


                                #30
                                Misschien een beetje doemdenken hoor maar zouden ze hem misschien bewust nog niet op demo's schieten? Misschien valt hij wel heel erg tegen en schieten ze hem daarom nog niet, of in het ergste geval helemaal niet. Dan kunnen we straks op 1 januari onze eigen filmpjes gaan showen.
                                Lijkt me heel sterk van Original maar je weet maar nooit natuurlijk.

                                Vooralsnog heb ik hem wel besteld, maar zodra hij tegen blijkt te vallen dan ruil ik hem om voor een andere 500 grammer..

                                Comment

                                Working...
                                X