Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 144

Discussie: Fusion [Uitloop]

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Wat ik begrepen heb is dat de Fusion al uitverkocht is bij de importeur.
    Kan natuurlijk zijn dat jouw vuurwerkdealer er genoeg ingekocht heeft.
    Maar wil je deze cake nog hebben dit jaar, wees er als de kippen bij

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Berichten
    28
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Wát een klein potje zeg! Mijn dealer had er nog genoeg... Ben benieuwd. Heb er 4, vanavond eentje proberen.
    nooit je pijl in een pot steken!

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    had hem besteld maar kreeg de Innerlaugh. baalde hier flink van en de reden was volgens de verkoper: "omdat er vanaf dit jaar het CE-keurmerk is en dus iedere pot getest moet worden. is deze niet door de keuring heen gekomen" . hier klopt al geleik helemaal niks van want het hoeft pas over een paar jaar dat CE-keurmerk. en toen las ik het bericht van moontan dat hij gewoon uitverkocht is oftewel mijn dealer is niet te vertrouwen ben dus benieuwd hoe de Innerlaugh is.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    43
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
    had hem besteld maar kreeg de Innerlaugh. baalde hier flink van en de reden was volgens de verkoper: "omdat er vanaf dit jaar het CE-keurmerk is en dus iedere pot getest moet worden. is deze niet door de keuring heen gekomen" . hier klopt al geleik helemaal niks van want het hoeft pas over een paar jaar dat CE-keurmerk. en toen las ik het bericht van moontan dat hij gewoon uitverkocht is oftewel mijn dealer is niet te vertrouwen ben dus benieuwd hoe de Innerlaugh is.

    De inner laugh had ik vorig jaar en deze is ook mooi stond vorig jaar in mijn top 5 van de vuurwerk die ik had.

    ps. ik heb de fusion wel gekregen en vorig jaar begon ik er ook mee om 00.00 uur en dit jaar weer

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    fijn om te horen dat de innerlaugh ook goed is. hij is ook duurder dus maakt het mij niks uit. maar het verhaal dat de fusion afgekeurd is slaat dus gewoon helemaal nergens op. ik zie dat jij in nijmegen woon en daar had ik de fusion ook besteld maar mach ik vragen waar jij hem dan gekocht heb?

  6. #66
    VWC-Lid VW-fanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juli 2010
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Ik heb hem ook besteld, maar hij was al op.
    Erg raar terwijl ik hem al in november had besteld?
    Ik heb wel een vervangende product voor gehad, daar niet van.
    [B]Oud maar goud:[/B] Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!

  7. #67
    VWC-Lid red thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 maart 2006
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    156
    Thanks
    88
    40 waarderingen in 20 posts
    Ja,is echt wel flauwekul dat ie afgekeurd zou zijn. Ik heb hem ook staan.Wel met productiedatum 2009,but who give's a f...
    Die verkopers zouden eens gewoon de waarheid moeten durven te zeggen: zo van ja sorry we hebben gewoon te weinig ingekocht! 1 en 1 = 2,heren handelaren: een GOEIE "500 grammer"voor dit geld is natuurlijk een hardloper!!

  8. #68
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    @vwfanaat, het kan zijn dat je dealer pas later zijn bestelling doet bij de importeur en dat hij toen al uitverkocht was.

    Ik heb trouwens deze knalgele rakker wel gekregen. De mijne komt uit lopik.

  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2010
    Berichten
    9
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Ik heb deze pot iets na twaalven afgeschoten. Volgens mij ging het niet helemaal zo als de bedoeling is. Hij duurder 5 a 10 seconde. Hij schoot zowat alles tegelijkertijd de lucht in.

    Dat gaaf op zich wel een aardig effect, maar is volgens mij niet helemaal de bedoeling.

  10. #70
    VWC-Lid vuurwerkfreak4live's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2008
    Berichten
    822
    Thanks
    90
    83 waarderingen in 31 posts
    Voor de prijs een prima cake maar het is niet echt een pareltje of dergelijke.


    Mag ik de mensen hier er wel even op attenderen dat je deze cake echt VAST MOET ZETTEN! Hij wil namelijk nog wel eens aan de wandel gaan.
    [B]Phantom[/B]

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    45
    Thanks
    8
    40 waarderingen in 6 posts
    Bij mij (eigenlijk bij mijn schoonvader) schoot Fusion de eerste 10 schoten normaal, en daarna kwam alles er in een keer uit. Duurde ook maar een paar seconden.

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 november 2008
    Berichten
    33
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard85 Bekijk bericht
    Ik heb deze pot iets na twaalven afgeschoten. Volgens mij ging het niet helemaal zo als de bedoeling is. Hij duurder 5 a 10 seconde. Hij schoot zowat alles tegelijkertijd de lucht in.

    Dat gaaf op zich wel een aardig effect, maar is volgens mij niet helemaal de bedoeling.
    Daar had ik inderdaad ook mee te maken.. Binnen no-time was hij weg!

  13. #73
    VWC-Lid broumans's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Berichten
    44
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik had hem dit jaar ook. Dit kleine blokje (wel 500gram daar niet van!!!) deed het bij mij gewoon goed. Ik had er niet veel van verwacht, maar hij verraste mij in zéér positieve zin. Zelfs de gasten van een stukje verder, die profblokken aan't afsteken waren, keken om met een blik van: "wow wat is dat!!!".
    Wel jammer dat hij niet stabiel is in zijn afsteektijd, maar wat Torrr al zegt, wel een geweld dan.
    Neem eens een kijkje op mijn gaming website: [URL="http://www.online-flashgames.nl"]www.online-flashgames.nl[/URL]

  14. #74
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Timing is niet helemaal ok, maar voor deze prijs een prima cake! Volgend jaar weer.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Zeer lekker blokje, geweldige prijs kwaliteit verhouding.

Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •