Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Demo B&W 2 oktober 2009

    Gisterenavond vond op de voetbalvelden van SV Lelystad,67 in Lelystad de vuurwerkdemonstratie 2009 plaats van Brave & Wichers.
    Plaats van handeling was de gezellige voetbalkantine, die tot op de nok was gevuld.
    De kantine was sfeervol ingericht, bij de ingang stond een verlichte vuurwerkkerstboom je op te wachten en een schietklaar kanon. Maar natuurlijk ook ruim plaats voor de dummy,s

    Het officiële gedeelte van de avond, de presentatie, werd geopend door niemand minder dan Aron Winter, als voetballer bekend van Ajax en Internationale Milan en natuurlijk het Nederlands elftal.
    Maar de carrière van Aron Winter was ooit begonnen bij de SV Lelystad waar gisteren de demo werd gehouden.

    Vervolgens kwamen Peter Brave en Koen van B&W aan het woord en hielden een bedrijfspresentatie. “Onze Koenâ€, natuurlijk bekend als lid Vuurwerkland op ons forum is tijdens zijn presentatie voornamelijk ingegaan op het concept Vuurwerkland, de betekenis en het rendement ervan en de huidige ontwikkelingen.
    Al eerder was ons tijdens de beurs in Gorinchem ten ore gekomen dat de formule van Vuurwerkland aanslaat. Alleen al dit jaar zijn er 10 Vuurwerkland vestigingen bijgekomen.
    Koen liet ons ook alvast een filmpje zien van The One, de nieuwste uitbreiding binnen de Barely legal serie, nou jongens dat wordt ook weer een mega topper. Prachtige waaier met enorme boeketten.

    Na de toespraken volgde de demo van de producten. Deze producten waren al lange tijd zichtbaar op het fraai verlichte voetbalveld.
    Koen nam het omroepen van de producten voor zijn rekening.
    Nieuwe producten werden nog niet geshowd, deze waren nog niet aanwezig.
    Van de producten die werden geschoten zijn door Gerwin films gemaakt, deze zullen binnenkort online verschijnen.
    Producten van B&W staan garant voor kwaliteit, de altijd herkenbare harde burst en bonte effecten.
    De demo werd afgesloten door een gigantische finale die Lelystad op zijn grondvesten deed trillen.
    Een megahoeveelheid cake,s ging in een moordend snel tempo de lucht in.
    Ook ondergetekende kon zijn emoties niet in bedwang houden.
    Het schietbedrijf Wagenvoort heeft deze demo verzorgd, een compliment is op zijn plaats, want alles verliep vlekkeloos.

    Na afloop van de demo was er nog een gezellig samenzijn in de kantine.
    Een praatje, hapje en drankje.
    Het geheel werd muzikaal opgeluisterd door de Nederlandse Elvis Presley.
    Wegens het gebrek aan dansgrage dames haakten veel mannelijke bezoekers af en verlieten de zaal.

    Kortom: een gezellige en informatieve avond, we willen Brave en Wichers bedanken voor dat wij hierbij mochten zijn.
    Mike heeft prachtige foto,s geschoten, die zullen binnenkort online verschijnen.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 23 april 2014 om 23:02

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De finale van deze demoshow staat inmiddels online.
    Gefilmd door Patrick (AVP)
    Bedankt Patrick.!!!

    http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=12121

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Na het zien van diverse filmpjes ben ik weer teleurgesteld in Brave en Wichers, hoevaak gaan ze nog potten die erg goed waren veranderen??? Doen jullie dit zelf, of maken ze er in jullie fabriek in china gewoon een zooitje van?

    Voor mij is het iig klaar, ookal zijn de effecten niet slecht maar de toppers die ik een paar jaar erg goed vond zijn nu weer veranderd en dat vind ik erg jammer.

    Het vuurwerkland concept is erg leuk, overal bijna gratis vuurwerk bij maar vind de kwaliteit niet echt super te noemen.. de 500 grams pot die je gratis bij bestelling krijg is gewoon slecht, dan heb ik liever korting op mijn bestelling zodat ik zelf iets anders erbij kan kiezen.

  4. #4
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
    Na het zien van diverse filmpjes ben ik weer teleurgesteld in Brave en Wichers, hoevaak gaan ze nog potten die erg goed waren veranderen??? Doen jullie dit zelf, of maken ze er in jullie fabriek in china gewoon een zooitje van?

    Voor mij is het iig klaar, ookal zijn de effecten niet slecht maar de toppers die ik een paar jaar erg goed vond zijn nu weer veranderd en dat vind ik erg jammer.

