Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 61 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 905
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Onderstaande reactie ontving ik vanmorgen van Alpeco.
    Het is direct een antwoord op vele vragen denk ik:

    De containers die bestemd zijn voor Alpeco komen nu stilaan binnen. Morgen komt er een container binnen met de 25s fs chrysanthemum crackling.
    Deze batterij krijgt een nieuwe verpakking met een mooie foto van het effect.

    U heeft waarschijnlijk gelezen dat er een hoop nieuwe blokken binnenkomen. De eerste lading verwachten we eind oktober. Ik denk dat we hiermee veel klanten aangenaam mee zullen verassen. Deze zijn echt top kwaliteit met mooie heldere kleuren. In categorie "feestvuurwerk" krijgen we ook nieuwe blokken met voornamelijk knalblokken. Ook zullen de hindo 1.000 en 3.000 terug komen. Ook zullen we nieuwe bolpijlen krijgen in 50mm en 75mm.
    Als ik mij niet vergis zullen er ook veel bestaande batterijen los verkocht worden. Ik denk bijvoorbeeld aan de potten die in de monda assortiment bevinden of Torcal assortiment. Dit kan ik nog niet met zekerheid vertellen.

    Dit jaar komt er geen demo-avond omdat de nieuwe produkten laattijdig binnenkomen. Meestal geven we een demo in september of begin oktober.
    Ik vind dit ook spijtig want onze 2 vorige edities waren een groot succes, maar heeft geen zin om dezefde demo te geven als vorig jaar.

    Mvg

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Goed nieuws dus, ben erg benieuwd. Maar het oude assortiment met al die blokken blijft ook gewoon bestaan toch?

  3. #48
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Aan de ene kant goed nieuws natuurlijk vooral dat de potten uit monda en torcal assorti los worden gaan verkocht weer waarschijnlijk.....
    Minder dat alle blokken pas zo laat binnen zullen komen...
    Voor de meeste freaks in Nederland is dit eigenlijk te laat om nog te gaan...
    Ook ik ben erg benieuwd hoe het met het oude assortiment voortgaat...
    Is daar al iets over bekend?
    Zonee dan zal ik een dezer dagen wel een mailtje sturen.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    324
    Thanks
    263
    226 waarderingen in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    De containers die bestemd zijn voor Alpeco komen nu stilaan binnen. Morgen komt er een container binnen met de 25s fs chrysanthemum crackling.
    Deze batterij krijgt een nieuwe verpakking met een mooie foto van het effect.


    Deze foto vond ik op Alpeco.be. Aparte look.

  5. #50
    Banned
    Geregistreerd
    15 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    782 waarderingen in 190 posts
    De Nieuwe verpakking ziet er goed uit ,maar hij heeft toch nog wel een waaier effect?

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    De code: SCP-FS25/25-CHCK

    FS staat voor fanshape zo ver ik weet
    CHCK staat voor chrysanthemum crackling

    Dus dit blokje blijft fanshape, het zou anders wel zijn speciale kenmerk verliezen denk ik he

  7. #52
    VWC-Lid baqwa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 augustus 2005
    Locatie
    waar vuurwerk is
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Zo ik heb niet zoveel informatie omdat t toch best druk was om over t een en ander te vragen hoe en wat...

    De Chry Crackling was op voorraad en dat is nog de oude versie zoals we hem gewent zijn.

    Verder van de Palmtree potten is de blauwe versie nog te verkrijgen( had gelezen dat die niet meer wordt geleverd of op was, maar nu is die er nog)

    De blokken van 49 schots waren zo goed als allemaal op behalve Iguala, Torreon, Puebla meer weet ik me niet te herinneren in ieder geval ga er maar vanuit dat er niet veel is op dit moment.

    De chain 500 waren nog te verkrijgen, kwa buizen was er helemaal niks meer ik dacht alleen nog 6'' en de 8'' buizen die in de winkel staan.

    Palm beach en blue ocean natuurlijk op verder stonder er nog wat andere blokjes te koop : whistling to thunder en een blok met brocade effect ( oude blokken misschien?)

    De Trueno Nr 3 was er ook en prijzen: per doos 12euro
    per 10 dozen. 10,8euro per doos
    Trueno Nr 4 was er ook voor de normale prijs te verkrijgen.

    Dieptebommen waren nog op voorraad.

    DE buizen(mortieren) zijn nu wel weer op voorraad staat op AVP:

    de directe link:

    Zo zie je maar elke dag kan van alles binnen komen

    Volgens mij was dit wel het belangrijkste prijzen en voorraad kan altijd anders zijn dus ga er niet van uit dat het er is

    groeten,

    baqwa
    Laatst gewijzigd door baqwa; 29 september 2007 om 21:24

  8. #53
    VWC-Lid Vinnie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2007
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    kijk eens wat ik net tegenkwam op de site van Alpeco:

    Beste webbezoeker, Wanneer u, als particuliere klant, tijdens week 42 van dit jaar (van maandag 15/10 t/m zondag 21/10) bij ons langskomt en voor minimum 100 €uro aan feestvuurwerk koopt krijgt u GRATIS een Chinese rol Connector van 20.000 shots !!!! Opgelet : Deze actie is dus enkel geldig voor particulieren die feestvuurwerk aankopen aan stuksprijzen ! Elke klant heeft maar recht op 1 gratis rol gedurende deze actieweek !
    (bron Alpeco.be)

    goed nieuws voor de mattenfreaks ()!
    een beetje laat in het jaar, maagoed

    Vincent.

