Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vette Marja

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De fontein is op zn marijn's gezegd knudde, maar wat er uit die knudde tevoorschijn wordt getoverd, man o man, misschien wel het grootste mine-effect ooit, echt niet normaal.
    vuurwerkbieb

    Comment


      #32
      Filmpje:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Laatst aangepast door bozem; 29 November 2010, 01:06.
      www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

      Comment


        #33
        Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Die doffe stoot van de mijn is echt heerlijk En dan die reactie uit het publiek...!
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #34
          Prima filmpje Jorik.
          Die uitstoot van die mine is werkelijk fabelachtig mooi.

          Comment


            #35
            wie is toch die omroepstem btw......klinkt bekend ergens...

            Vind vette marja btw een goed nieuw product. Heb hem daarom ook twee keer besteld

            Comment


              #36
              Ik heb deze op een demo gezien en het mine effect is het grootste wat ik ooit in een nederlands product heb gezien. Geweldig ding!

              Comment


                #37
                Bij de demo van Tuincentrum Vechtweelde is de Vette Maja als intro geschoten. 10 tegelijk, maar goed te volgen want ze worden kort op elkaar geschoten.
                Met dank aan Smilli:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #38
                  Wow dat ziet er goed uit op de filmpjes
                  Heb er ook 1tje besteld... kben benieuwd.



                  https://youtube.com/@VuurwerkBram

                  Comment


                    #39
                    Heb hem ook 3 keer hier staan.
                    Ga ze gebruiken als opening dat zal flink schrikken worden voor de toeschouwers
                    https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door kaboom Bekijk bericht
                      Heb hem ook 3 keer hier staan.
                      Ga ze gebruiken als opening dat zal flink schrikken worden voor de toeschouwers
                      precies. ik heb er eentje en die ga ik als allereerste afsteken. dan krijg je eerst van die reacties; "wat is dit nou voor troep!" en dan; "wow"

                      Comment


                        #41
                        Echt gruwelijk vet ding zeg. De reacties van het publiek zijn ook geweldig. Je verwacht niks spectaculairs en dan BOEM! een flinke dreun en een muur van goud... Super!

                        Comment


                          #42
                          Prachtig ding dit! Na een tijdje cakes te hebben geschoten deze afgestoken. Je hoorde de teleurstelling in het publiek van de fontein. Maar toen in 1x die mine!!
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #43
                            Ja op het laaste tog nog gekocht wat een vhet ding zeg!!!

                            Comment


                              #44
                              Wat een gruwelijke fontein\mine is dit toch. Iedereen die staat te kijken denkt oh het is maar een fonteintje en dan die klap waaruit de mine tevoorschijn komt, heerlijk!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                ja een top product van Marijn een echte knaller
                                hier wil ik er volgend jaar een heel stel van hebben
                                wat een geweld aan het einde voor die prijs

                                Comment

                                Working...
                                X