Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 33

Discussie: Manon het Kanon

  1. #16
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Deze cake zojuist aan het werk gezien bij de demo van elementum fx in heerenveen.

    Voor mij was deze cake de absolute verrassing van de avond.

    Deze cake kwam op film niet zo goed op mij over, zo blijft het een feit dat je goed met oppassen met filmpjes.

    Het is een leuke afwisselende cake, waar ook het publiek het meest enthousiast op reageerde.

    Het begin is zoals al eerder gepost een beetje aan de zachte kant, maar de cake bouwt lekker naar een climax toe.

    Alleen de prijs valt wat mij betreft nog over te twisten.... voor 10 euro minder een absolute must buy voor ieders assortiment!

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    677
    Thanks
    80
    264 waarderingen in 164 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
    Deze cake zojuist aan het werk gezien bij de demo van elementum fx in heerenveen.

    Voor mij was deze cake de absolute verrassing van de avond.

    Deze cake kwam op film niet zo goed op mij over, zo blijft het een feit dat je goed met oppassen met filmpjes.

    Het is een leuke afwisselende cake, waar ook het publiek het meest enthousiast op reageerde.

    Het begin is zoals al eerder gepost een beetje aan de zachte kant, maar de cake bouwt lekker naar een climax toe.

    Alleen de prijs valt wat mij betreft nog over te twisten.... voor 10 euro minder een absolute must buy voor ieders assortiment!
    Dr waren dus meer freaks

    Zeer leuke cake, helaas is het prijskaartje net wat te hoog.

  3. #18
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik vind hem uniek in zijn soort. Ik zou geen vergelijkbare cake aan kunnen wijzen. Tsja, daar hangt nou eenmaal een prijskaartje aan. Soms kan een voorverkoopkorting van 15% je net over de streep trekken?

  4. #19
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Vond hem in de demo in Eemnes slecht overkomen waarschijnlijk vanwege de afstand. Vanavond in Heereveen was het echt een topper heerlijk harde dreunen en die finale schot ook een toppertje! als je het budget hebt om hem te kopen moet je hem zeker niet laten staan.
    Gerwin

  5. #20
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    Ik heb zeker het budget om hem te kopen, alleen ik vind deze pot z`n geld niet waard. Voor 30 euro wel, maar ik zou voor een paar SilverSalutes gaan. De knallen aan het begin klinken erg zacht op de film, en hij is niet eens 500 gram!!
    Natuurlijk weet ik niet precies hoe hard hij gaat, maar van de filmpjes word ik niet vrolijk

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
    Ik heb zeker het budget om hem te kopen, alleen ik vind deze pot z`n geld niet waard. Voor 30 euro wel, maar ik zou voor een paar SilverSalutes gaan. De knallen aan het begin klinken erg zacht op de film, en hij is niet eens 500 gram!!
    Natuurlijk weet ik niet precies hoe hard hij gaat, maar van de filmpjes word ik niet vrolijk
    Films dienen enkel alleen ter indicatie van een product, je zult het toch altijd live moeten zien.
    (Dat is dan ook de reden, dat ik nooit duur vuurwerk koop op film)
    En je moet niet vergeten dat je nooit de afstand zal bewaren op oud en nieuw als die van de demo.
    Deze knallen komen misschien zacht over, maar presteren toch beter in het echt.
    Het leven is een feest!

  7. #22
    VWC-Lid B-demp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    95
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Deze vanavond gezien en vond hem echt heel appart.
    Toen ie begon met schieten wilde ik bijna weglopen maar hij komt verassend goed uit de hoek!
    [COLOR="Orange"][B]Actief op AVP-VWC-VWB-FWF[/B][/COLOR]
    Vuurwerk is een genot voor alle zintuigen.

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Locatie
    betuwe
    Berichten
    338
    Thanks
    20
    30 waarderingen in 25 posts
    weer een top stuk van marijn en ze worden steeds beter
    wat een geweld uit zo'n potje echt niet verwacht is maar goed dat ie als een huis op de grond staat

  9. #24
    VWC-Lid FR1908's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    263
    Thanks
    530
    113 waarderingen in 48 posts
    Erg jammer dat de beginknalletjes zo zacht zijn, want daarna wordt Manon het Kanon steeds beter en knalt als een tierelier in de lucht uit elkaar. Na het opnieuw zien in Rotterdam, ondanks het slechte begin toh een aanrader voor de liefhebbers van harde knallen en fluiters.

  10. #25
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Nieuw productfilm - Manon het Kanon 2010

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  12. #27
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Huilers, gekleurde tails en salutes, ik ga me dit jaar echt meer in Marijn verdiepen. De pech was dat er bij mij geen verkooppunt in de buurt zat, hopelijk dit jaar wel
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  13. #28
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    ''straat filmpje'':
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

  14. #29
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Deze cake is dit jaar bij Marijn in Eemnes in de superaanbieding. Een heel karton vol, dat is vier stuks, voor €100,- Eerst was ik van mening dat dat nog steeds te veel geld is. Ik vind deze cake namelijk helemaal niet zo geweldig; soft begin en het duurt te lang voor hij echt los gaat. Maar als je bedenkt dat je nu maar 25 euro per cake kwijt bent, is dat toch wel erg aantrekkelijk! Steek er eens drie of vier tegelijk af, en je moet een super bruut knalblok hebben! Ik ben toch opeens serieus aan het overwegen om deze in te slaan, desnoods gedeeld met een mede-freak.
    Laten we lekker link gaan doen!

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Ik twijfel nog of ik naar eemnes ga.
    Het is erg ver dus ik vraag veel van mij moeder ze is er niet blij mee.
    Verder is het niet zeker wat het weer is dan, al heb ik goeie hoop en dan ben ik al me geld kwijt en kan ik het niet ophalen had me moeder een goed punt mee.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •