Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clouds of Thunder [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Voor die actieprijzen is dit een leuke cake (19,95 tot 25,00 euro), maar die adviesprijs vind ik hem niet waard. Persoonlijk vind ik 37 euro echt teveel hiervoor.

    Comment


      #62
      Helemaal mee eens, 20 euro vind ik een heel mooie prijs! Maar ik zou dan zelf ook nooit 23 euro voor een silver salute neerleggen, dat moet ik er dan wel bij vertellen.Ik had trouwens wel titanium boeketjes, ze waren wel iets minder mooi dan die van mijn silver salute.
      Vooral overdag vind ik de shape mooi uitkomen, als het wat rustiger is. De 2e cake had ik naar 12 uur afgestoken, maar vlak na een 200.000 klapper kwam hij niet erg hard over.
      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaasvlinder
        Vette pot :O
        Je vroeg aan mij wanneer je de chat kon zien, ik heb daarop antwoord gegeven dat je minimaal 10 berichten moet hebben buiten junktalks en countdown om.

        Probeer je mening dan ook een beetje te onderbouwen.

        OT: Clouds of Thunder is een mooie knalbak, knallen klinken erg hard en het waaier effect is leuk voor de afwisseling.
        Laatst aangepast door teun48; 13 January 2011, 16:59.

        Comment


          #64
          Het is geen w-shape teuntje, probeer ook eens wat meer tijd aan je posts te besteden.

          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
            Het is geen w-shape teuntje, probeer ook eens wat meer tijd aan je posts te besteden.

            Sorry haal dat erg vaak door elkaar, heeft niks me de tijd van het posten te maken verder... pas het even aan.

            Comment


              #66
              Ik was net een aantal oude bestanden aan het doorspitten en kwam daar nog een aantal vuurwerk filmpjes van tegen waaronder Clouds of thunder. ik heb deze twee jaar geleden gefilmd tijdens een demo. ik weet nog dat ik hem toen vrij goed vond knallen:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              (ps ik ben er vandaag achter gekomen hoe ik mijn filmpjes in HD kan uploaden op youtube dus vanaf nu af aan zijn al mijn filmpjes in HD!)
              Laatst aangepast door TLVD(G); 15 November 2011, 21:23.

              Comment


                #67
                2 jaar terug was dit een echte topper kwa hardheid, vorig jaar was er slechts een slap aftreksel van over. De knal was sterk achteruit gegaan en er zaten sterren bij het ti-boeket.
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door smilli Bekijk bericht
                  2 jaar terug was dit een echte topper kwa hardheid, vorig jaar was er slechts een slap aftreksel van over. De knal was sterk achteruit gegaan en er zaten sterren bij het ti-boeket.
                  Jammer om te lezen, ik zie net dat hij dit jaar in de aanbieding is bij vechtweelde maar nu is het dus geen aanrader meer?
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    #69
                    Ik zie hem als aanbieding staan ja maar ik zie geen prijs erbij klopt dat?

                    Hier 2 videos van de cake gemaakt met dezelfde camera op exact dezelfde locatie waarin je duidelijk ziet dat ze verschillen.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Raaddebom.nl

                    Comment


                      #70
                      @smili: Klopt, website is nog maar net online dus prijzen komen 1 deze dagen erop te staan hoop ik.
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        #71
                        En de actie is inmiddels bekend bij vechtweelde: 24,95! Secret Salute daarin tegen ook 24,95. Keuzes
                        Raaddebom.nl

                        Comment


                          #72
                          Ik haal ook bij vechtweelde maar twijfel ook tussen deze 2 nu de clousds of thunder wat veranderd is..

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door High performance Bekijk bericht
                            Ik haal ook bij vechtweelde maar twijfel ook tussen deze 2 nu de clousds of thunder wat veranderd is..
                            Anders wacht je gewoon even onze demo van 17 december af, dan gaan ze waarschijnlijk allebij geschoten worden.... ik ben zelf ook wel benieuwd welke het beste is!

                            Comment


                              #74
                              Ik neem toch aan dat de clouds of thunder harder zal zijn omdat deze in salvo schiet.

                              Ik zal er zeker zijn op de demo maar heb dan mijn bestelling waarschijnlijk al gedaan.

                              Comment


                                #75
                                Iemand deze cake gehad ?

                                Comment

                                Working...
                                X