Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EDRUCO [Kapellen]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Bedankt! En je hoeft niet voor een bepaald minimum bedrag te kopen ofzo toch?
    Zo heel veel ben ik ook weer niet van plan te kopen, het is mijn eerste keer en ik wil gewoon even kijken hoe het bevalt

    Comment


      #62
      Nee dat hoeft niet. Alleen wel aan de gezette tijden houden anders sta je waarschijnlijk voor een dichte deur.

      Voor de overige info zie hun site die eerder genoemd is.
      Je kan ook alvast online kijken wat voor producten ze hebben.

      Comment


        #63
        zijn er nog nieuwtjes omtrend edruco?
        en hoe zit het met de vooraad op dit moment?

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
          zijn er nog nieuwtjes omtrend edruco?
          en hoe zit het met de vooraad op dit moment?
          Ja er is nieuws omtrent Edruco.
          Vandaag geweest , en..................gesloten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

          Op de site staat gewoon dat ze open zijn van 11.00 tot 16.00 uur op zaterdag.
          Mooi niet dus!!!.
          Daarna maar van ellende naar Alpeco gegaan.
          3 klanten in deze toko en nog bijna een half uur wachten op een doosje(nep) Colour Salutes en 3 mine potjes.
          Nou bedankt mr. Zhang, dit was de laatste keer dat ik in Kapellen geweest ben.
          Veel succes nog met deze zinkende vloot!!!!

          Cheers
          Mek

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
            Ja er is nieuws omtrent Edruco.
            Vandaag geweest , en..................gesloten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

            Op de site staat gewoon dat ze open zijn van 11.00 tot 16.00 uur op zaterdag.
            Mooi niet dus!!!.
            Daarna maar van ellende naar Alpeco gegaan.
            3 klanten in deze toko en nog bijna een half uur wachten op een doosje(nep) Colour Salutes en 3 mine potjes.
            Nou bedankt mr. Zhang, dit was de laatste keer dat ik in Kapellen geweest ben.
            Veel succes nog met deze zinkende vloot!!!!

            Cheers
            Mek
            idd mek geef je voledig gelijk ! het was gewoon een ENORME teleurstelling vandaag het enige Echte positiefe was het klein stoken van vandaag hehe en daar uit bleek dat het om een ( nep ) colour salute gaat wat mek al zij maar daar over genoeg.

            ik vroeg aan een medewerker van Alpeco waarom ze gesloten waren zijn antwoord :

            ja omdat Edruco precies het zelfde verkoopt als ons zijn ze 1 dag in de week open! in Oktober kunt u het beter proberen ( Nou mooi niet dus! mij zijn ze er niet meer ) en het is ook nog is 1 dag die niet op zaterdag of zondag valt ( en op die dagen zijn de mensen dus vrij ) dus weer een super Logica ! maar niet heus!!!

            jammer

            Groeten

            Ryan.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
              Ja er is nieuws omtrent Edruco.
              Vandaag geweest , en..................gesloten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

              Op de site staat gewoon dat ze open zijn van 11.00 tot 16.00 uur op zaterdag.
              Mooi niet dus!!!.
              Daarna maar van ellende naar Alpeco gegaan.
              3 klanten in deze toko en nog bijna een half uur wachten op een doosje(nep) Colour Salutes en 3 mine potjes.
              Nou bedankt mr. Zhang, dit was de laatste keer dat ik in Kapellen geweest ben.
              Veel succes nog met deze zinkende vloot!!!!

              Cheers
              Mek
              Als je een beetje slim was geweest dan zou je van tevoren gebeld hebben. Als je een beetje rondkijkt op het forum kun je genoeg lezen dat de belgen niet te vertrouwen zijn en helemaal niet rond het begin van het seizoen! zie de vele klachten m.b.t voorraad!

              Comment


                #67
                Tring ,tring...ja goedendag meneer van Edruco , ik zie op uw site dat U vandaag
                open bent , maar is dat wel echt zo?.......... kom nou toch kerel...

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
                  Nou bedankt mr. Zhang, dit was de laatste keer dat ik in Kapellen geweest ben.
                  Veel succes nog met deze zinkende vloot!!!!

                  Cheers
                  Mek
                  Helemaal mee eens, Zhang heeft Ertbrand al om zeep geholpen en Alpeco is de volgende dat zeg ik je

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
                    Tring ,tring...ja goedendag meneer van Edruco , ik zie op uw site dat U vandaag
                    open bent , maar is dat wel echt zo?.......... kom nou toch kerel...
                    Als je een beetje rondgekeken hebt op het forum kon je lezen dat iemand 2 weken geleden hetzelfde is overkomen. Daarnaast is het zowiezo handig om vooral in het voorseizoen even te bellen. En al helemaal met de slechte berichtgevingen/klachten rondom alpeco/zang. Dus zo gek is het idee niet ....

                    Maar ik zie dat jij graag liever van verassingen houd

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
                      Als je een beetje rondgekeken hebt op het forum kon je lezen dat iemand 2 weken geleden hetzelfde is overkomen.
                      Ja logisch.....2 weken was Edruco ook daadwerkelijk gesloten op zaterdag,
                      staat ook op de site

                      Comment


                        #71
                        NIEUWS
                        06.10.08 - PROMOTIES & ACTIES 2008

                        Beste vuurwerkliefhebbers. Gedurende de komende maanden zullen wij onze website verschillende producten in promotie plaatsen en acties voeren waarbij u GRATIS vuurwerk wordt aangeboden (bij aankoop van feestvuurwerk vanaf een bepaald bedrag). Raadpleeg daarom op geregelde tijdstippen onze website. Onze eerste actie vangt aan op 13/10/2008. Zie verder voor meer uitleg !


                        NIEUWS
                        06.10.08 - GRATIS VUURWERK TIJDENS WEEK 42 !


                        Bij aankoop van minimum 50,00 €uro feestvuurwerk, tussen 13/10 t/m 19/10, schenken wij u 15% GRATIS vuurwerk extra !
                        Het assortiment gratis vuurwerk, waaruit u een keuze kan maken, bestaat uit compacts en/of vuurpijlen hoofdzakelijk afkomstig uit het NICO-assortiment (Duitsland) en zijn van een zeer goede kwaliteit.
                        De meeste van deze artikelen kan u op DVD bekijken in onze showroom. Deze actie geldt zolang de voorraad strekt.

                        Comment


                          #72
                          Iemand ervaring met de BONBRIDGE FAMILY ASSORTMENT 65euro ik zou hem graag willen kopen maar is ie ook waar voor het geld?

                          Comment


                            #73
                            Kijk net op de site en zie dat ze een nieuw pakket hebben.

                            PARTY ASSORTMENT


                            NIEUW 2008 ! Assortimentspakket met 4 verschillende batterijen, 4 fonteinen en 10 vuurpijlen. AANRADER !!!
                            €97.00
                            zou het de moeite zijn?

                            Comment


                              #74
                              Iemand die wat meer weet over de AMMO STORE?
                              Nu 8.65 euro anders 17,33euro.

                              Comment


                                #75
                                De ammo store is een 56 schots knalkaars die doet denken aan de oude vertrouwde pots blitz.

                                Leuk item om in shape te zetten

                                Comment

                                Working...
                                X