  9. #54
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    De meeste mensen hebben em waarschijnlijk al gezien maar ook via de mail werd hierover informatie verspreid...
    Beste Alpeco webbezoeker !

    U heeft inderdaad een tijdje niets meer van ons gehoord waarvoor onze verontschuldigingen !

    Een interne reorganisatie en externe andere factoren waren hiervan de oorzaak .
    Het is onze bedoeling u vanaf nu op geregelde tijdstippen een Nieuwsbrief te bezorgen.
    In deze Nieuwsbrief melden wij hoofdzakelijk commerciële akties die voor u als (potentiële) klant interessant kunnen zijn !

    Nieuws over het vuurwerk in de breedste betekenis van het woord kan u steeds terug vinden op onze website onder de rubriek "NIEUWS".


    Aktie maand oktober voor particulieren !

    Wanneer u ons tijdens de 42ste week van dit jaar (van maandag 15/10 tot en met zondag 21/10) een bezoek brengt krijgt elke particuliere klant GRATIS een Chinese rol 20.000 Connector bij een aankoopbedrag vanaf 100 €uro.


    Vriendelijke groeten,

    Het Alpeco Team
    Inderdaad een erg leuke actie van Alpeco die zeker wel wat klanten zal gaan trekken!

  10. #55
    Banned
    Geregistreerd
    15 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    782 waarderingen in 190 posts
    Er is nu ook een actie:
    Vanaf heden is de stuksprijs van de originele Chinese rol 100000 shots en ook de 100000 "Connector" verlaagd tot 65,00 € ! Dit blijft zo lang voorraad strekt !

    Echt gaaf zo'n actie maar alweer kan ik nog niet gaan :\
    100k voor maar 65 euro

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Van Alpeco kreeg ik zojuist antwoord op mijn vraag wat we deze maand kunnen verwachten aan producten.
    Hieronder het antwoord.

    Citaat


    Geachte,

    Prijzen kan ik nog niet geven, maar zal in dezelfde trend liggen als vorig jaar. Bijna ieder effect krijgen we binnen in de volgende vorm :

    150s fan-shape
    150s z-shape
    100s fan-shape
    100s z-hape
    100s vt

    Effecten :

    crackling chrysanthemum
    golden crown
    crackling willow
    green glittering willow
    crosette
    palmtree
    faling leaves
    silver crown
    chrysanthemum
    dahlia
    mine

    We krijgen ook 108,446 shots en 548 shots batterijen binnen met diverse kalibers tot 30mm. Eind van de maand verwachten we de eerste container hiervan binnen met 17 verschillende batterijen. De anderen zullen kort hierop volgen.

  12. #57
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Gisteren ben ik bij Alpeco geweest. ik heb daar van de nieuwe blokken wat specificaties, fotos en dergelijke mogen zien. Ik moet zeggen dat zag er zeer goeduit!

    Namen van blokken zoals bejingwillow, goldendream, Kamuroking en dergelijke paseerde de Revu. Zodra de eerste blokken binnen komen zal ik meer info hier neer knallen.

    Ik denk dat er wel heel wat leuke blokken tussen zullen zitten. Want dingen zoals crownmine effecten met boekettenerboven, of grote fansshaped crown mine walls dat klinkt toch wel erg mooi. Grote mixed blokken zullen er óók tussen zitten. En nog veel meer.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Van Alpeco kreeg ik zojuist antwoord op mijn vraag wat we deze maand kunnen verwachten aan producten.
    Hieronder het antwoord.

    Citaat


    Geachte,

    Prijzen kan ik nog niet geven, maar zal in dezelfde trend liggen als vorig jaar. Bijna ieder effect krijgen we binnen in de volgende vorm :

    150s fan-shape
    150s z-shape
    100s fan-shape
    100s z-hape
    100s vt

    Effecten :

    crackling chrysanthemum
    golden crown
    crackling willow
    green glittering willow
    crosette
    palmtree
    faling leaves
    silver crown
    chrysanthemum
    dahlia
    mine

    We krijgen ook 108,446 shots en 548 shots batterijen binnen met diverse kalibers tot 30mm. Eind van de maand verwachten we de eerste container hiervan binnen met 17 verschillende batterijen. De anderen zullen kort hierop volgen.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  13. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Thanks man voor de info. Ik ben reuze benieuwd.
    Namen zoals bejingwillow en kamuroking spreken mij aan.
    Net zoals de grote mixed blokken.


  14. #59
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Geen i-shapes meer?

  15. #60
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Als je met I-shape recht bedoeld...
    VT-shape is vertical dus recht omhoog

Pagina 4 van 61 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •