Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fan-Tastic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fan-Tastic

    Artikelnummer: 022
    Soort: Waaiercake
    Collectie: X-treme collectie
    Aantal schots: 49
    Kruitgewicht: 500 gram
    Effecten: Glitter, star, mine, tail, flower crown, crackling. Gekleurde mijnen met daarboven glittersterren, crackling boeketten en time rain, maximaal gevulde 500 grams cake met 49 schoten.
    Kleuren: Groen, paars, blauw rood
    EAN-code: 8717202630226
    Aantal per karton: 4 stuks
    Verkoopadviesprijs: €62,50




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming čn bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie
    Laatst aangepast door Torrr; 20 January 2014, 21:22.

    #2
    Als we van de naam uit gaan, zal ie fantastisch zijn haha, ben zeer benieuwd hoe hij zal zijn!
    De kleuren spreken mij erg aan; paars, blauw, groen en rood. Wat kleuren betreft, dat hebben ze wel goed voor elkaar qua kwaliteit hebben we al gezien in andere cakes, ben benieuwd hoe ze ze hier in combineren.

    Tof plaatje van de binnenkant van de cake zeg, super!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      En de film is in de webshop te vinden; http://www.vuurwerkland.nl/webshop/F...Extreme_Salute

      Wekt toch zeker mijn interesse hoor, gaat lekker door, dikke mines, boeketten erboven. Ben benieuwd hoe hij in werkelijkheid is, of de boeketten niet te snel weg zijn en of die crackling echt zo hard is.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Video is gelijk aan de video van The One. Dit is dus blijkbaar een omlabeling.

        Comment


          #5
          Ik heb deze gekocht voor maar 50 euro kreeg 9 euro korting er op dus dat is wel mooie mee genomen ben heel erg benieuwd hoe in het egt is

          Comment


            #6
            Meer informatie over Fan-Tastic: http://vuurwerkbieb.nl/catalogus/022-fan-tastic/Meer informatie op www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.com/vuurwerkbieb
            vuurwerkbieb

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Bij Loots in Be word deze verkocht alleen deze is overgelabeld met de labels van The Fan van Lidu
                Beetje misleiding van ik

                Comment


                  #9
                  Adviesprijs is inmiddels 69,95
                  Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment

                  Working...
                  X