Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ratelband Astronaut 100 Shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wat een tempo!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    https://www.youtube.com/simansays

    Comment


      #32
      Zou wel is leuk zijn als er een snelle (en harde natuurlijk) mat komt in NL. Maar helaas weer zo'n faal ding...
      Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

      Comment


        #33
        Ik zou echt nooit zo'n mat kopen ziet er indrukwekkend uit misschien maar het is veel goedkoper en leuker om gewoon een heksenkring te maken. Geeft een veel mooier effect.
        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

        Comment


          #34
          Toen ik op 31 december tijdens het stoken langs de vuurwerkdealer liep met een maat, besloten we om deze te gaan halen. Toen bleek dat hij uitverkocht was. Nu ik de filmpjes zie ben ik blíj dat hij uitverkocht was. Toen hebben we maar een paar minitronixen meegenomen. Geluk bij een ongeluk?

          Comment


            #35
            als ik dat filmpje zo zie... wil hem toch wel een keer proberen. eindelijk eens een mat met een rustig tempo

            Comment


              #36
              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #37
                Deze mat dit jaar gezien, maar wat een tempo... Ik vind dit dus helemaal niks, de knallen zijn al niet geweldig en dan zo'n tempo?!
                Ik was begonnen met filmen van de mat maar ben halverwege gestopt, duurde mij te lang

                Comment


                  #38
                  wel een lekker snipper effect....

                  en ik heb deze ook gehad, een aantal jaar terug, maar toen ging die een stuk sneller?

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door rachid058 Bekijk bericht
                    wel een lekker snipper effect....

                    en ik heb deze ook gehad, een aantal jaar terug, maar toen ging die een stuk sneller?
                    Hij ging inderdaad vele malen trager...
                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #40
                      Hij gaat langzaam, maar zijn de knallen net zo hard als een rotje

                      Comment


                        #41
                        Ik had hem dit jaar en vond hem erg leuk.
                        Ga hem zeker weer halen, gaat inderdaad langzaam maar vond dat juist wel leuk.

                        100 shots ratelband van schuurmans vuurwerkIk vond hem wel leuk een langzaam tempo en wat harde knallen dan een 90shots matje. In het echt is hij harder dan ...


                        Comment


                          #42
                          Had hiervan vorig jaar de 200 schots versie. Redelijk traag inderdaad, maar dat maakt hem wel weer uniek.

                          Kan ze dit jaar voor 2.50 per stuk halen. Denk wel dat ze er weer bij komen.
                          Laatst aangepast door dinoroel; 13 December 2013, 14:56.
                          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                          Comment


                            #43
                            Je ziet de klei wolken er vanaf vliegen, klei bende.
                            De hele droogloopmat zit ermee vol op 1 januari.

                            Comment


                              #44
                              Tsja het label spreekt me meer aan dan de uitwerking helaas. Maar ik heb er toch ieder jaar wel 1 of 2 bij mijn collectie zitten.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                #45
                                Nou ik zou zo 10kopen als het kon helaas niet meer te koop waar ik ze haalde :P

                                Comment

                                Working...
                                X