    Het vuurwerkland concept is erg leuk, overal bijna gratis vuurwerk bij maar vind de kwaliteit niet echt super te noemen.. de 500 grams pot die je gratis bij bestelling krijg is gewoon slecht, dan heb ik liever korting op mijn bestelling zodat ik zelf iets anders erbij kan kiezen.
    Om heel eerlijk te zijn verbaast deze reactie mij. De effecten kunnen (in ieder geval ten opzichte van vorig jaar) niet veranderd zijn omdat het afgeschoten vuurwerk uit de oude voorraad (van vorig jaar) komt. De show die we gisteren schoten was om potentiële dealers te laten kennis maken met ons vuurwerk en niet om "nieuwe" producten en effecten te tonen aan het publiek. We hebben overigens sowieso niet "gesleuteld" aan (goede) cakes.

    Natuurlijk zijn wij ook zelfkritisch en weten wij dat er problemen zijn met de consistentie in effecten in de loop van de jaren. Dit heeft onder andere te maken met wisselingen van leveranciers. Hier werken wij hard aan maar het niet makkelijk om de kwaliteitscontrole bij onze Chinese leveranciers vanuit Nederland te regelen. Het gaat in ieder geval naar ons gevoel steeds beter, maar het blijft een "ongoing proces". Daarbij worden cakes nu eenmaal af en toe veranderd omdat ze in onze ogen "verouderd" zijn. De verandering heeft dan als doel het verbeteren van de cake.

    De Insane die je waarschijnlijk bedoeld is dit jaar in ieder geval vernieuwd en zal met een hoger tempo tubes de lucht in schieten waardoor de cake veel meer indruk zal maken.
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland.nl Bekijk bericht
    Om heel eerlijk te zijn verbaast deze reactie mij. De effecten kunnen (in ieder geval ten opzichte van vorig jaar) niet veranderd zijn omdat het afgeschoten vuurwerk uit de oude voorraad (van vorig jaar) komt. De show die we gisteren schoten was om potentiële dealers te laten kennis maken met ons vuurwerk en niet om "nieuwe" producten en effecten te tonen aan het publiek. We hebben overigens sowieso niet "gesleuteld" aan (goede) cakes.

    Natuurlijk zijn wij ook zelfkritisch en weten wij dat er problemen zijn met de consistentie in effecten in de loop van de jaren. Dit heeft onder andere te maken met wisselingen van leveranciers. Hier werken wij hard aan maar het niet makkelijk om de kwaliteitscontrole bij onze Chinese leveranciers vanuit Nederland te regelen. Het gaat in ieder geval naar ons gevoel steeds beter, maar het blijft een "ongoing proces". Daarbij worden cakes nu eenmaal af en toe veranderd omdat ze in onze ogen "verouderd" zijn. De verandering heeft dan als doel het verbeteren van de cake.

    De Insane die je waarschijnlijk bedoeld is dit jaar in ieder geval vernieuwd en zal met een hoger tempo tubes de lucht in schieten waardoor de cake veel meer indruk zal maken.
    Hopsa, daar gaan we weer, een demo schieten met produkten van vorig jaar, cakes die zogenaamd beter zijn geworden, schei toch uit. Zorg ervoor dat je zaakjes beter geregeld worden, anders zijn jullie binnen 2 jaar kwijt, wat jullie in 10jaar hebben opgebouwd

  6. #6
    VWC-Lid Vuurwerkland's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 februari 2008
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Hopsa, daar gaan we weer, een demo schieten met produkten van vorig jaar, cakes die zogenaamd beter zijn geworden, schei toch uit. Zorg ervoor dat je zaakjes beter geregeld worden, anders zijn jullie binnen 2 jaar kwijt, wat jullie in 10jaar hebben opgebouwd
    Waarom mogen wij geen demo schieten met producten van vorig jaar? Ik wil benadrukken dat deze demo was bedoeld om dealers een impressie te geven van ons vuurwerk en niet om te laten zien wat voor nieuws we hebben of iets dergelijks. Het is een informatieve dealeravond waar wij ons richting hen presenteren.

    En waarom kunnen cakes niet beter worden? Ik zit op dit forum omdat wij het belangrijk vinden om te weten wat men van ons vuurwerk vindt en met die info doen we iets. Als we er plat gezegd schijt aan hadden dan zouden we ons een hoop moeite kunnen besparen.

