Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 32
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Pyrostar komt naar Nederland

    Groot nieuws:

    Dit jaar nog zal Pyrostar de Nederlandse markt gaan betreden.
    De collectie van Pyrostar Nederland komt dit jaar op de markt en is een
    totale collectie van kleine sterretjes tot de 500grams cake's. Het vuurwerk is door Pyrostar ontworpen en dit is ook duidelijk te zien aan de nieuwere effecten. De collectie zal dit jaar slechts bij een beperkt aantal winkels verkocht worden.

    Binnenkort komt er meer informatie naar ons toe, zoals producteninformatie en foto,s

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Inmiddels ook al de foto,s en productomschrijvingen van de collectie mogen ontvangen.
    We gaan ons best doen om die zo snel mogelijk online te zetten.

  3. #3
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    524
    509 waarderingen in 247 posts
    hmmmz Aftershock bevriest het maken van een whishlist nu dan toch echt maar even....

    Er komt nog zoveel nieuws op ons freaks af! Super!

  4. #4
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Super nieuws. Ik heb een aantal filmpjes van hun Belgische producten gezien, daar zitten een aantal hele leuke producten tussen!
    Ben bang dat ze voorlopig alleen vestigingen in het zuiden hebben..

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Gaat pyrostar dan enkel als importeur verder of komt dit ook in samenwerking met broekhoff?

    Leuk dat er weer een nieuw merk/importeur in nederland te vinden zal zijn, maar ik kijk eerst nog even de kat uit de boom naar mijn mening begint het aantal importeurs zo erg te stijgen dat ik me afvraag of het nog wel toegevoegde waarde heeft vandaar dat ik even afwacht en eerst wat producten wil zien. Ik vind namelijk dat ze in belgie leuk bezig zijn maar heb er nog veel te weinig van gezien.

    Maar alles verdient een kans bij mij!

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
    Gaat pyrostar dan enkel als importeur verder of komt dit ook in samenwerking met broekhoff?

    Leuk dat er weer een nieuw merk/importeur in nederland te vinden zal zijn, maar ik kijk eerst nog even de kat uit de boom naar mijn mening begint het aantal importeurs zo erg te stijgen dat ik me afvraag of het nog wel toegevoegde waarde heeft vandaar dat ik even afwacht en eerst wat producten wil zien. Ik vind namelijk dat ze in belgie leuk bezig zijn maar heb er nog veel te weinig van gezien.

    Maar alles verdient een kans bij mij!
    Even een quote op mezelf, mijn vraag is denk al opgelost aangezien dit topic nu verplaatst is naar een nieuwe forum deel

  7. #7
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Klinkt interessant,Ben benieuwd naar het aanbod,Verder inderdaad de kat uit de boom kijken,Ik wens ze in iedergeval succes.
    Light some fireworks, and see who answers.

  8. #8
    Banned
    Geregistreerd
    31 augustus 2007
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Inderdaad goed nieuws.
    Komt er ook nog een overzicht van de winkels die Pyrostar gaan verkopen?
    En zijn het op de 500 grammers na dezelfde producten als voor de Belgische markt?
    Ik kijk uit naar komende informatie

  9. #9
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Iedere importeur verdient natuurlijk zijn kans, maar komen er zo langzamerhand niet te veel op de Nederlandse markt???

    Evuco kon het alleen ook niet redden en is gelukkig overgenomen door gbv en van het veelbelovende xxl-fireworks heb ik dit jaar ook nog niks gehoord.

    Ik hoop dat pyrostar met een mooi assortiment komt en iets kan toevoegen aan de Nederlandse markt.

  10. #10
    VWC-Lid Jayden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Berichten
    84
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scootflyer Bekijk bericht
    Iedere importeur verdient natuurlijk zijn kans, maar komen er zo langzamerhand niet te veel op de Nederlandse markt???

    Evuco kon het alleen ook niet redden en is gelukkig overgenomen door gbv en van het veelbelovende xxl-fireworks heb ik dit jaar ook nog niks gehoord.

    Ik hoop dat pyrostar met een mooi assortiment komt en iets kan toevoegen aan de Nederlandse markt.
    Dat vind ik een hele goede van je.

    In het geval van Pyrostar, deze heeft wel wat body achter zijn rug door Broekhoff.

  11. #11
    VWC-Lid kaboom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2007
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    365
    Thanks
    13
    85 waarderingen in 37 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scootflyer Bekijk bericht
    Iedere importeur verdient natuurlijk zijn kans, maar komen er zo langzamerhand niet te veel op de Nederlandse markt???
    Maar dit werkt toch in het voordeel van de liefhebber.

    Hoe meer importeurs er bij komen des te meer keuze hebben wij als consument.Door het grotere aanbod worden de importeurs wel gedwongen om steeds betere en vernieuwende cakes op de markt te brengen.Ga je hier niet in mee dan stapt de consument gewoon over naar een ander omdat deze die mogelijkheden wel biedt.

    En dan komt er ook nog eens bij (misschien wel het belangrijkste) dat de prijzen dalen omdat ze met elkaar moeten concureren.

    Ik kan het persoonlijk alleen maar toejuichen dat het aantal importeurs sterk toeneemt de laatste tijd want ik denk dat het voor ons als consument alleen maar beter wordt.

  12. #12
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Goed nieuws!!! Ik ben benieuwd, wel gaaf dat ze gelijk al met een hele collectie komen. Jammer van het beperkt aantal winkels, maar dat was ook wel een beetje te verwachten.

    Meer inporteurs is trouwens alleen maar goed. Zo heeft Nederland heel veel keuze.


  13. #13
    VWC-Lid Mr.Y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Berichten
    344
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    XXL fireworks is gestopt zover ik begrepen heb.
    VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

  14. #14
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Weeer een importeur d'r bij... Vraag me af hoe nu de constructie met Broekhoff als investeerder gaat werken :lol: zomaar concurrenten... of toch niet?

    flauw... ik weet het...

    Ben benieuwd welke producten Pyrostar op de markt gaan brengen! Ze doen in Bels erg hun best een eigen bijdrage te leveren, en ben nieuwsgierig hoe ze dat in deze overbeladen Nederlandse markt denken te gaan doen!

  15. #15
    VWC-Lid pyro-power's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Op het bureau
    Berichten
    587
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 6 posts
    Ik heb gehoort en begrepen dat het zo was gegaan:
    Pyrostar was een dochter bedrijf van broekhoff, alleen actief in Belgie.
    Maar door de goede en positieve reactief heeft Pyrostar zoveel goeie moed gekregen dat ze zelfstandig zijn gegaan. Nu breiden ze uit naar NL.
    Guess who's back?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •