Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chinese Great Wall

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dat is me dan toch wel een prachtige Combo die je daar neerzet Whoep!

    Klasse!
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

    Comment


      #17
      Heb deze gister bij zena megastore in Olen mee gekregen voor 15 euro. wat me opviel is dat de cake zelf ontzettend groot is voor een 32 schots cake. ik denk dat ze deze cake veel kleiner had kunnen maken en zeker als er alleen maar tails uit komen.
      voor 15 euro een leuke bak maar had er ook nooit meer voor willen geven.

      grtz Joost

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door ZenaVEVO Bekijk bericht
        Heb deze gister bij zena megastore in Olen mee gekregen voor 15 euro. wat me opviel is dat de cake zelf ontzettend groot is voor een 32 schots cake. ik denk dat ze deze cake veel kleiner had kunnen maken en zeker als er alleen maar tails uit komen.
        voor 15 euro een leuke bak maar had er ook nooit meer voor willen geven.

        grtz Joost
        Stabiliteit is ook belangrijk. Verder is dit een bak waar velen wel meer geld aanuit willen geven. Wacht maar totdat je hem afsteekt:-)
        Greetzzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #19
          Dit is ook een zeer mooie bak als ondersteuning voor shells.
          Mooie staarten om gevolgd te worden met 4'' crackling willows/brocade crown.
          Hmmmm..

          Comment


            #20
            Ik heb deze cake bij zena gekocht voor 18 euro en zelfs voor dat bedrag vons ik hem tegenvallen.

            Comment


              #21
              Hmm , vond jij dat de tails lang bleven hangen of waren die zo weer weg?

              Comment


                #22
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20130211_191334.jpg
Vertoningen:1
Grootte:101,3 KB
ID:	1544957

                hier een foto van deze waaier

                Comment


                  #23
                  Ik heb deze ook kunnen krijgen voor een 15-18 euro, voor 50 cent per schot, prima deal denk ik.
                  Op het filmpje van woep zie je ook hoe lang de tails blijven branden vergeleken met de boeketten vd hot chains.

                  Comment


                    #24
                    Heerlijke waaiercake dit. Staarten zijn mooi en vol.
                    Erg gaaf ook dat de tails lang branden waardoor ze een stukje vallen.
                    Ze zijn in ieder geval niet opgebrand voordat ze boven zijn
                    Zeer goed product maar dan wel verwerkt in een showtje.

                    Ik heb hem gratis gekregen en verwachtte er niet veel van maar achteraf echt zonde dat ik hem zo heb weg geschoten.

                    A nice V-shape cake with tails.Nice cake to put in a show but shot as a single cake, it's a bit pointless haha.
                    www.youtube.com/TheFreakyPyro

                    Comment


                      #25
                      Bij mij zaten er wel een paar verdwaalde mines tussen

                      Comment

                      Working...
                      X