Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Rico88 Bekijk bericht
    Ik heb 16 euro betaald
    Dan krijgt Zena nog 1,95 van je!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Ze hebben inderdaad de prijs iets wat verlaagd bij sommige artikelen en om dat te compenseren geven ze geen gratis vuurwerk meer. Achja, de gratis artikelen die je krijgt zijn vaak toch niet de dingen die je wilt. Ik heb liever dus dat ik wat minder betaal voor het vuurwerk wat ik wel wil en dat ze het zo dan oplossen.

      €17,95 vind ik echt geen geld, als je ziet met welke prijs ze begonnen. Dat was bijna 2 x zo hoog en toch vond iedereen ze het dat waard.
      Precies dezelfde mening over het gratis vuurwerk.
      Ik merkte dat ik op concessies maakte zodat ik gratis vuurwerk krijg, dat ik anders niet zou kopen... Dit jaar expres totaal niet naar gekeken en gewoon besteld wat ik wou, waar ik wou.
      Vind t dus een goede actie van Zena, ik hoop dat andere importeurs snel volgen
      Keep it legal!

      Comment


        Ik heb deze pijlen in het verleden meer gehad . Maar lijkt wel of deze dit jaar beter zijn als van te voren en toen waren het al goede
        Of het l8gt misschien aan mij

        Comment


          Heb het Light Year pijlenpakket eigenlijk ieder jaar wel. Waren ook dit jaar weer erg netjes te noemen. Top prijs/kwaliteit verhouding!

          Comment


            Heb deze pijlen pakket ook elk jaar 2x in me collectie, vond ze dit jaar wisselend qua kwaliteit, 4 pijlen kwamen zo danig laag dat ze letterlijk bijna niet opstegen en op de grond neer klapte.

            Ik sla ze dit komende jaarwisseling over.

            Comment


              wat een geweldige pijlen zijn dit toch, goede burst en geweldige effecten.
              Volgend jaar komen deze er weer.

              Comment


                Was zeker een goed productiejaar van deze pijlen. Heb ze echt al een aantal jaren op rij. Vorig jaar was ik er niet zo over te spreken, maar dit jaar is mijn vertrouwen weer terug. Mooie prijs ook!

                Comment


                  Ik denk (hoop) ook dat ze overal Zena Megastores van gaan maken en dan de 20% LVC korting gaan gebruiken, zoals ze dit jaar al in Den-Bosch deden.

                  Comment


                    standaard in de collectie, top dingen.
                    Keep it legal!

                    Comment


                      prachtige pijlen

                      Comment


                        Schemerfilmpjes zijn altijd sfeervol! Ze zien er op jouw filmpje prima uit en zeker voor wat ze tegenwoordig kosten.

                        Comment


                          Deze doen het ieder jaar nog erg goed voor Nederlandse pijlen. Ook knap dat de prijs altijd zo laag blijft voor 10 40 grammers!

                          Comment


                            100 light year Pijlen tegelijk

                            https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door milesclan Bekijk bericht
                              * Video *
                              Dat brengt me op leuke ideeën, cool effect!
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                Deze pijlen hebben een nieuwe label gekregen!

                                Comment

                                Working...
                                X