    Maar goed, iedereen heeft recht op een mening .
    [B]Vuurwerkland.nl[/B]

    [I]Kijk ook eens op [url=http://www.vuurwerkblog.nl]VuurwerkBlog.nl[/url], een kijkje achter de schermen bij [url=http://www.vuurwerkland.nl]Vuurwerkland.[/url][/I]

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Schietlijst demo Brave & Wichers 2 oktober 2009 Lelystad.

    Star collectie

    . Super 3 Queens Garden, Colur Wave en Blue coconut Tree
    . Star Mania
    . Flash Dance

    Lidu collectie

    . Crosette King
    . Happy Stars
    . Cracy coconut
    . Outbreak

    Black Label collectie

    . Black Moon
    . Black Mamba
    . Ultimate Fantasy
    . Ultra Wave
    . X-terminator

    X-treme collectie

    . Omega
    . Final Hour
    . Total Chaos
    . Magic Attack

    Havana collectie

    . Eye catcher
    . Ying & Yang
    . Havana Outblast
    . Schockwave

    Barely Legal collectie

    . Extreme Salute
    . Ground Zero

    Vuurwerkland collectie

    . Apocalypse
    . Utopia
    . Final Fall Out

    FINALE

  8. #8
    VWC-Lid Vuurwerkland-Steenbergen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Steenbergen
    Berichten
    759
    Thanks
    1.742
    1.175 waarderingen in 322 posts
    Bedankt voor het verslag fred.

    Vond het een erg geslaagde demo.
    De geschoten producten stonden garant voor grote boeketten en natuurlijk die opvallend harde burst!

    Toppers waren voor mij de Outbreak van lidu en de Final Fall Out en Apocalypse van de Vuurwerkland collectie.

    Ook kwamen de super3 potten naar mijn mening sterk over.

    Brave & Wichers, nogmaals bedankt voor deze gezellige avond!
    FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 oktober 2007
    Berichten
    65
    Thanks
    35
    48 waarderingen in 15 posts
    Ik heb alle filmpjes inmiddels gezien vandaag. Jammer dat ik daar niet bij aanwezig kon zijn, het was ook helaas alleen voor genodigden. Maar mijn mening: Het was één en al SUPER wat er aan topproducten werd afschoten, of het nou van verleden jaar was of niet, dat doet er voor mij helemaal niet terzake.Uiteraard kunnen meningen verschillen natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door aldewereld; 2 augustus 2010 om 22:47 Reden: Zonder [bold] komt de boodschap ook wel over.

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Mattenfreak heeft hier behoorlijk wat foto's geschoten, deze kan je in ons *Foto Album* bekijken.
    Hier alvast een paar foto's...

    Peter Brave met goede vriend Aron Winter


    Setup



    Wagenvoort in actie


    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 23 april 2014 om 23:03
    Once a pyro, always a pyro

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juni 2007
    Berichten
    526
    Thanks
    62
    16 waarderingen in 10 posts
    Even om terug the komen op The one en de nieuwe producten. Waarom werden deze niet geschoten en wat zal de prijs zijn van de one??
    Wat ik mij afvraag is wanneer er filmpjes komen van de nieuwe producten en overige info??

    Alvast bedankt voor u reactie

    met vriendelijke groet,

    vuurwerkk14

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De prijs van the One: € 59,95 consumentenadviesprijs
    Overige info zal spoedig komen.
    Koen zal ons daar binnenkort over informeren.!!

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juni 2007
    Berichten
    526
    Thanks
    62
    16 waarderingen in 10 posts
    mm beetje veel voor een cake uit de barely legal collectie.

  14. #14
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    524
    509 waarderingen in 247 posts
    Ik was samen met Magicvuurwerk bij deze demo aanwezig.

    Bij binnenkomst in de kantine van SVL was je meteen in de sfeer vanwege het uitzicht op een enorm scala aan dummy's. Mooi gezicht en in de Star-pakketten heb ik een mooie vernieuwing gezien.

    De nieuwste aanwinsten in de Barely Legal collectie (The one, leek erg goed op film) en in de vuurwerkland collectie (Collateral Damage) ook al in Dummy vorm gezien.

    Toppers waren voor mij de Outbreak van lidu en Eyecatcher van de Havana collectie.
    Daarnaast vond ik Final Fall Out en Apocalypse van de Vuurwerkland collectie ook heel erg goed.
    Van de Star collectie vond ik Flashdance en de super 3 toppers.

    De avond was zeer goed verzorgd!
    Laatst gewijzigd door Aftershock; 5 oktober 2009 om 16:25

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •