Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 144

Discussie: Fusion [Uitloop]

  1. #46
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Meh, 4 crackling salvo's vind ik best een beetje te veel... Natuurlijk geen geld, dit bakkie, maar qua effecten word ik er niet heel warm van.
    Ik wordt er wel warm van, maar moet wel zeggen dat de crackling bij die salvo's de palms helaas bijna wegdrukken,
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #47
    VWC-Lid Mr.Y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Berichten
    344
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Die blink ziet er op film echt 10x beter uit als bij mij in de straat. Verder was ie wel ok voor dat geld.
    VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

  3. #48
    VWC-Lid Brooklyn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Berichten
    92
    Thanks
    2
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
    Even wat kritiek lozen.
    Ik zie 2 cakes waarbij het het tempo probleem nog steeds niet gefixt is. Compleet zooitje zo. En dat Zena filmpje is in fireworkheaven gemaakt zeker, cmon en check het verschil met die van de vuurwerkbieb.

  4. #49
    VWC-Lid Anthony bomb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Berichten
    403
    Thanks
    99
    28 waarderingen in 10 posts
    Leuke cake hoor, zeker top voor mensen met een gemiddelde besteding, echter vind ik die blink effecten totaal onzin. En om deze cake aan te schaffen voor alleen de gouden willows zie ik niet echt zitten, er is zoveel ander mooi (goud) spul.
    [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

  5. #50
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik loop hier niet bepaald warm van. Ookal ligt de prijs van 25 euro erg laag voor een 500 grammer, bijna elke cake met zo'n kruitinhoud vind ik veel beter presteren. Vooral de eerste rij met "blinkers/falling leaves" is heel slecht, op bijna elke film in Nederland, ik denk dat we in China moeten zijn voor een goede versie van de Fusion.

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Ik loop hier niet bepaald warm van. Ookal ligt de prijs van 25 euro erg laag voor een 500 grammer, bijna elke cake met zo'n kruitinhoud vind ik veel beter presteren. Vooral de eerste rij met "blinkers/falling leaves" is heel slecht, op bijna elke film in Nederland, ik denk dat we in China moeten zijn voor een goede versie van de Fusion.
    Ik ben het deze keer niet met je eens, Ruben!
    Ik heb deze een paar weken geleden in Oisterwijk gezien, en voor de prijs van 25 euro is dit een prima pot, wat mij betreft zelfs een aanrader. Hoeveel gram erin zit interesseert mij daarbij minder dan niks.

    Over het aantal grammen in vuurwerk wordt over het algemeen nogal spastisch gedaan, vind ik. Het is toch niet de meest bepalende factor? Het gaat erom wat de fabrikant voor kwaliteit in die grammen stopt. Getuige de vaak fantastische uitwerkingen van het duitse vuurwerk, dat tot aan dit jaar toch maar 200 gram mocht bevatten.
    Ik snap ook wel dat je van 500 gram meer zou mogen verwachten, maar als de prijs/kwaliteitsverhouding goed is ... who cares?

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    dit jaar voor het eerst een zena dealer bij mij in de beurt en ga hem dan ook zeker halen. lijkt mij een pracht cake. had hem al vaker gezien en de eerste keer dacht ik van wat een rommeltje alles door elkaar. maar begin hem nou toch mooi te vinden. (mijn lijstje word weer langer en langer).

  8. #53
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Straatfilmpje 2x Zena Thor Fusion:


  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Absoluut waar voor je geld, vooral met 2 bedankt voor de film

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    dit jaar heeft mijn dealer hem eindelijk. wat lijkt mij dit een geweldige pot zeg. mooie afwisseling alhoewel ik niet kapot ben van die blinkers/falling leafs in het begin kan het nog maar in het midden van de pot niet meer. verder erg goede pot voor die 25euri en ga hem dus ook zeker halen!

  11. #56
    VWC-Lid lordofthunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2008
    Locatie
    @ vwc
    Berichten
    246
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    Zeker een mooi ding. Voor €25,- per stuk ga ik er zeker eentje halen. Jammer dat ze niet verschillende versie's hebben .

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Jawel die hebben we wel, een heeeeele snelle en de trage .
    Nee, alle gekheid op een stokkie. Lijkt mee een hele fijne cake dit! Flinke effecten, alleen jammer van de stille blinkereffectjes tussendoor, goede bursts en een leuke prijs. Niets over te klagen als ik het zo zie.

  13. #58
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    En zo ziet deze cake eruit vanaf ongeveer 10 meter. Jammer dat je het goud niet goed ziet, blijft lastig om dat op camera te zetten.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  14. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Berichten
    435
    Thanks
    21
    148 waarderingen in 93 posts
    hoe komt het dat op alle filmpjes (op die van zena na dan) de effecten maar magertjes te noemen zijn. De willows zijn heel snel weg? en voor de blinkers hoeft het al helemaal niet. Het einde ziet er aardig uit. Alleen om daar nou deze pot voor te kopen..

  15. #60
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
    hoe komt het dat op alle filmpjes (op die van zena na dan) de effecten maar magertjes te noemen zijn. De willows zijn heel snel weg? en voor de blinkers hoeft het al helemaal niet. Het einde ziet er aardig uit. Alleen om daar nou deze pot voor te kopen..
    Willows zijn vaak lastig vast te leggen op camera. Vandaar dat het vaak lijkt alsof ze snel weg zijn. Dit is echt een cake die in het echt veel beter uitkomt dan op de meeste filmpjes.

Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •