Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tequila [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Gave bak hoor, die Tequila

    Comment


      #17
      Ziet er bijzonder mooi uit, echt mooi blauw en die jellyfish zoals ze dat hier noemen, is gewoon een heel tof effect. Zijn dure effecten meen ik, dan in z-shape nog wat extra kosten door de vorm, totaalprijs is aan mij niet besteed. Prima cake, dat absoluut, maar die prijs houd mij zonder meer tegen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
        Katan heeft dit effect ook. (in de Earthquake, profi line)

        Darksoul, Ik welke cakes van lesli en Broekhoff zit dit effect?
        Ik heb het even opgezocht. Toevallig is net op FPM ook dit onderwerp besproken.
        Laatst aangepast door Torrr; 19 May 2011, 13:15. Reden: Link die niet meer werkt verwijderd
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #19
          hier mijn film van dit bijna unieke blokje :

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          www.thundershow.nl

          Comment


            #20
            Gisteren live gezien en het is werkelijk een prachtbak, fel blauwe kleur en die jellyfish zijn gewoon gaaf om te zien. De reactie van het publiek viel mij ook op, de "oooh's" en de "aaah's" waren duidelijk te horen haha.
            Ja, prima bak, maar de prijs is toch wel wat mij tegen houd om hem te bestellen. De consument die hem koopt, bewust of onbewust voor dit effect, zal hem in ieder geval wel prachtig vinden in de straat, kan niet anders.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Ik had hem in mijn collectie opgenomen en precies zoals ik dacht en Mattenfreak ook al voorspeld had.
              Wat een mooie cake die genoeg ''oooh's'' en ''aaah's'' bij mensen oproept. Ook bij mij trouwens! De jellyfish bleven echt heel lang hangen en dan in combinatie met het helderste blauw dat ik ooit in een cake ben tegengekomen. Prachtig!

              Comment


                #22
                Nog een filmpje van dit prachtige product met schitterende effecten en mooie kleuren, een van de toppers van Zena Nederland

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #23
                  Hier een foto van de uitwerkingen van deze cake:


                  Deze foto is gemaakt in Barneveld op 8 oktober.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #24
                    Ik heb deze gewonnen bij de Discoverychanel.

                    Comment


                      #25
                      Ik had deze cake voor het eerst live, natuurlijk al vaker op demo,s gezien.
                      Maar wat is deze toch mooi zeg.
                      Door mijn gezin (en dat zijn 5 vrouwen!!) uitgeroepen als mooiste cake van de avond.
                      Prachtig die combinatie in kleur (blauw/wit) en effecten
                      Vuurwerk hoeft niet altijd hard te knallen als de effecten mooi en bijzonder zijn

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                        Ik had deze cake voor het eerst live, natuurlijk al vaker op demo,s gezien.
                        Maar wat is deze toch mooi zeg.
                        Door mijn gezin (en dat zijn 5 vrouwen!!) uitgeroepen als mooiste cake van de avond.
                        Prachtig die combinatie in kleur (blauw/wit) en effecten
                        Vuurwerk hoeft niet altijd hard te knallen als de effecten mooi en bijzonder zijn
                        Effect zal nog meer spektakel geven bij jou in de straat ja haha, ging dat wel allemaal goed gewoon?

                        Prachtige bak, toch niet gehaald dit jaar, al moet ik hem toch eens hebben hoor.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Had hem dit jaar 2 keer, en ook nog op film!
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #28
                            Hardstikke bedankt Jos, prima opname van deze schitterende cake.

                            Comment


                              #29
                              Als ik dit filmpje bekijk, dan komt er bij mij één andere pot in mij op die dezelfde kwaliteit blauw-zilver combinatie heeft gehad: de Monster Trio van WOlff van een aantal jaar geleden. Iets anders effect, maar de kleurencombinatie blauw-zilver komt bij beide producten erg mooi tot zijn recht.

                              De prijs van deze bak vind ik wel aan de hoge kant en dat weerhoudt mij ervan om deze te kopen.
                              De Monster Trio is in prijs omhoog en in kwaliteit omlaag gegaan. Heel apart. Bij de mooiste potten met blauw-zilver is de prijs aan de pittige kant. Hebben ze wéér wat gemeenschappelijk hehehe.

                              Niettemin: deze is super te gebruiken in een blauw thema.

                              Comment


                                #30
                                Prachtige cake! Binnenkort ook in Belgie verkrijgbaar voor 40 euro per stuk.

                                Comment

                                Working...
                                X