Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Earth [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Forza-Twente Bekijk bericht
    volgens mij zijn deze niet gefilmpt of wel? want ik kon ze niet vinden
    nee en ze zijn ook niet geschoten
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door salute36 Bekijk bericht
      de nachtkraker bevat toch ook een ballshel lading ?
      Klopt en de Snelle Jelle bevat ook een BallShell. Tevens de Singelshots van Evuco al enkele jaren. En 3 jaar geleden ook 1 van Broekhoff gehad met een Ballshell. Dit is dus niet de eerste ? met een zogehete Ball Shell.
      Gerwin

      Comment


        #18
        Ik heb een verassing, de Fear en Earth zijn binnen gekomen en ziet er prima uit. We hebben er enkele open gesloopt en het is een schattig mortierballetje wat erin zit met een stijglading. Zal er even een foto van nemen vanmiddag. Dit weekend (als het er van komt) knallen we er een paar af en zal de camera meelopen..
        AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

        Comment


          #19
          Hey bedankt Arjan dat jullie het gaan filmen, ben erg beniewd naar de uitwerkingen.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
            Ik heb een verassing, de Fear en Earth zijn binnen gekomen en ziet er prima uit. We hebben er enkele open gesloopt en het is een schattig mortierballetje wat erin zit met een stijglading. Zal er even een foto van nemen vanmiddag. Dit weekend (als het er van komt) knallen we er een paar af en zal de camera meelopen..
            de short cirquit is dus nog niet binnen? enig idee wanneer die binnen komt en eventueel gefilmd gaat worden?

            Comment


              #21
              Worden hier en daar verkocht voor 40 euro,

              Te duur voor mij. liever dan een cake

              Comment


                #22
                Filmbeelden van de serie "Earth singleshots". Het eerste exemplaar staat er niet goed op, maar bij de overige krijg je een goede indruk. Er zaten zeker een paar mooie bij, maar ook een paar minder spectaculaire. Oordeel zelf:

                [m]http://vimeo.com/7418231[/m]

                Groetjes,
                Cameo
                -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                Comment


                  #23
                  Ben toch wel erg benieuwd naar Short Circuit... is dat om ons lekker te maken ofzo, eerst de kleintjes laten zien.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                    ... eerst de kleintjes laten zien.
                    Ach, wie het kleine niet eert ... Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik dacht aanvankelijk ook dat we alle single shots gingen testen. Maar eens kijken of we die nog voor oudjaar ergens in aktie kunnen zien.

                    Cameo
                    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                    Comment


                      #25
                      Prima singel shots!

                      ben zeer tevreden over de voorgemonteerde shells die erin zitten, maakt het inderdaad toch een stuk ronder.
                      Nu nog een filmpje van de 2''

                      Comment


                        #26
                        In totaal 8 keer deze single shot besteld (los besteld).
                        3x C en 5x B

                        Comment


                          #27
                          Ervaringen/filmpjes??

                          Comment


                            #28
                            Vond ze niet echt goed, evenals de short circuit zaten er wel wat leuke effecten tussen maar het was niet "wauw". Volgend jaar haal ik voor dat geld wel een leuke cake want de effecten zijn vaak niet veel groter als van een goede cake.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
                              Vond ze niet echt goed, evenals de short circuit zaten er wel wat leuke effecten tussen maar het was niet "wauw". Volgend jaar haal ik voor dat geld wel een leuke cake want de effecten zijn vaak niet veel groter als van een goede cake.
                              Ben het helemaal met je eens, Kevin. Vond ze zelfs zwaar tegenvallen!
                              Vond de boeketten matig en de Crackling was niet eens hard. Nee, volgend jaar niet meer voor mij. Koop voor dat geld wel iets leukers!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                De grote teleurstelling van dit jaar.
                                De boeketten waren klein, zeer zwakke burst, ze vielen me echt erg tegen.
                                Vergeleken met het "test" filmpje van nick.

                                Bij deze nog een filmpje van Earth B:
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X