Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyroshop Baarle- Hertog (voorheen Klavertje Vier)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    We hadden het zeker naar ons zin gehad.
    Ik kom ook tot dezelfde coclusie als Fred in de toekomst zullen we steeds meer horen van Pyrostar.
    Hierbij nog wat foto's van dummy's van de Nederlandse pyrostar collectie (niet in Belgie verkrijgbaar) helaas was de batterij op anders waren er meer geweest.









    Comment


      #47
      NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW
      HARDSTE KNALLER VAN BELGIE NU VERKRIJGBAAR !!
      De Bombero's 10 stuks voor € 9,95


      pyroshop/
      https://youtube.com/c/EindjePyro

      Comment


        #48
        ik denk dat pyroshop nog veel van zich gaat laat horen de komende jaren, het bedrijf speelt mooi in op de vraag en antwoord van de vuurwerknmarkt, ook freaks als ons vallen hier voor in de prijzen, hopend nog veel tehoren van dit bedrijf.


        doei

        ricasa

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
          NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW - NIEUW
          HARDSTE KNALLER VAN BELGIE NU VERKRIJGBAAR !!
          De Bombero's 10 stuks voor € 9,95
          image


          pyroshop/
          Ik kreeg zemee in oktober! maar toen betaalde ik wel 12 euro per pak!
          Maar wat wel grappig is is dat het in een hele witte verpakkig zzat! en stond er aan de achterkant zon briefje eplakt en stond dan Bombero's en dan de gebruiks aanwijzing!

          Comment


            #50
            Ja maar ook als je dit kijkt:
            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

            Dan zeggen ze wel dat er anderen lijnen binnen komen dan alleen Pyrostar!
            Weet iemand het nog raak een beetje in de war!
            Mvg
            Laatst aangepast door jawe; 18 May 2010, 23:22.
            Eindhoven De Gekste !

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door PyroBoy040 Bekijk bericht
              Ja maar ook als je dit kijkt:
              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

              Dan zeggen ze wel dat er anderen lijnen binnen komen dan alleen Pyrostar!
              Weet Iemand Het Nog Raak Een Beetje In De War!
              Mvg
              Wij hebben af en toe producten op voorraad van andere leveranciers, dit zijn geen vaste producten vandaar dat deze vaak ook niet op de website staan omdat ze maar beperkt leverbaar zijn en daarbij geldt dus op=op ! Ons vaste assortiment bestaat uit Pyrostar en dat is wel altijd op voorraad.

              Groetjes Kevin

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door pyropim
                Begin juli zullen ook de eerste nieuwe items van pyrostar verwacht worden.
                Een aantal items heb ik daarbij al kunnen zien.
                Het is nog daarbij even wachten tot juli maar kan jullie vertellen dat er heel wat verrassends aankomt.
                Laatst aangepast door jawe; 30 May 2010, 21:18.

                Comment


                  #53
                  Nieuwe Artikelen
                  zondag, 04 juli 2010 15:27

                  NIEUW Vanaf nu vast in ons assortiment!
                  Rookbom Groot krachtige 100grams rookbom verkrijgbaar in oranje, zwart,rood,blauw,paars, wit, geel
                  Rookbom middel verkrijgbaar in rood, groen, blauw, wit, geel, oranje, paars,
                  Romeinse kaarsen met een kaliber van 25mm die 10 dikke rookpluimen afvuren. Deze kaarsen zijn verpakt per 4 in de klueren rood,groen, blauw, geel
                  Vervanger voor de lawine pijlen Colour ring thunder, 6 vuurpijlen die een rode/groene ring geven gevolgd door 6 harde knallen.

                  op de website van pyroshop staan ook foto's van deze producten, het lukt me niet om deze hier ook te krijgen

                  Comment


                    #54





                    Zo dan, appart die romeinse kaarsen

                    Comment


                      #55
                      bij die romeinse kaarsen moet je oppassen want het regent echt as na zo'n romeinse kaars. Ik koop ze daarom dit jaar ook niet meer veel mensen kregen het in hun haar:(
                      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
                        bij die romeinse kaarsen moet je oppassen want het regent echt as na zo'n romeinse kaars. Ik koop ze daarom dit jaar ook niet meer veel mensen kregen het in hun haar:(
                        Hier hebben we nog geen klachten over gekregen en we zullen dit testen,
                        wel is het zo dat er een echte rookbal de lucht in geschoten word en die valt terug op de grond als ie uit is

                        Comment


                          #57
                          Bij Pyroshop hebben we de afgelopen maanden niet stil gezeten, we zijn dan ook bezig met de winkel totaal te verbouwen, de winkel is nu +-8 m2 groter en er zijn nieuwe toonbanken en vitrines waardoor we meer en beter kunnen presenteren. Ook is de winkel nu een stuk overzichtelijker. Ook word de gevel van de pyroshop nog onder handen genomen. De winkel zal half augustus volledig klaar zijn, momenteel moet enek de afwerking nog gebeuren. In september zullen we de nieuwe winkel dan ook "heropenen" met uiteraard spetterend aanbiedingen.


                          Pyroshop

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey
                            Appart zeg die kaarsen

                            En wat mag de prijs zijn van de ring thunder pijlen ?
                            Colour ring thunder 7€ per stuk en 6stuks voor 35€
                            Romeinse kaarsen met rook 8,50€ per 4 stuks

                            pyroshop

                            Comment


                              #59
                              zijn die Colour ring thunder pijlen restverkoop? of heb je ze gewoon tot het einde van het jaar?
                              https://youtube.com/c/EindjePyro

                              Comment


                                #60
                                Zo dan, mooie uitstraling heeft de winkel gekregen zeg! Ik zeg: prima verbouwing!

                                Comment

                                Working...
                                X