Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 76
  1. #31
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Toch vind ik 'm niet zo'n lekker tempo hebben, mij te rustig. De z-shape mag vloeiend achter elkaar doorlopen, en het laatste salvo ook echt tegelijk. Wat gewelddadiger.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2006
    Berichten
    270
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Waar is dat extreme tempo ineens gebleven? Hebben ze de cakes van het eerste filmpje opgevoerd ofzo

  3. #33
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    dat waren 6 tegelijk...

  4. #34
    VWC-Lid Grouver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 6 posts
    Bij vechtweelde in Maarssen kregen wij de V-cross in plaats van de Clouds of thunder.
    Dit, omdat hij niet meer leverbaar was terwijl we in November hem al besteld hebben via de webshop.

    Erg maf..
    Kan trouwens geen filmpje vinden van de V-cross

  5. #35
    VWC-Lid Forza-Twente's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 augustus 2009
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    95
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Jah dat probleem heb ik ook! ik wou hem vandaag los kopen bij mijn dealer alleen ze konden er niet eens aan komen erg jammer wat is er aan de hand met deze mooie knal blok?

    Mvg

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 oktober 2008
    Berichten
    106
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 9 posts
    Broekhoff heeft een grote inschattings fout gemaakt. Crisis in het achterhoofd gehad? Super goeie knalpot op de markt gebracht maar te weinig laten maken. Als dealer van Broekhoff balen wij daar ook van. Als vervanger voor Clouds of Thunder wordt door Broekhoff de V-Cros van Pyrostar geleverd.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Ook dit is een top knalcake, knalt evenhard als de silver salute van dynasty.
    Ook nog net met puur geluk 1 weten te bemachtigen.

  8. #38
    VWC-Lid Vechtweelde's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 mei 2009
    Berichten
    106
    Thanks
    87
    76 waarderingen in 41 posts
    Vanwege een inkoopmisser van mijn kant, en van Broekhoff (en een geweldig druk jaar) hebben enkele van onze klanten helaas een V-Cross gekregen i.p.v een Clouds of Thunder. Ik heb zelf een ontzettende hekel aan vervangers, maar ik had in deze weinig keus. Geld terug geven of een duurdere vervanger aanbieden. (V-cross = 54,95) Mocht je bij ons (Vechtweelde) een V-cross hebben gehad in plaats van een Clouds of Thunder (uit de voorverkoop): stuur mij even een mail of bel, want de v-cross was best leuk, maar niet zo geweldig als de clouds of thunder.

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Dit noem ik nog eens service.!!! Hulde voor de Vechtweelde

  10. #40
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik kwam de 30ste, net even te vroeg, want pas een half uur later zouden ze weer binnen komen bij Vechtweelde. Ik kwam specifiek voor die cake, dus eerst even een andere bestelling opgehaald even verderop, toen weer terug en jawel, hij werd voor me uitgepakt haha. Leuk dat ik even achter mocht kijken Douwe, ziet er goed uit, dik voor mekaar daar! Ook nog eens een 10m Magic Whip voor het heen en weer rijden, helemaal super, topservice!

    Ik was in ieder geval blij met die Clouds of Thunder, liep prachtig in mijn showtje, had hem niet willen missen, topper van een cake!

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    heb hem afgelopen oud en nieuw niet gehad. doordat mijn budget iets uit de hand liep. maar ik heb hem 12december 2009 wel op een demo gezien en dit was echt een pracht cake echt super knallen en ook leuk dat hij in fan-shape schiet alleen toen ik hem als dummy in de winkel zag was het eigenlijk maar een heel klein ding.
    volgend jaar koop ik hem denk ik wel!

  12. #42
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Heb hem dit jaar laten staan, terwijl ik 'm in eerste instantie wel wilde kopen, omdat ik dacht met 2x Silver Salute meer geweld te hebben. 2x Clouds Of Thunder zou me namelijk wat te duur worden als finale. Ga er volgend jaar toch 1, met plots groot budget 2, van kopen, ben toch erg benieuwd nu en de SS heb ik al gehad. Heb ook nog 't nieuwe blok van Dream Fireworks in m'n achterhoofd...kijken waar die volgend jaar te krijgen zijn. Wordt weer dubben dit jaar en Clouds Of Thunder is zeker een grote kanshebber voor m'n collectie!

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts

    ...

    (op FPM wordt gesuggereerd dat deze harder gaat dan de Silver Salute)

    http://www.freakpyromaniacs.com/foru...ead.php?27215-
    Laatst gewijzigd door jejestilo074; 11 januari 2010 om 16:15

  14. #44
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik vind hem gewoon vergelijkbaar, vond hem niet beduidend harder, gewoon keihard, net als de Silver Salute, ik houd het op hetzelfde.

  15. #45
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.262
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Deze komt, gewoon weer op mijn lijstje samen met de silver salute en de asian thundercake 100s. Dit waren voor mij de beste knalcakes dit jaar. Aftershock thunder 90s was ook de moeite waard, maar koop toch liever deze 3 producten in meervoud.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •