Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afterglow [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    zal hier ook nog maar even reageren, aangezien er nog niet zoveel reacties zijn.

    Echt een top cake, zeker voor het geld.
    Afgelopen jaarwisseling gehad en komt er zeker weer in.
    De crackling mine is erg goed en hard met daarboven mooie grote boeketten met een goede burstknal.
    Ook de 3 schoten finale is erg mooi, met een mooie kleur blauw.
    helaas geen filmpje van.
    Waar rook is, is vuurwerk.

    Comment


      #17
      Gisteren geschoten tijdens de demo van Ed Raket. Volgens de lijst is de cake van Vuurwerktotaal, maar omdat daar geen topic van is plaats ik de film hier. Beste te bekijkenop 1080p.

      Afterglow van Vuurwerktotaal tijdens de demo van Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #18


        Had deze cake afgelopen jaar gratis gekregen. Vond het een prima cake die ik zelf dit jaar weer aan ga schaffen.
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #19
          Ik ben deze tegengekomen tussen een aantal potten die overgebleven zijn.. Effect ziet er op film prima uit. Dit jaar maar eens omhoog jagen dan

          Comment


            #20
            Speciale jubileum dagaanbieding! Vanaf vandaag is de topper (alleen online) te koop voor slechts 9,75 bij alle Zena dealers op www.zenavuurwerk.nl. Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1207.jpg
Vertoningen:1
Grootte:152,6 KB
ID:	1543661
            Dikke merken, vette acties! Check Facebook&Youtube

            Comment


              #21
              Hahaha, gelijk maar een paar van besteld bij zena! kan ze voor die prijs niet laten liggen!

              Comment


                #22
                1 afgestoken rond 11 uur, was het zeker waard dit geld!

                Comment


                  #23
                  Mooie cake net harde crackling mine. Topper!
                  Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                  Comment


                    #24
                    Ik was aangenaam verrast door dit potje ^^ Harde crackling mine en leuke boeketten, en dat voor maar 10 euro in de dag aanbieding! Jammer dat ze hem dit jaar niet meer verkopen bij de plaatstelijke Zena dealer

                    Comment


                      #25
                      Een Afterglow met een Hydra cake tussendoor, leuke cake hoor!

                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Verbluffend wat er uit dat potje kwam! Goede druk als de bombettes de tubes verlaten.

                        Denk alleen zeer instabiel? Ik had hem per 2 geschoten en vastgezet op en groot stuk karton, zelfs toen sprong hij best op en neer.

                        Filmpje van 2 tegelijk volgt snel.

                        Comment


                          #27
                          Wij hadden hem ook tussen andere cakes klem gezet, maar dat doen we vrijwel bij alle cakes.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment

                          Working...
                          X