Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwtje [Uitloop 2016]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier is dan mijn straatfilm van de Blauwtje. Let op de extreem harde knal, ronde boeketten, de kleur blauw en het tintje goud erbij.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Wel HD klikken!
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #17
      erg mooie blauwe cake dit!


      deze komt er dit jaar wel in!
      DarkSoul is soms een inspiratierover!

      Comment


        #18
        Deze cake heb ik gisteren voor het eerst mogen bewonderen en ik was aangenaam verrast en tevens verbaasd dat deze cake mij nooit was opgevallen, terwijl blauw toch wel mijn kleur is en deze cake zoals de naam al aangeeft blauw is.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Deze cake heb ik gisteren voor het eerst mogen bewonderen en ik was aangenaam verrast en tevens verbaasd dat deze cake mij nooit was opgevallen, terwijl blauw toch wel mijn kleur is en deze cake zoals de naam al aangeeft blauw is.
          Hier sluit ik mij volledig bij aan. Er moet alleen nog toegevoegd worden dat er een klein beetje goud in verwerkt zit, maar dat is bij deze cake volledig ondersteunend aan het blauw.

          Grote boeketten ook. Gaaf ding!

          Comment


            #20
            Pfff, na advies van Darksoul hierboven heb ik deze cake 2x aangeschaft hij werd bij ons tijdens oud en nieuw tegelijk geschoten samen met 2x bursting gold en dit was echt een fenomenale heerlijke combo! Goud met heerlijke dikke grote diep blauwe peony's erbij, jammieee!

            Comment


              #21
              Dit was wel een topper gister bij het bevrijdings vuurwerk in Hilversum!
              Sjongejonge zeg!
              DarkSoul is soms een inspiratierover!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
                Dit was wel een topper gister bij het bevrijdings vuurwerk in Hilversum!
                Sjongejonge zeg!
                Die boven de shells uitstak ? Dan ben ik toch wel benieuwd hoe de rest van de show was haha. Blauwtje is een zeer mooie cake een van mijn favo's van WT maar ik hoop niet dat het de graadmeter was van een prof show
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Die boven de shells uitstak ? Dan ben ik toch wel benieuwd hoe de rest van de show was haha. Blauwtje is een zeer mooie cake een van mijn favo's van WT maar ik hoop niet dat het de graadmeter was van een prof show
                  nene, de shells kwamen er absoluut bovenuit!

                  Maar als deze cake met ongeveer.. ehh.. hoeveel zal het zijn?. stuk of 12 geschoten wordt.. dan is dit toch wel een topmoment uit de show Arjan!
                  DarkSoul is soms een inspiratierover!

                  Comment


                    #24
                    Een top moment of het top moment beste Tom , een top moment kan heel goed maar het zou een beetje mager zijn toch ?
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      Mager was het zeker niet, wat een ding
                      Dacht eerst dat het een blok was, maar DarkSoul vertelde dat het deze was.
                      Dit jaar maar eens een leuke combo mee maken.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
                        Dit jaar maar eens een leuke combo mee maken.
                        Ging deze er niet uit? Zou jammer zijn. Had hem vorig al op de lijst staan maar uiteindelijk met Wodka Blue en Sniper al wat blauw in de collectie.

                        Comment


                          #27
                          Dat betekend niet dat hij nergens meer verkrijgbaar is!
                          Mocht ik hem tegenkomen dan komt hij hier ook zeker weten in de collectie.

                          Comment


                            #28
                            Heb hem voor een hele leuke prijs kunnen bemachtigen,

                            Wil deze cake al een paar jaar maar toen vond ik de prijs te hoog
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #29
                              Ik zou deze ook graag nog willen, maar helaas niet te krijgen in de buurt.

                              Comment


                                #30
                                Pyroguy. heb vandaag via marijn vuurwerk het mobiele nummer van smand weten te verkrijgen. heb deze man vandaag 3 belletjes gedaan helaas nog geen gehoor. wel voicemail ingesproken. blijf het proberen hopen dat ze hem daar nog hebben
                                Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                                Comment

                                Working...
                                X