Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 47
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts

    Blauwtje [Uitloop 2016]

    Artikelnummer: 123
    Artikelnaam: Blauwtje
    Netto Kruitgewicht: 300 gram
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: Blauwtje gelopen afgelopen jaar, met deze geweldige pot kunt u
    dit hoofdstuk mooi afsluiten.
    Mooie blauwe bloemen schieten met harde knal de lucht in.
    Stijghoogte : 40 meter
    Richtprijs: €23,00
    Film:
    [YOUTUBE]
    [/YOUTUBE]

    Wij danken Witte Tentenverhuur voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door Scav; 3 februari 2016 om 13:40 Reden: nieuwe info toegevoegd

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    944 waarderingen in 366 posts
    Dit is geweldig ! Zo kun je nog eens leuke doorlontprojectjes maken: groentje, roodje, blauwtje

  3. #3
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Richtprijs: €23

    Tevens foto toegevoegt aan de TS
    Gerwin

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Mooie pot voor een goede prijs. Deze zou ik wel overwegen te nemen (2 zelfs).

  5. #5
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.481
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Extra info:
    Blauwtje gelopen afgelopen jaar, met deze geweldige pot kunt u
    dit hoofdstuk mooi afsluiten.
    Mooie blauwe bloemen schieten met harde knal de lucht in.

    Netto Kruitgewicht: 255 gr
    Aantal Schoten: 25 Schots
    Stijghoogte: 35 meter


    Bron: site Witte Tenten

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Vanavond Blauwtje aan het werk gezien bij de demo in Putten.
    En hij is echt mooi blauw, een cake met peony,s,zonder crackling
    Em de burstknal is weer lekker hard.

  7. #7
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Prima kleur blauw dit ja, blijft ook goed hangen, love it!
    Wel wat weinig sterren, maar goed, blijft altijd wat te klagen he haha. Kan er ook gewoon 2 tegelijk doen, heb je heerlijk blauw gekleurde lucht.

    Zeker een aanrader deze!

  8. #8
    VWC-Lid TenJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    761
    Thanks
    89
    95 waarderingen in 41 posts
    Ik vind de cake redelijk, maar neem hem toch niet. De burst viel me juist een beetje tegen, andere cakes op de demo knalden een stuk harder. In combinatie met een cake met gouden effecten lijkt hij me wel erg mooi.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

  9. #9
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.481
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Je ziet er hier drie tegelijk.

    Ik heb de cake nu pas voor het eerst afzonderlijk geschoten zien worden. Ik vind hem heel redelijk, maar niet geweldig. De burst is toch echt niet zo hard als bijvoorbeeld Groentje. Wel is de kleur blauw erg goed, met langhangende sterren. Ook zit er eventjes een tintje goud bij!
    Ik vind het een perfecte cake om mee te combineren. Steek deze eens af met een cake met gouden effecten (bv. Goud van Marijn, of Wodka Blue van Bonfire), en je krijgt een top combinatie!

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Net zoals groentje een rooitje en hele mooie cake, geen blinker effect wat volgens mij bij blauw erg moeilijk is maar wel een hele mooie blauwe peony.
    Dit is gewoon een hele leuke pot voor het geld en zeker goed te combineren in een projectje.

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Nieuwe productfilm - Blauwtje 2010

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  12. #12
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.073
    Thanks
    5.418
    6.220 waarderingen in 2.973 posts
    Toch wel een uniek ding hoor, zo enkel blauw. Mooi.

  13. #13
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.481
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik was aangenaam verrast door deze cake! Mijn stookmaat had hem gekocht. Ik had eigenlijk zoiets van: alleen blauw...tsja, ik vind er weinig aan. Ook op de demo's zag deze er nooit spetterend uit. Maar het tegendeel bleek waar te zijn! Het was echt een super cake! Een enorm harde burst, met echt een SUPER groot boeket! De kleur blauw is zeer diep, met een tintje goud bij de burst. De boeketgrootte was echt één van de grootste van de avond. Ongekend zo groot. Daar bovenop kwamen nog een de mooi zuiver ronde boeketten, met weinig vervorming.

    Ik was wel gecharmeerd van deze cake. €25,- is vrij veel geld, en zeker voor de gewone consument zal het niet een cake zijn die zij zoeken. Maar voor ons freaks een prachtbak om te combineren met andere potten.

  14. #14
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Inderdaad een geweldige cake dit, ik heb er geloof ik maar 1 ingepakt tijdens het werken bij Witte Tenten en achteraf blijft dat me verbazen. Prachtige cake dit hoor, zoals Jorik aangeeft; bizar hoe groot de boeketten waren (maar nog steeds mooi gevuld). Mooie kleur blauw die je niet vaak tegenkomt, en blauw met goud vind ik gewoon een prachtige combinatie. Volgend jaar staat deze er weer maar dan vergezeld door 'Rooitje' en 'Groentje', dikke aanrader voor€25,- hoor!

    (ps mensen die op de filmpjes afgaan, vergeet niet dat blauw en goud vaak niet duidelijk op beeld komen te staan. en laat dat nou net de sterke kant van deze pot zijn)
    Gr. Alex:bye:

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik was aangenaam verrast door deze cake! Mijn stookmaat had hem gekocht. Ik had eigenlijk zoiets van: alleen blauw...tsja, ik vind er weinig aan. Ook op de demo's zag deze er nooit spetterend uit. Maar het tegendeel bleek waar te zijn! Het was echt een super cake! Een enorm harde burst, met echt een SUPER groot boeket! De kleur blauw is zeer diep, met een tintje goud bij de burst. De boeketgrootte was echt één van de grootste van de avond. Ongekend zo groot. Daar bovenop kwamen nog een de mooi zuiver ronde boeketten, met weinig vervorming.

    Ik was wel gecharmeerd van deze cake. €25,- is vrij veel geld, en zeker voor de gewone consument zal het niet een cake zijn die zij zoeken. Maar voor ons freaks een prachtbak om te combineren met andere potten.
    Ik vind 25 euro voor deze cake absoluut niet duur. Je betlaald hier 1 euro per shot en dat vind ik een heel mooi gemiddelde voor een goed gevulde tube. Er zijn cake's waar je het dubbel per shot moet neertellen.

    Verder deel ik jou mening dat dit een heel mooi product is, heb er vorig jaar 2 geschoten in mijn show samen met 2x groentje en 2x rooitje en dit is gewoon een geweldige combo.

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •